Otteluseuranta: Tappara - HIFK 17.2.2024

Vihko auki

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

Vähän tekisi mieli seurailla Vaasan menoakin, mutta joudun joka tapauksessa ekan erän jälkeen jättämään pelin kesken niin täytyy luottaa someen.

Onko siellä Rantala tuomaroimassa? Sirkus täyden yleisön edessä luvassa siis.

2 tykkäystä

Komarov jo jutteli Luken kanssa alkulämmöillä. :+1:

14 tykkäystä

Ei muuten pysy peli käsissä.

2 tykkäystä

Osa vieraskannajista on sen verran ohuella hapella liikkeellä, että matka Tampereen eteläisestä hiilisatamasta kiekkopääkaupunkiin on ollut pitkä ja kuoppainen.

Syrjäiseltä rannikkoseudulta on pitkä matka kaikkialle. Mutta se on valintoja asua siellä/täällä.

Tänään toivottavasti karmit kaulassa askiin ja ekassa erässä heti luulot pois! Iso peli!

1 tykkäys

Ottakaahan voitto - itse edustan värejä stadilaisessa pubissa.

1 tykkäys

Hienot on paidat meillä!

3 tykkäystä

Pihlström mee parturiin. Mä kävin tänään.

2 tykkäystä

Olisiko pakkovoitto taas… :grinning:

1 tykkäys

Kyllä tämä selostaja on kaikkein raskain minun korville.

6 tykkäystä

Mertsi vois kyllä jäädä jo eläkkeelle selostushommista.

Kyllä on hieno peliasu, wau.

5 tykkäystä

Eiköhän se pikkuhiljaa jääkkin…

Oli kyllä Vittasmäki vähän tukkoisen kuuloinen. Toivottavasti tuolla ei ole puolet jengistä flunssassa.

Mertsi jo 68v, eli eiköhän tosiaan pian jää eläkkeelle.

1 tykkäys

Pitää taas koittaa kiakkoradiota synkata…

1 tykkäys

Mun mielestä oranssit paidat ei ole hienot, mutta väliäkö hällä.

”Tupa on turvoksissa”

1 tykkäys