Otteluseuranta: Tappara-Lukko 26.09.2018

Sen nihilistisen puolustussapluunan päälle olisi hyvä rakentaa edes auttavaa hyökkäyspeliä. Nyt ei oikein tiedä mitä vuotoa alkaa paikkaamaan.

Hieno kommentti…:+1:

2 tykkäystä

Erää en tosiaan nähnyt niin onko sarkasmia vai vauhtikiekon opettelua ja omissa vain kolissut sen kustannuksella? :smiley:

1 tykkäys

Peluuttaako Grönvall vai kuka puolustajia? Puolustuspakka ja pakkien itseluottamus, osaaminen ja onnistumiset on onnistuttu kadottamaan näin nopeasti vaikka kausi on vasta alussa. Eräänlainen ennätys tämäkin maajoukkuetason pakkikalustolla.

Tänään ei tarvitse tehdä kuin kolme maalia vikassa erässä.

No toi Santun trollaus nyt on jo todella väsynyttä. Kauden alku ja Tapparalle tulee takkiin. Buhuu. Vois lähettää sille sähköpostia, että odottais edes kevääseen asti. Ja tosiaan, sitähän on nyt 6 vuotta sanottu, että Tappara on niin helvetin tylsä joukkue. Eikös tällainen hurlumhei-peli oo just sitä, mistä 90% toimittajista on Tapparalta toivonut jo hyvän aikaa ?

Peli oli hallista nähtynä viihdyttävää. Tappara ylihyökkäsi pari kertaa ja kallista oli. Hyvää peliä muuten. Kyllä tää aukeaa vielä.

4 tykkäystä

Ottelut voitetaan maaleilla. Ei prosenteilla. Voi vaan katsoa kummat siellä tulostaululla näytetään.

Kolmannessa erässä toki pitää nyt olla tarkkana ettei omiin mene lisää, mutta pelillisesti Lukko ei ihmeitä esitä.

Pelin kannalta toki maalit oli pahoja; loistava av ja heti perään maalia Lukolle. Loistava yv ja heti perään maalia Lukolle.

Taisi olla molemmat mainitut pakit selkä suorana, en nyt muista kumpi oli lähempänä.

Simontaipaleen syöttö viety pois.

1 tykkäys

Mulla jäi tuo 2-4 maali näkemättä livenä. Mutta…
Minä en todellakaan ole tyytyväinen Joonas Järvisen tekemiseen tänään.

@Virvelia_kainaloon Kemmu ja Järvinen oli kentällä.

Ei ollut sarkasmia ainakaan omalta puoleltani. Oli viihdyttävää päästä-päähän peliä, jossa Tappara oikeasti loi selkeästi enemmän maalipaikkoja. Valitettavasti myös sattui muutamia karmeita virheitä, joista Lukko rankoi kovalla prosentilla. Mutta kuten todettua, hieman huolellisuutta noihin viimeisiin ratkaisuihin, niin tilanne olis 5-1 ja toimittajat hehkuttaisivat uudistunutta Rautakorpea. Toki puolustusta pitää vielä tiivistää, mutta ainakin itse nautin siitä, että kerrankin hyökätään ihan reilusti, eikä peruutella/odotella 60 minuuttia jatkoaikaa…

1 tykkäys

Sitten me katsotaan eri peliä. Tai sitten toi telian lähetys muuttaa merkittävästi jotain.

Lukko iskenyt meidän kiekonmenetyksistä tehokkaasti. Ei tuossa mitään varsinaista vauhtikiekkoa kyllä opeteltu. Viisikot aivan levällään.

Mä mitään ymmärrä, mutta sen verran kuitenkin, että JMJ ja Malinen tulisi vaihtaa pelipaikoilla.

Rantakarille merkitty syöttö Liigan seurannassa.

No näin minäkin tämän näen. Tappara oli pelissä paremmin mukana kuin ensimmäisessä erässä, mutta nuo kolme ilmaista lahjaa kyllä syövät joukkuetta. Ja periaatteessa kaikissa tilanteissa oli itsellä ensin maalintekotilanne.

Erikoista, katselin vielä uudestaan ja aivan selvästi Simontaipaleen mailasta tulee kiekko Järviselle.

2 tykkäystä

Torjunnat 8-18 kahden erän jälkeen.