Otteluseuranta: Tappara - Ilves 25.10.2019

Rehellisesti sanoen en allekirjoita tuota. Aika isot :lasit: saa olla, mikäli Ilveksen on nähnyt filmailevan oksettavan paljon. Harmituksen ei kannata antaa sokaista. Lisäksi vastustaja on Ilves, ei kusiviikset.

5 tykkäystä

Hieno pitkä

Juu nyt on se kuuluisi reenijumi päällä

Olisko pitänyt jatkaa samaa intensiivistä neljän ketjun rumpua kolmas erä vai? Jos vaikka Kuopiossa sitten.

Ihan pari viikkoa sitten luin, mielestäni Liigan omilta sivuilta. Nyt ei ollut enää mitään mainintaa

No kyllä mun mielestäni esim. Ranskan Pertillä putki kulkee oikein mallikkaasti ja asenne on kohdallaan. Soisi maalin tähän peliin.

Ihme neppailua.

1 tykkäys

Joo en tod puhu tästä päivästä vaan yleistän :). Jos ei viedä erää 3-0 niin se on maailmanloppu.

2 tykkäystä

Pelataan minuutteja pois

Antonen on kiekonmenetyskone, mutta on toistaiseksi onnistunut paikkaamaan lapsuksensa.

1 tykkäys

Nyt on vähän yritystä mutta joka kerta yksin alueelle eikä apuja lähellä. Noin ei kyllä teko paikoille päästä

Ilves näyttää ihan NHL-joukkueelta liikkeeltä ku vertaa Tapparaan

Tapparan peli aivan tayttä kuraa

2 tykkäystä

Tuskin on ajateltukaan, että olisi “syypää” johonkin.

1 tykkäys

Kun asenne ei ole tapis, pelätään, niin ei putki liiku, tai ehkä liikkuu mutta väärällä tavalla

Ei se hänelläkään samalla tavalla putki kulje. Hyvä esimerkki on taas Ojamäki. Ei pääse mihinkään. Nopea Karjalainen, onko pelannut edes tänään?

Voi olla, että olen taas ihan väärässä. Uskon kuitenkin, että olen lähellä totuutta. Ei nuo pelaajat ole yhtäkkiä ole päättäneet olla hitaampia.

Ei kai se jumi nyt muutamassa yössä ole tullut…

1 tykkäys

Vai näyttääkö Tappara tänään mestisjoukkueelta?

1 tykkäys

Poika on tehnyt kohta 40 liiga peliin 0+2 :grin:

Ei riitä vauhti eikä voima. Otti pois ettei tule traumoja