Otteluseuranta: Tappara - KalPa 19.11.2016

Kärkitaisto. Veikkauksesta melkein houkuttelis ottaa alle 4,5 maalia kiinni.

Kellään tietoa illan selostajasta?

Odotan erittäin hyvää kiekkoiltaa. Tappara vie 2-0. Toivottavasti Kalpan peli ei mene pelkkiin jätön jätön jättöihin sitä olis tylsä kattoo.

Pelinhän kruunaisi Anssi Ritari :grin: Alkio on ainaki Hämeenlinnassa muuta tietoa ei ole.

• 1
  • X
  • 2

0 voters

Anssi Ritari on hyvin kotiläksynsä tekevä selostaja, mutta oon aivan täydellisen kyllästynyt hänen tohottamiseensa jokaikisessä käänteessä. Äänenpainot alkavat nousta ikään kuin maalia ennakoiden viimeistään siinä vaiheessa, kun hyökkäävän joukkueen pelaaja on kiekon kanssa noin kaksi ja puoli metriä punaviivan alapuolella.

Ihan sama minkä joukkueen “puolella” Ritari mahdollisesti on. Hänen Jyväskylä-/JYP-taustaisuutensa tiedetään, mutta se ei mua häiritse. Erittäin paljon sen sijaan tämä melodramaattisuuteen sekoittuva ylidramaattisuus keskialoituksesta lähtien.

Oikeastaan kukaan Ruudun selostajista ei ärsytä yhtä paljon. Tai edes lainkaan. Kaiken lisäksi tuntuu, että Ritarille näitä Tappara-pelejä sattuu turhan usein.

Tämä uusi lauantaistudio on aika tragikoominen kaikkine mainoksineen ja hassutteluineen.

2 tykkäystä

Täähän meni hyvin. Oon jossain aivan perseessä kotoa ja pyörän kumi puhkes. Oon taluttanut jo sata vuotta ja toiset sata jäljellä.

Ja pizzoineen :smiley: Rento meno näyttäisi olevan.

Alkais jo! Suitsutettiin sitä meidän viimesintä JA-maaliakin, syytä onkin.

Voi ei ritarihan se siellä taas vouhkaa eli äänettömälle meni😣

Erikoistilanteet tulevat olemaan tänään todella tärkeässä roolissa, kun kumpikin joukkue puolustaa kiekolla. Jos niissä onnistutaan, ollaan vahvoilla.

Voi paska Ritari selostajana. Joutuu painaan mute nappia kaukosäätimestä.

1 tykkäys

Ja kuva pätkii jiihaa

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Otteluseuranta: Liiga 2016-17 (pl. Tapparan pelit)

Kalpalla vaarallinen paikka. Missä pakit?

KalPa vetää todella liikkuvaa ja aktiivista peliä hyökkäysalueella. Pienoista kotijoukkueen hallintaa.

Pelin virtaus selvästi KalPan hallussa. Pari maalintekopaikkaa ovat jo luoneet, mutta Lassila kestää. Tapparalla pari melko terävää vastaiskua toistaiseksi.

Tänään ei vissiin kuitenkaan olla antamassa vastustajalle sitä paria maalia eteen heti alussa. Toisin sanoen jalat näyttäisi olevan mukana Kuopiossa.

Meidän etäisyydet kyllä venähtävät aivan liian pitkiksi lähdöissä.

Onneksi nämä vastustajan pyöritykset on saatu selvitettyä. Ei enää. 1-0 Lukka

Lassila… äläpäs kikkaile

1-0 kyllähän siinä jo pyörittiin.

Kas, vastustaja teki avausmaalin. Ehtikin jo jonkin aikaa roikkua ilmassa.