Eli toimiiko katsomo tietokoneen kautta, jos on elisan nettiyhteydet?
Tietty toimii.
Heti kilahti tekstarilla tarjous Elisalta Viaplaystä. Tuskin sattumaa että just eilen tuli.
Nyt olisi tilaisuus mitä tuskin kovin usein toistuu. Viaplayn tämän hetken hinta kun kyllä on 19,99 €/kk, mutta 6kk määräajalla
Nyt pitäisi olla pelisilmää.
Mulla näyttää 19,90e/kk ja 6kk sitova tilaus, mutta siitä puuttuu Valioliiga, Formulat ja NHL.
Joo totta tosiaan, niin onkin. Mutta pelisilmän puutetta silti ![]()
On puutetta joo
. Ja ihmettelen, et miten 6kk määräaikanen on 19,90e/kk ja 12kk määräaikainen 24,90e/kk. Olis ny laittanu kuukauden määräaikasen tohon alennuksella.
Leffat ja sarjat 10/kk, tämä kevyempi urheilupaketti 20/kk ja 6kk määräaika. Ei tuolla kuudellakympillä ihan hirveästi taida nähdä. Mm-kisat ja jotain muuta dartsia. Hiihtoa tuskin tulee kesällä katseltua
Pallo on nyt maikkarilla, toisaalta eikös se ole ollu koko ajan siellä
e: Kansa on vähään tyytyväinen kunhan kiekko näkyy, yhtiöiden maihehaitta pienenee.
Taisi Aspan luurit soida turhan tiuhaan lähtijöistä
Elisa Viihteessä pystyy tallentamaan MTV:n kanavia ja katsomaan tallenteitaan lähes suorana. Muutama ylimääräinen klikkaus, mutta siinäpä se. Kriisi ohi.
Jos on Elisa Viihde.
Näemmä itseltänikin MTV kanavat poistuivat. En kyllä ala mitään sisäantenneja viritteleen. 90-luku on jo mennyttä aikaa. Ollaan ilman kanavia sitten. ![]()
Ukkola nosti esiin mielenkiintoisen näkökulman. Hän on vaikuttanut AlfaTV:llä, joka meni konkurssiin ja syntyi uudelleen Alfana. Elisan ja Alfan välillä on myös ollut vääntöä, mutta hieman eri tavalla. Ukkolan mukaan Elisa lähetti AlfaTV:tä niin, ettei rahaa liikkunut kumpaankaan suuntaan. Nyt uusi Alfa ei ole saanut samaa sopimusta vaan siltä Elisa haluaa niin paljon rahaa, ettei Alfalla ole varaa maksaa. Siksi Alfa näkyy vain antenniverkossa.
Kaapelijakelu vaikuttaa melkoiselta villiltä länneltä.
Reklamointiohjeita:
Kilpailu- ja kuluttajavirasto (KKV) on julkaissut ohjeet kuluttajille, jotka kärsivät MTV:n ilmaisten kanavien poistumisesta Elisan palveluista.
Eli pitäisi ilmaiseksi levittää kilpailevan mainoskanavat mainoksia omassa verkossa ![]()
Yleensä jos haluat mainostaa niin maksat siitä ![]()
Tietysti aina voi vetää kummelimoodilla:
”Et kai sää ny sano että sää ilmaseks laitoit nää mainokset autoon? Ei kyllä mää niistä maksoin ”
![]()
![]()
![]()
Tosiaan tuli jo aiemmin asiakkaana koettua näitä toimijoiden jakeluteihin liittyviä kiistoja käytyä läpi.
Tilasin siis Elisa Viihdettä, mutta koska silloinen VDSL liittymäni oli Telialta, niin Sanoman kanavia ei voitu minulle toimittaa HD:nä. Jos olisin ottanut Elisan liittymän, niin sitten Sanoma-yhtiöiden kanavatkin tulisi HD-laadulla.
Kaikkien muiden kanavien lähetykset tulivat toki teräväpiirtona. Eli joillain toimijoilla oli rahaa tai maalaisjärkeä.
EDIT: Tuon sitten sopivat jossain vaiheessa ja oletin että kaikki lapsellisuudet jäisi väliin, mutta taas mennään.
Eipä noita maikkarin kanavia ole ollut ikävä Jos Suomi pelaa välierissä niin sitten jonnekin ulos katsomaan.