Otteluseuranta: Tappara - Pelicans 03.12.2019

Sama. Urheilu on urheilua, sama mikä paita on päällä. Fiilis olis sama, jos tilanne olisi mennyt toisin päin.

1 tykkäys

aika kovassa koulussa on Tappara ollut viime peleissä. Pelaajia tippuu yhtenään, todella outo kausi menossa

2 tykkäystä

Olisikohan sieltä jotain signaalia saatu Mäntylältä, koska joukkue näyttää pystyvän kohtalaiseen suorittamiseen?

10 tykkäystä

Huolestuttavaa oli, että en nähnyt Mäntylän liikuttavan mitään raajoja.

7 tykkäystä

You gimmi fever!!!

2-1 Anton!!

2-1 Anton

2-1 levtchi tekee tyhjiin.

Nyt toimii ylivoima.

1 tykkäys
1 tykkäys

Tää on omituinen kausi, ku ukkoo loukkaantuu. Selvitty joka kausi pienillä kolhuilla. Kädet ristissä Mäntylän puolesta.

4 tykkäystä

Yv näyttää toimivan. Toivotaan, että joukkue tietää Tuukasta jotain positiivista.

3 tykkäystä

Katsotaan toisessa erässä miten joukkue reagoi.

Aivan poissa tästä maailmasta Tuukka oli.

Jee. Maali.

6 tykkäystä

Aika maltillisia on tuuletukset. Komea vaihto Levtchiltä ja maali palkkioksi.

1 tykkäys

Tämän pelin pisteet on ihan saman tekevää Mäntylän terveyden rinnalla. Päähän kohdistuvista vammoista aina paha sanoa, mutta toivotaan tietysti Tuukan paluuta jo keväälle.

1 tykkäys

Oikea jalka liikkui vähän lähetyksessä, mutta vaikea sanoa miten tahdonalaista tuo oli.

2 tykkäystä

Sama, mutta tuskin noi tuolla naureskelisi maaleja jos olisi tullut ruumiita.

4 tykkäystä

Levtchin viides → 2-1.
Johtoon joka tapauksessa ylivoimalla.

Jukka siä, että rauhotu

En usko että tuolla Pelicans paidassa myöskään nautitaan tilanteesta.

1 tykkäys