Älkää nyt juhliko, Mayerilla vasta se eka av menossa
Hyvä peli.
Hieno voitto…Kiitos Tappara!!!
No sanotaan nyt maltillisesti, että jee, voitto pelistä.
Enpä olisi tällaista peliä villeimmissäkään ajatuksissani osannut odottaa kun aamulla heräsin. Kiitos! Otteluseurantakin varsin mukavaa luettavaa.
Mä en ainakaan aio hiljentää omaa tahtiani yhtään.
Tappara näytti ainakin mulle, että pinnan alta löytyy aika paljon, kun se vaan haetaan esille.
Pelistä ei tuu täydellistä ikinä, mutta sarjajohtajan löylyttäminen kauden isoimmalla tappiolla heille on iso voitto.
Ja peli oli viihdyttävää.
Sisällöttömät meemit kielletty säännöissä. Kannattaa lukaista @Marcou9.
Onhan Waheeb intohimoinen fani…tullut puheista selväksi jo pitkän aikaa!
Ei sinun minulle tarvi osoittaa tuota. Kuvat palstalle maksaa ja niin edelleen.
Ruutu pikasen on myöhässä
Tänään saa valvojatkin ottaa rennosti. Palsta täyttyy korulauseista ja kauniista tarinoista. Ei liput liehu sotaa julistain (Juice). Kiitos Tappara! palautitte uskoni, saitte tulevaisuuden näyttämään niin paljon valoisammalta.
Tämä kaikki oli asiantuntijapiireissä toki tiedossa ennen tätäkin peliä. No joo, olipa mukava matsi! Kärppiä vastaan pelit on poikkeuksetta olleet viihdyttäviä viime vuosina.
Tuliko kauden huonoin ja paras peli peräkkäin? Tää oli sit tässä.
Mielestäni Rautakorvelle pitäisi antaa potkut. Liigasta tulee aika tylsä, jos Tappara pelaa kauden lopun niin hyvin kuin tänään!
Ei välttämättä…
Tämä peli oli
…
NYRKKI PÖYTÄÄN
Kiitos Tappara!
Joka tapauksessa pelaajien elekielestä näki tässä pelissä, että nyt lähti sokka ns. irti.
Uskon, että se kantaa ainakin runkosarjan loppuun ja siihen, että JYP pysyy takana. Tää oli tosi tärkeä voitto ja saattoi “seal the deal” tuosta kolmospaikasta.
Mieluummin KalPa kuin IFK. Mahkut kakkospaikkaan hupenee, jos TPS voittaa.
TPS voitti eli suomeksi taistelu 2. paikasta päättyy tähän. TPS tasan 6 pistettä edellä ja heillä tulee olemaan kauden loppuun asti enemmän 3 pisteen voittoja.
Rupeaa runkosarja todella olemaan paketissa!
Olihan nannaa pitkästä aikaa…!!!