Sama. Urheilu on urheilua, sama mikä paita on päällä. Fiilis olis sama, jos tilanne olisi mennyt toisin päin.
aika kovassa koulussa on Tappara ollut viime peleissä. Pelaajia tippuu yhtenään, todella outo kausi menossa
Olisikohan sieltä jotain signaalia saatu Mäntylältä, koska joukkue näyttää pystyvän kohtalaiseen suorittamiseen?
Huolestuttavaa oli, että en nähnyt Mäntylän liikuttavan mitään raajoja.
You gimmi fever!!!
2-1 Anton!!
2-1 Anton
2-1 levtchi tekee tyhjiin.
Nyt toimii ylivoima.
Tää on omituinen kausi, ku ukkoo loukkaantuu. Selvitty joka kausi pienillä kolhuilla. Kädet ristissä Mäntylän puolesta.
Yv näyttää toimivan. Toivotaan, että joukkue tietää Tuukasta jotain positiivista.
Katsotaan toisessa erässä miten joukkue reagoi.
Aivan poissa tästä maailmasta Tuukka oli.
Jee. Maali.
Aika maltillisia on tuuletukset. Komea vaihto Levtchiltä ja maali palkkioksi.
Tämän pelin pisteet on ihan saman tekevää Mäntylän terveyden rinnalla. Päähän kohdistuvista vammoista aina paha sanoa, mutta toivotaan tietysti Tuukan paluuta jo keväälle.
Oikea jalka liikkui vähän lähetyksessä, mutta vaikea sanoa miten tahdonalaista tuo oli.
Sama, mutta tuskin noi tuolla naureskelisi maaleja jos olisi tullut ruumiita.
Levtchin viides → 2-1.
Johtoon joka tapauksessa ylivoimalla.
Jukka siä, että rauhotu
En usko että tuolla Pelicans paidassa myöskään nautitaan tilanteesta.