Onhan tää unta? Onhan?
Ja kiukuttelet huonoista otteista.
Pelissä on ollut paljon niitä elementtejä joita on kaivattu. Varsinkin oman hyökkäämisen suhteen.
Hyvä peli meillä menossa, Tappara!
En tiiä ketä pelaajia Porin reissulla oli, mut niitä ei tarvita enää tälle kaudelle takas. Hyvää peliä meiltä
Oho, mitä tapahtui? Kritisoin, ja homma muuttui kuin taikaiskusta.
Tällä hetkellä ei haittaa yhtään. Ja mua ei todella kiinnosta, paljonko oon väärässä x)
Näyttää kyllä tällähetkellä ihan hyvältä tuo meno…Kärpät taas on ollut aika huono.
Lupaan haukkua Järvisen ennen jokaista pleijaripeliä, jos kaveri pelaa noin tuloksekkaasti
Paistaa se aurinko Hakamettäänkin, kun kevät tarpeeksi etenee. Pääsee orhit viimein laitumille.
Laukaukset eka erä 14-21 ja toinen erä 22-8
Vahva tasonnosto
Toinen erä ja sparkling starsin housut näytti tosi hyvältä.
Ja todella oli nyt minulta viesti ilman mitään kuittailuita. Oikeassa olet viime aikoina pääsääntöisesti ollut.
Kun pelkkä tykkäys ei riitä.
Jo vain. Aikataulussa ollaan ja edelleen olen sitä mieltä, että hankala Tappara on pudotuspeleissä neljä kertaa voittaa.
Täällä arvatenkin ollaan posipaseja. Olen neganiilo ja heitän, että omista ei päästä edelleenkään pois normaalilla syötöllä, vaan ihme rystyropelleilla. Kärpillä menk tokasta maalista jotenkin pasmat sekaisin.
Posikoukkuna vielä negailijoille, että onko siellä Koskiranta vetänyt Massin paidan päälleen?
Yksi asia vielä: Jussi Rynnäs ei oo maalivahti, joka voittaa Liigassa ykkösvahtina mestaruuden.
Muista säännöt!
Ai niin, tässä ketjussa saikin jauhaa…
Noniin. Hyvä toinen erä. Saatiin vauhtia itselle ja vastaavasti Kärpiltä pois. Kiekos pysyttiin ja voitettiim kamppailuja.
Nyt vain rauhaaaaassss. Kärpät noussu ennekin ja Japa laittaa boksiin kyllä 1-2 krt.
Toivotaan että tämä kolmas erä on hyvä. Sillä jos kävisi Lukko erä niin se hankaloittaa monelta osalta, ehkä. Tämä hyvä nousujohteinen peli antaisi niiin paljon energiaa jotta.
Se kuitenkin että onnistumisen kautta tulee iloa ja itseluottamusta. Toivotaan että jos ollaan häviöllä niin osataan myös tehdä sitä taistelua ja tappelua, saadaan kiimaa ja noustua rinnalle ja ohi
Ja Domi tekee sen taas, ei mee nallekarkit tasan.