Pumpasen Viivi bongattu. ![]()
Nyt tilttasi muuten Telian lähetys, oonko ainut?
Heljanko on tervehenkinen veskari. Fresh start joka ilta. Mielestäni ammattimainen asenne.
Ja pakko vielä kehua tota Levtchiä. Siinä on pelimies tulossa tuloskenttiin. Ei aina näyttävä, mutta antaa paljon hyviä peliä edistäviä syöttöjä tai sellaisia tarjoiluja joista kaveri saa laittaa kiekon maaliin.
- Levtchi sai yv aikaa
- Joukkueilla hyvin samanlaiset ideat hyökkäyksiin lähdöissä
- Loppuminuuteille taas ihme sekoilua. Elorinteeltä teemaan sopiva kauhuvaihto
Ika on näköjään omimassa Tamin juttuja. Silloin, kun olin Viron maajoukkueessa, niin minä tein niin ja näin…
Tykkään tästä semi-ironisesta tulokulmasta, mikä Nyholmilla on, varsinkin, kun muu studio tuntuu olevan samalla aallonpituudella. Mutta veikkaan, että jotakuta saattaa ärsyttää.
Siis ei sisällöllisesti, mutta elekieli ja äänensävy.
Odota kevättä. Sillon taas kulkee.
Nyholm on itserakas mutta se ei mene yli kun Rantanen ei oo paikalla.
Minunkin tyttöystäväni on ulkomaalainen eikä varsinaisesti kiekkomaasta. Saa aina naurukohtauksen, kun taklataan kovaa. Toinen reaktio tietysti hämmästelevä “oh my God!”
Aika paljon olen herrojen tuotantoa seurannut, ja sanoisin vain, että Nyholm on hyvin esiintymistaitoinen. Rantasesta en ole ihan varma.
Olen samaa mieltä kanssasi mutta Nyholm on vaan hiukan liian itsetietoinen vaikka tietysti arvostan ammattitaitoa koska itse ole amatööri.
“Huijatkaa” kun peli jatkuu? mulla tökkii nyt jostain syystä ihan kympillä. Joutuu starttailemaan uusiks ja ei ny jaksais koko erätaukoa rämpätä edes takas ton kanssa.
Ja joojoo @Oijennus oli pakko :P.
Harmi kun ainoa toimiva YV vitja on hajotettu…
Breaking News: Ikan mielestä Tappara tekee jotain hyvin
Mun poika (11v.) sanoi eilisessä NHL ottelussa, että hänen mielestään ’tappelut pitäisi sallia’. Vastasin, että sitten se ei olisi jääkiekkoa vaan tappelukiekkoa.
Oli Ekun matsissakin, on muuten kauhea kaakattaja, en pidä!
Posia Ikalta! <3 We love you nau
Haista sinä.
Päiväni murmelina.