Otteluseuranta: Tappara - Rouen Dragons 07.12.2021 (CHL)

Maalintekijää kaipaa Tappara, kyllä paikkoja olis muttei oikeen viimeistelijää

Nyt huolellisuutta viimeistelyyn! Eikö siellä huomattu, kuinka nopeasti suli kahdenkin maalin johto!?

1 tykkäys

Tässä pelissä kyse enemmänkin siitä, että puuttuu sellainen pelikiima ja nälkä tehdä maaleja. Peli menee liian helposti näennäisnäpertämiseksi.

1 tykkäys

Kultainen maski ja #69. Nyt on playboy-meininki. :grin:

8 tykkäystä

5-2 vois riittää Ranskassa jatkoille

1 tykkäys

Rouen huomannut että haetaan poikkeuksetta takaviistoon pakkeja. Ajan kysymys milloin kaveri on yksin läpi.

6 tykkäystä

Pitäiskö jopa sellainen taktinen muutos tehdä kolmanteen, että hyökkääjät alkaisi paukuttaan?

1 tykkäys

Haetaanko tässä nyt Perkele Rouenille väkisin sitä iskun paikkaa. Peli pitäis taputella kevyesti. Muuten voi vielä Ranskassa olla vetelät housuissa.

3 tykkäystä

Mitä tuolla kulmassa tapahtui? Puhakka sai mailaa takaraivoon?

1 tykkäys

Miehet kohti maalia ja Laukauksia paikoista. Ihan turhaan pidetään kaveria mukana.

Olipa Tappara huono tokassa erässä, Rouenilta puolijoukkuetta pois eikä ton kummempaa pystytä esittään. Ei o taas lataus kohdillaan

3 tykkäystä

Tässäkin erässä oli saumat lisätä tasoituksen jälkeen johtoa. Mutta maalintekeminen on vaikeaa, se viimeinen halu puuttuu.

Mutta joo, ensimmäisen erän jälkeen alettiin luulemaan liikaa.

1 tykkäys

Koska viimeksi Jürgens on ampunut hyökkäyspäässä oikeasti vaarallisen laukauksen?

Jokohan Tulimies laatii sopimusta?

Edelleen täytyy ihmetellä kuinka Virta voi olla noin onneton kiekollisessa pelissä. Tällä hetkellä selkeä nelossentteri.

1 tykkäys

Seisomakatsomoista viis, NYT minä mieleni pahoitin. Mikä järki että jäähallissa on ravintola johon ei pelissä pääse?

Ei saanut mailaa päähän vaan ilmeisesti laitaa naamaan.

Jurgens on minun mielestäni vajonnut hyvä kauden alun jälkeen ihan ynnämuut tasolle. Syötöt on huonoja, pelaa itseään pihalle ja hyökkäyspäässä on saamaton.

2 tykkäystä

Toks erä Rouenille. Petraavat kuin sika juoksuaan. Ovat ehkä aloittaneet varovasti, kun heillä on vaan kolme ketjua. 3. erässä avaavat taatusti pellit, kun ei tarvitse säästellä. Mutta ei tarvitsis Tapparankaan. Pettynyt olen, jollei parilla kolmella maalilla voiteta.

1 tykkäys

Minä ehdin jo toivoa että saataisiin nähdä kaksi hyvää peräkkäistä peliä tällä kaudella.

4 tykkäystä