Otteluseuranta: Tappara-Lukko 26.09.2018

@TeliaPartio Jahas, tänään pätkii Tampereelta. Nyt tuli toinen. Lähiverkko on kunnossa ja Internet-kaistaa 50megaa (testattu).

Mulla ei pätki yhtään nyt.

1 tykkäys

@valvojat Ping!

Olen pahoillani, mutta noin se ei toimi. Sillä päätyy bännätyksi.

1 tykkäys

Missä erässä mainitaan ensimmäisen kerran Otson viikset?

Kertoimet:
1.erä 1,01
2.erä 20
3.erä 100

1 tykkäys

Täälläkin pätkäisi. 100M kuitu, joten pitäisi olla vakaa ja kaistaa.

JMJ ollut tänään Matti Järvinen ja Janne Keränen…

1 tykkäys

Nettiradio on noin 30-45s edellä nettikuvastriimiä. Kuuntelen kanssa nettiradioo mutten jaksa spoilata muiden iloa ja ottaisin vain turhat bännit.

1 tykkäys

Olisi pitänyt sittenkin valita hänet Liigapörssi-joukkueeseeni. Saa kolmen pelaajan pörssipisteet!

1 tykkäys

Sen verran anto Miksa poikkaria että joku (Levonen) ois voinu viheltääkin.

No tiedän kyllä, hiukan kärjistin, mutta täällä on myös väkeä, jotka valittavat viivettä, vaikka silmät pitäisi olla ruudussa. Ja kuten sanottuna netin ylitse itsekin tät seuraan. Ja samalla sain kaliproitua viivettä ja kommenteista päätellen n. 2 minuuttia on pahimmillaan eri toistolaitteiden / livetilanteen välillä eroa, niin alkaa hiukan mennä pohja koko “liveseurannalta”, jollei käyttäjät voi “elää hetkessä”

Kemmukin haki kemmupoikkaria taas.

Ihan rehellisellä 0-5-träpillä vedetään.

1 tykkäys

Ja se toimi

Keksikää nyt oikeasti joku muukin tapa viedä kiekko ylös kun pitkä päätyyn. Aaaaaaargh

1 tykkäys

No itsellä on sekä palsta että kuva samassa ruudussa. Ja hyvin on toiminut kunhan NOUDATETAAN sääntöjä. Ei voi olla vaikeaa.

Lukon hitaassa lähdössä meidän koko viisikko hyökkäyssinisen yläpuolella. Hauska.

Nohnoh, sitä on sentään yli vuosi harjoiteltu.

Pientä alkujumia havaittavissa. Lukko vie jalalla ja me seuraillaan.

Joko se Kasper muuten käynyt kentällä?

Ei tartte kahden minuutin viiveellä katsovista minun puolestani välittää, mutta edes se perinteinen 45 sekunnin viive täytyy nykytilanteessa pitää.

Ei tartte matikkaa eikä sekuntikelloa, kun käyttää järkeään.