Otteluseuranta: Tappara - Pelicans 03.12.2019

Ohimennen Karjalainen

3 tykkäystä

Olen ulkomailla, ja Telia toimii 100% hienosti. Jossain muualla vikaa?

1 tykkäys

Kemiläiseltä hieno siirto ja Jere naulaa.

Maali. Ei kyllä paljoa liikuta.

1 tykkäys

Näkikö kukaan hallilla, liikkuiko mikään raaja tilanteen jälkeen? Telia näytti meille JM Aaltosta.

1-1 Jere Karjalainen yv maali

1 tykkäys

Mäntylän kunnossa jotain vikaa todennäköisesti.

Hyvä Karjalainen. Hieno oli. Lisää vaan!

Se oli Tuukalle se maali. Vaikea tilanne klaarattu, ajatus ei varmasti ole kohdillaan.

6 tykkäystä

Harvoin tuntuu näin tyhjältä kun Tappara tekee maalin…

14 tykkäystä

Oli hieno maali, Karjalainen ja tasoitus yv:llä 1-1

Saa tulla pelikieltoa ja pitkä

2 tykkäystä

Tulee vähän mieleen Puistolan jyrän alle jääminen…

Jääkiekko on pienin asia tänään - toivottavasti Mäntylän terveys ei mennyt pahemmin :sweat:

7 tykkäystä

Sori äijät, nyt ei pysty eikä kiinnosta keskittyä tähän peliin. Seuranta oli tältä erää tässä :raised_back_of_hand:

2 tykkäystä

Vähintään 15 peliä. Vaikka se ei lämmitä hittoakaan.

1 tykkäys

En voi sille mitään, mutta mulla ihan helvetin huono fiilis nyt. Ihan sama miten käy tänään tai keväällä.

13 tykkäystä

Utunen on pelipäällä. Jos jotain kiinnostaa…

2 tykkäystä

Yvtä tarjolla

1 tykkäys

Olikohan Tuukalla taju kankaalla ja jos heräs jo jäällä, Vellu varmaan neuvoi heti olemaan ihan liikkumatta. Erittäin huolestuttavaa jos kuitenkin yritti liikuttaa raajoja eikä liikkunut. Toivotaan parasta.
Huh huh.

1 tykkäys