Ohimennen Karjalainen
Olen ulkomailla, ja Telia toimii 100% hienosti. Jossain muualla vikaa?
Kemiläiseltä hieno siirto ja Jere naulaa.
Maali. Ei kyllä paljoa liikuta.
Näkikö kukaan hallilla, liikkuiko mikään raaja tilanteen jälkeen? Telia näytti meille JM Aaltosta.
1-1 Jere Karjalainen yv maali
Mäntylän kunnossa jotain vikaa todennäköisesti.
Hyvä Karjalainen. Hieno oli. Lisää vaan!
Se oli Tuukalle se maali. Vaikea tilanne klaarattu, ajatus ei varmasti ole kohdillaan.
Harvoin tuntuu näin tyhjältä kun Tappara tekee maalin…
Oli hieno maali, Karjalainen ja tasoitus yv:llä 1-1
Saa tulla pelikieltoa ja pitkä
Tulee vähän mieleen Puistolan jyrän alle jääminen…
Jääkiekko on pienin asia tänään - toivottavasti Mäntylän terveys ei mennyt pahemmin ![]()
Sori äijät, nyt ei pysty eikä kiinnosta keskittyä tähän peliin. Seuranta oli tältä erää tässä ![]()
Vähintään 15 peliä. Vaikka se ei lämmitä hittoakaan.
En voi sille mitään, mutta mulla ihan helvetin huono fiilis nyt. Ihan sama miten käy tänään tai keväällä.
Utunen on pelipäällä. Jos jotain kiinnostaa…
Yvtä tarjolla
Olikohan Tuukalla taju kankaalla ja jos heräs jo jäällä, Vellu varmaan neuvoi heti olemaan ihan liikkumatta. Erittäin huolestuttavaa jos kuitenkin yritti liikuttaa raajoja eikä liikkunut. Toivotaan parasta.
Huh huh.