Voisin lyödä vetoa, että kuulutuksesta huolimatta eivät kaikki ole restonomiopiskelijoita.
Sinioranssit vois käydä ostaan ton naapurin rummun. Kovaäänisempi ku Jyväskylän samba ryhmä.
Reilu kiekonriisto Tinkeltä, poikkaria aika ylös ja kiekko pois.
Mitä ihmettä se sekoilee
Just nyt jäädään liikkeessä vähän.
Selviytymisen makua taas. Osat on vaihtuneet edelliseen peliin verrattuna
Heljanko on kyllä huikea. Pitää yksin pystyssä tällä hetkellä.
Heljangon gamesaver nr2 näki päivänvalon…
Karmeeta peliä. Helkku tekee minkä voi.
Moilanenkin siis pudonnut ennen peliä kokoonpanosta?
Jäätävä torjunta Betoni.
Kyllä se pelissä on.
Taitaa tulla aika selviytymistaistelu.
Hävitään liikaa kaksinkamppailuja nyt
Aamulehti väitti niin, hyvä että on. Itse kipeänä Veikkaus TV, ilman selostusta…
Noi keskialueen ylittävät syötöt on pakko saada huolellisemmin. Liikaa hätäillään ja annetaan kiekollinen hallinta naapurille
Jantta sen mainitsi ja olin itsekin näkevinäni.
Ny bongasin!
Siinä Davos pakki katollaan kun yrittää Ottoa pysäyttää.
Aikamoinen kokoero näyttää olevan Davosilla meidän poikiin?