Tuohan oli Junnilalta kolmas kerta vaihdettuna kun varasteli. Tällä kertaa vain kiekko pysyi linjurin kädessä ja ei ollut muuta vaihtoehtoa.
En oikein tiedä mistä tuo tila löytyi tuohon sinisten väliin ja vyörytys alkoi.
Tämä posipasi on tästä ainakin eri mieltä, mutta se sallittaneen…
@Messi suuri maalivahtipelin asiantuntija, pelaako Jussi Rynnäs mielestäsi hyvin?
Mun mielestä lukee tilanteita väärin ja jää liian syvälle omalle maalissa. Pari maalia nähdäkseni hyvällä luvulla estettävissä ihan pienellä potkulla eteenpäin
Kiitos, omat muistikuvat puheista siis tukivat tätä :).
Josko se pelirohkeus tuli Haapalan esimerkin mukana, mestaruuden ottaa aina pelirohkee joukkue.
Rynnäksen ottaisin ennen Olkinuoraa. Toki Engren olisi ykkönen. Domikin riittää.
Kovasti taas toivo herää kevättä varten… Ihan vaan, jotta se voidaan taas pian tappaa.
No, kattellaan.
Kärpillä asennevammaa, reenijumia ja muutenkin ovat tiputtamassa ennakkosuosikin paineita, niin tekee nyt vaikeaa tästä.
Nyt pitää ottaa kolmannessa Kärpät maalin päähän.
Oletko käynyt ikinä Porissa. Elämänhalukin katoaa siellä, saatika halu voittaa lätkäpeli.
D-päädyssä on Ranskan lippu; raidat järjestyksessä punainen, valkoinen ja sininen. En ole lippuasiantuntija, mutta
Eiks toi ole melkein sama kuin ne polttaisi sitä lippua?
1.erä
Muuten ok mutta Kärppien paineen alta ei oikein omista päästy lähtemään.
2.erä
Saatiin napsu liikettä lisää eikä jouduttu paineen alle.
Liikkuville pelaajille rytmitys helpompaa kuin seisoville.
Kyllä tätä on odotettu.
Nyt sormet ja varpaat ristiin ettei tämä ole vain erän mittainen suonenveto.
Tästä oon kyllä sun kanssa 100% samaa mieltä.
Joo voihan se olla että turpaan tulee pleijjareissa, mutta en lähtisi kovin herkästi hötkyileen. Saumat on hyvät joka tapauksessa, vaikka hävittäis pari seuraavaa
Yleisöä 6629. Eli katsojatavoitekin täyttyy, niin eiköhän se varsinainenkin tavoite sitten.
Se on niille itselleen oikein päin.
Mahatifo korvaa kaiken.
Tää on kyllä jännä tunne. Ei vituta tippaakaan.
Tää on niin outoa olla täällä otteluseurannassa nyt. Missä mää oikein oon?