Otteluseuranta: Tappara - Kärpät 6.3.2018

Nyt täytyy pelata hyvin loppuun saakka. Kärpät on noussut 4-1 tappiolta voittoonkin tällä kaudella. Toivon silti että Tappara jatkaa hyökkäämistä eikä jäädytä koko peliä.

Ässissä uppos usein kauempaa, enpä tiedä mistä johtui. Oliko veto parempi vai maalivahdit huonompia… :thinking:

1 tykkäys

Tästä on mahdollista tulla kauden paras peli. Mut peli jatkuu, Raumallakin kerran oli hieno peli ja johdettiin 4-1 kahden erän jälkeen…

Jokohan Kärppien seurannassa itketään kun meillä on Massi ja heillä vaan Ruohomaa?

2 tykkäystä

Mielenkiintoista nähdä löytääkö Japa taikapillinsä heti kolmannen erän alkuun vai vasta vikalla vitosella.

Massin halaus Haapalaan maalin jälkeen näytti niinku olis ollu vuosikausia parhaat kaverit ne kaks. Haapala lienee helposti lähestyttävä persoona pukukopissa.

1 tykkäys

Ei haeta sitä normaalia syöttöä, vaan pelin puoleista laitaa pusketaan. Korostui taas vähän 2. erässä.

1 tykkäys

Kerrankin mukava kahlata läpi tätä otteluseurantaa, miksiköhän? Ai niin kentällä on Tappara eikä Tappara.

Hyvältä näyttää, mutta kolmas erä vielä!

6 tykkäystä

Oon nähnyt pelissä aika paljon niitä elementtejä, joita huusin peliin. Minä olen tyytyväinen jo tähän. Tappara on näyttänyt isosti, että täältä tullaan. Okei, odotetaan peli loppuun, mutta jos tästä voitto kairataan niin se on tärkeä viesti.

Perkeles homma alko toimii liian aikasi. Jukka vetää pikapuntit erätauolla

2 tykkäystä

Ne kattelee omaa lippua? Luulin, että se olis Bertrandille suunnattu. Toisekseen lipun eteen tulee jotain rautatankoja toisella puolella. Veksoll… veksoli… Lippututkijat pyörii housuissaan.

1 tykkäys

Eka erä oli sitä tuttua itteensä, mutta sitten tapahtui se, että Tapparassa muistettiin et kevät koittaa ja alkoivat pelaamaan! Nyt oli hyökkäyksessä ajatusta.

1 tykkäys

Oli liikaakin ajatusta, hassattiin jopa pari ykkössektorin paikkaa.

Odotan vielä, että Kemmu laittaa.

Nyt molemmat yv:t on tehnyt maalin. UUH

2 tykkäystä

Kyllä mun mielestä eka eräkin oli sata kertaa parempi kuin yksikään Porissa esitetyistä

Vaikuttaa siltä että oli vaihteeksi tahtotila ajatuksien tukena ja siitä se kaikki tekeminen ja tulos syntyy!! Hianoo peliä toka erä🤘

1 tykkäys

Repolla pelihuumori kohillaan!

• Vielä tarvittaisiin 20 min ilman että oma peli sekoaa.
  • Peli on tosiaan panokseton vieraille. Vähän harmittaa, etten betsannut kun huomasin Kärppien poikkeavat reissujärjestelyt.

Siltikin, Kärpät on kovasta kärjestä meille selkeästi sopivin vastus. Itsehän veikkasin täällä kuukausia sitten, että Kärpät pudotetaan ennen finaaleja.

1 tykkäys

Ruutu pätkäisi ja kuulosti kuin Waheeb olisi sanonut “Kuu-ukkonen ahdistaa”.

Täh? Omistahan tullaan nätisti paineen alta jopa jalalla

Vieläköhän riittää monia, joiden mielestä Massi on pelkkä lapanen kentällä ja joutaisi pois rosterista?