Otteluseuranta: Tappara - Rouen Dragons 07.12.2021 (CHL)

Seisomakatsomoa odotetaan edelleen. Ryhmänä ollaan päätetty olla hiljaa kunnes seisomakatsomo tulee. Tilanne saattaa muuttua mutta tällä hetkellä mennään näillä.

Eihän tämä ole kenenkään kannalta mukavaa mutta istuen kannustaminen ei ole meidän juttu.

9 tykkäystä

Huomenna kovempi vastus edessä, jollei Rouen luo nahkaansa erätauolla. Näillä näkymillä Rouen olis korkeintaan keskikastia Mestiksessä, mutta katsotaan nyt loppuun asti. Asenne ei saa kirvota Tapparalla. Yksi maali ja Rouen syttyy??

1 tykkäys

Katsomossa noin 5 000, käytävällä tuntuu kuin noin 10 000.

Ei posia.

6 tykkäystä

Kaikki putiikit avoinna?

Itse tykkäsin tuosta savukoneesta maalin yhteydessä Hakametsässä. Olisi kiva saada samanlainen myös areenaan mut siten, että tulisi katosta, mutta sinisenä ja oranssina. Tod näk moni olisi tätä ajatusta vastaan, mutta mun mielestä olisi kiva

6 tykkäystä

No ylhäällä me huudetaan.

3 tykkäystä

Mikäs sen loogisempaa kun boikotoida tavallaan kannattamaansa seuraa. Vaikka pitäs areenayhtiön suuntaan boikotoida.
Mutta kukin tyylillään :man_shrugging:t3:

7 tykkäystä

Help!

Onko nyt siis niin että panimoravintolaan ei pääse erätauolla?! :tired_face:

Hianoa, että otatte roolia! :ok_hand: :fire: Just näin se pitääkin mennä!

1 tykkäys

Samalla energialla mutta paremmalla terävyydellä kakkoserään ja 6-0 tauluun. Kolmannessa voi sitten tehdä vielä yhden tai pari, niin ei tarvitse jännittää Normandian reissua.

3 tykkäystä

Käsittääkseni ei pääse, koska lipun on leimannut jo ylös mennessä.

Ymmärrän vakaumuksen. Mutta eikö jäsen @Nakertaako ole saanut viestin, että mahdollisesti KalPa-pelissä seisomakatsomo on taas seisomakatsomo kun rakenteet on kunnossa? Vähän on ristiriidassa tuon kanssa.

3 tykkäystä

Toi Levtchi tarjoo mulle pari per/erä :smiley:

Ei tässä seuraa boikotoida edelleenkään. Ei tarvi kommentoida jos ei ole mitään faktaperäistä kommentoitavaa.

1 tykkäys

Ei paukuttanut Kinnunen…

Vähän perus Tappara erän alku. Nyhvätään laidoissa ja syötellään huonompiin paikkoihin.

1 tykkäys

Tapparan pelaajilta se kannustus on pois ei keneltäkään muulta

3 tykkäystä

Vähän sama, jos sukulainen olis mulle ilkee niin pidän mykkäkoulua vaimolle muutaman viikon😅

5 tykkäystä

Kyllähän Tappara kiekkoa hallitsee suvereenisti. Vedot puuttuvat. Tuossakin Dragons pakki aiheutti molarille ainoan “torjunnan”.

Kannattaa välillä pitää, vaikka sukulaiset eivät ilkeitä olisikaan.

4 tykkäystä