Otteluseuranta: Tappara - KooKoo 11.1.2017

3-3 Jugi laittaa

1 tykkäys

Juki 3-3!

Jugi hoitaa…

kakkosyv aloitti kuten äskeisenkin.

Pakki Jugi pistää viivalta niinku pitää.

The Ylämummo !

Lilli 1+1. Sanon vaan.

Linglet nyt 1+1 ja Järvinen 0+2…

Ja Repo pisti todella hyvän maskin.

1 tykkäys

Nyt käytettiin heppponen jäähy hyväksi.

(kakkos-)YV toimii ja uuspakki Jugi vetää sisään 3-3. Nyt sitten ohi,
Kakkonen on ollut meidän ykkönen tänään, vähintään yksi pitäis vielä tehdä ja
mieluusti varsinaisella peliajalla.

Pelaako sie Ilves kun alle 4 tonnia on.

Hyvä Jugi.

Pakki capu hoitaa :grin:

Jutipumppu mainittu…

Noinhan se on. Sanoin marraskuussa, että seuraava jumijakso osuu tammikuulle. Haapalan ja Savinaisen kohdalla näin onkin.

1 tykkäys

Taas putoaa ripari maalin eteen.

Ja ennen playoffeja on myös kova jakso.

Hyvin ollaan aikataulussa. Vaikka pari ylimääräistä maalia tossa tulikin :smiley:

Hianosti pelattu tilanne koko viisikolta, palkkiona maali!

Jugin pitäisi vetää jutipumput maalien päätteeksi…

1 tykkäys

Ei Henkka edes pysy ollenkaa pystyssä.