25 ja 19 aivan kuutamolla molemmat.
Koko ajan haetaan petterinummelin™ sankariavauksia.
Olisi pitänyt jättää koppiin nuo kaksi. Mähän sanoin.
Lingletin vika
Tuu Haapala pois sieltä, ja Vellu perässä koppiin…
2-3 Kanukki iskee
Linglet 2-3!
Linglet!!!
Lingletti!
Sadas rebound ja Linglet osuu
Miten ihmeessä alivoimalla 3-1 hyökkäys? Ei jummarra.
Ladies ja niin eespäin, Prince Charles !
Haapala on nyt viime peleissä ollut enemmän jään pinnassa kuin pystyssä.
Ei tartte sittenkään lähettää Lingletiä vielä LeKiin.
Tärkeä maali Lingletille varmasti.
No niin, vihdoinkin Linglet onnistuu, varmaan tekee hyvää…
Käkri vähä autto yleisöä maalihuudatuksessa ![]()
Jeeeees…hyvä linkku
Samaa mietin. Maajoukkuereissulla noussut hattuun? Äkkiä palautus maanpinnalle.
Ei vakuuta vielä kanukki. Näytä ny mikä olet miehiäs.