3-3 Jugi laittaa
Juki 3-3!
Jugi hoitaa…
kakkosyv aloitti kuten äskeisenkin.
Pakki Jugi pistää viivalta niinku pitää.
The Ylämummo !
Lilli 1+1. Sanon vaan.
Linglet nyt 1+1 ja Järvinen 0+2…
Ja Repo pisti todella hyvän maskin.
Nyt käytettiin heppponen jäähy hyväksi.
(kakkos-)YV toimii ja uuspakki Jugi vetää sisään 3-3. Nyt sitten ohi,
Kakkonen on ollut meidän ykkönen tänään, vähintään yksi pitäis vielä tehdä ja
mieluusti varsinaisella peliajalla.
Pelaako sie Ilves kun alle 4 tonnia on.
Hyvä Jugi.
Pakki capu hoitaa ![]()
Jutipumppu mainittu…
Noinhan se on. Sanoin marraskuussa, että seuraava jumijakso osuu tammikuulle. Haapalan ja Savinaisen kohdalla näin onkin.
Taas putoaa ripari maalin eteen.
Ja ennen playoffeja on myös kova jakso.
Hyvin ollaan aikataulussa. Vaikka pari ylimääräistä maalia tossa tulikin ![]()
Hianosti pelattu tilanne koko viisikolta, palkkiona maali!
Jugin pitäisi vetää jutipumput maalien päätteeksi…
Ei Henkka edes pysy ollenkaa pystyssä.