Timothy Kopra tiputtelee avauskiekon.
Ei kuitenkaan avaruudesta.
Kyllä Kallu Numminen olisi kelvannut sata kertaa sadasta.
Timothy Kopra tiputtelee avauskiekon.
Ei kuitenkaan avaruudesta.
Kyllä Kallu Numminen olisi kelvannut sata kertaa sadasta.
On se kun tiedetään, että halli tulee täyteen ja tuntuu ettei Hook ole ainakaan varautunut mitenkään.
Vitsi miten hidasta!!
Jos ihan rehellisiä ollaan, niin…kyllä! Yllättävänkin hyvin. Tosin oli sen verran vauhti päällä, että vois tulla ikimuistoisimmista kuulutukset ikinä.
Oikeesti, oiken mukava jamppa. Kandee käydä myös kattomassa tää ylen juttu hänestä: Ikoninen kuulutustyyli jakaa mielipiteitä – yksi palaute sokealta muutti Markus Laaksosen suhtautumisen | Urheilu | Yle Mä lukasin pari päivää sitten, enkä olis kyllä muuten edes tunnistanut koko kaveria. Mun mielestä sympaattinen seppä
Arskalla unet vähissä.
Kalevi on tainnut olla kaikissa Areenan ajan pudotuspeleissä pudottamassa kiekkoa, korjatkaa jos olen väärässä. Melkein väkisinkin tulee mieleen jotain terveyteen liittyvää, mikä estää tulemisen.
Havainnot:
Bongattu myös. Niin härskit, että 2 minuuttia on paikallaan.
Vaelsin tänne halliin. Ajattelin vain piipahtamassa tsekkaamaan paikat, mutta täällä on vissiin joku peli?
Keijolla on tunne että ekaan vitoseen rytisee.
Areenalla Itse Kalervo kertoi parkkihallissa että hissi ei toimi. Vähän haasteita heti näin alkuun, mutta onneksi aikaa kiipeillä!
Aivan hirveessä kännissä porukka täällä Kannen areenalla
Tänään Tanus tekee ranteella ylivoimalla b-pisteen viereltä häkin. Niin nätisti pisteli Rautiaisen syötöstä alkulämmöissä Kultajousen mainoksen päältä.
ollu kyllä kova koettelemus tää kevät! Tänään selviää voiko kiekkokiiman kuolla?! ![]()
![]()
![]()
Viimeinen taisto tällä kaudella edessä. Päätetään kausi voittoon! Tappara!!
Celldwellerin Imperial March soi kuulokkeista matkalla halliin ja voi vitsi minkä tunnelman nostatti ikäänkuin se ei muutenkaan tapissa olis jo ![]()
Tänään mitataan päivän kunto ja terävyys, uskotaan äijiin. Kausi on ollut aikamoista aaltoilua, mutta nyt rauhallisesti ja järkevästi kiekkoa eteenpäin ja kaverille tuki niin hoidetaan hommat. Tappara!
Ensimmäinen 10 minuuttia. Molemmat tulee alkuun kovaa. Toinen tekee maalin.
Enkäh!
Hienon päivän voi pilata monella tapaa ![]()
Viimeistään jatkoajalla.
Soiko tää Bonnie Tylor läpi pelin taustalla vai mikä homma tää on?