Otteluseuranta: Tappara - KooKoo 11.1.2017

Tuokkolahan joskus heitti Ilves-ykkösketjun pukusuojaan pelin alkupuolella. Meidän EHT-miehet on olleet tähän asti aivan kuutamolla.

Eipä ole muuten Luotoakaan paljoa näkynyt.

Noni Lilli avausmaali on tehty, joten käsijarru pois päältä ja pari lisää.

Kehuin ipa pelin alla elämäni ekaa kertaa julkisesti Haapalaa. Tosin silloinkin mainitsin turhasta pään pyörittelystä/ tilanteiden kesken jättämisen. En pistänyt viestiin mainintaa " saa ottaa talteen".

Voiko ne kehumiset peruuttaa ilman että olisin tuuliviiri?

1 tykkäys

Mitä tää Haapala touhuaa?

Linkletti 1+2. Nyt voisi sitten alkaa nostamaan pelillistä panostaan kokonaisvaltaisesti.

Jos olet Pukka jotain internetissä sanonut, niin se taakka pitää kantaa hautaan asti. Ja vähän sen jälkeen. En ole koskaan kuullut, että joku olisi muuttanut mieltään internetissä.

2 tykkäystä

Vähän aika sitten spekuloitiin Henkan änäripaikalla, ja nyt tuntuu että hyvä kun pärjää Liigassa. Taitaa olla kyseessä se legendaarinen reenijumi.

2 tykkäystä

Vapahtaja, näytä että olet Galaxin kovin surffaaja!! :slight_smile:

Niin haihtuu mainen kunnia.

Ei lähelläkään.

Joskus kirjoitin jonnekin, että kovien treenien aikaan kropan lisäksi myös pää vetää jumiin. Ei uskottu minua, mutta edelleen väitän tätä samaa.

2 tykkäystä

Tyylikäs vanhanaikainen Hakuliselta. Maali äärimmäisen lähellä.

Taas ylivoimaa tarjolla.

Kyllähän se vetää. Hapottaa helpommin ja väsyneenä ei vaan toimi pääkään.

Nyt olis paikka pistää yv:llä peli tasoihin.

Koskahan viimeksi alle 4000 katsojaa? Ei oo paljosta jäänyt kylläkään paitsi…

Jännä nähdä peluutusta

Päivän yleisö 3870

Kolme kolme

1 tykkäys