Otteluseuranta: Tappara - KooKoo 11.1.2017

25 ja 19 aivan kuutamolla molemmat.

Koko ajan haetaan petterinummelin™ sankariavauksia.

1 tykkäys

Olisi pitänyt jättää koppiin nuo kaksi. Mähän sanoin.

Lingletin vika

Tuu Haapala pois sieltä, ja Vellu perässä koppiin…

2-3 Kanukki iskee

Linglet 2-3!

1 tykkäys

Linglet!!!

Lingletti!

Sadas rebound ja Linglet osuu

Miten ihmeessä alivoimalla 3-1 hyökkäys? Ei jummarra.

Ladies ja niin eespäin, Prince Charles !

1 tykkäys

Haapala on nyt viime peleissä ollut enemmän jään pinnassa kuin pystyssä.

Ei tartte sittenkään lähettää Lingletiä vielä LeKiin.

Tärkeä maali Lingletille varmasti.

No niin, vihdoinkin Linglet onnistuu, varmaan tekee hyvää…

Käkri vähä autto yleisöä maalihuudatuksessa :grinning:

1 tykkäys

Jeeeees…hyvä linkku

Samaa mietin. Maajoukkuereissulla noussut hattuun? Äkkiä palautus maanpinnalle.

1 tykkäys

Ei vakuuta vielä kanukki. Näytä ny mikä olet miehiäs.