Malisen ilme on nyt astetta taistelevampi kuin viimepeleissä.
Laita ulos ihmettelemään ja keskity peliin.
Paikallisen temperamentin tuntien tuo idea ei päättyis kovin hyvin ![]()
Sain.
Ihan Tapparan erä. Numerot jopa mairittelevat HPK:ta. Tappara pelaa varsin fiksusti tilanteet tunnistaen.
Toi parantaa pelin seurantaa. Nyt pitää tehdä jotain erätauolla sille asialle.
Ihan oli jees ensimmäinen erä, olisi voinut paremmalla viimeistelyllä olla isommatkin numerot.
Luoto oli Tapparan paras ensimmäisessä erässä.
Tätä 20+20min lisää…kiitos ![]()
90 luvulla katoin silloisen tyttöystäväni kanssa jääkiekkoa, hän kysyi eiks noi kaikki olekaa samalla puolella. ![]()
Gyroksellako se sua heittäisi? Kai juotte Ouzoo ja alkaako se yskittämään? Kai Hyttinen (Dirlandaa) kysy tosta vierestä
Ei kyllä parhaat oli Zaborsky ja Ojamäki
Luoto oli. Et voi nyt minun mielipidettäni lähteä muuttamaan.
Ouzoihin ei paikalliset koske, se on Tsipourouta mitä ne juo :). Ja jaa-a, en uskalla koittaa mitä kaikkea alkaisi satamaan moisesta ehdotuksesta ![]()
No luulin, että tämä on Pauke Järvisen biisi.
Tottakai mä edustan. ![]()
Tapparan peli on kyllä viihdyttävää. Niinä iltoina kun luistin ei kulje tai syötöt ei napsu lapaan, niin tietysti riskialtis, mutta hei!! Vauhtia ja vaarallisia tilanteita!
Nyt ollaan siinä, mitä viimekaudella kyseltiin, kun tuskailtiin sen tylsän pelitavan kanssa. Silloin haluttiin enemmän vauhtia kentälle. Silläkin uhalla, että omissa soi.
Mä kyllä viihdyn. Samalla myönnän, että tappiot vituttaa AINA.
JMJ ei tunnu sopivan oikeen mihinkään ketjuun. Kaveri on aivan kuutamolla ja tuntuu ettei jalka liiku yhtään
Hienoa peliä kyllä, eikä kavereilla juuri ole paikkoja ollut. Melkein pitäisi olla 2-0 taulussa, varisnkin se yv tilanne Zabon syötöstä (meni ohi kuka sen missasi).
Silti taitaa olla top viidessä sisäisessä pörssissä. Aika hyvin saamattomalta pelaajalta.