Otteluseuranta: Tappara - SaiPa 17.9.2024

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

• Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.

1 tykkäys

Aiai tiistai ja el clasico nyt ollaan liigakiekkoilun ytimessä

Odotan jännää ottelua

6 tykkäystä

Vaikee peli luvassa kun on jo toinen Liigan top-3 veskari vastassa, heti alkukauteen.

Onko Mattila uusi Liedes? Antaa kaikki haastattelut.

ei liity mihinkää mutta on kyllä Olavi Uusivirran näkönen jätkä

Iloa, valoa ja Mattilaa.

Raipen Saipa saattaa kauden aikana olla paha, mutta kyllä tänään on luotettava useamman maalin voittoon.

1 tykkäys

Jaaha, se olisi kauden eka peli seurattavaksi, aiemmat mennyt ohi.

”Uusi alkushow” meni vähän ohi vaikka olin paikalla ja katsoin kentälle.:thinking:

4 tykkäystä

Raipe😁

Saattaa Raipe alistaa

Lähtee

Ompas sotkuinen jää.

Onko Kivi tänään studiossa?

Oli kyllä kovin laimee. Koko ajan odotin koska tää lähtee.

Löytyisikö palstalta joku OP Tampereen omistaja-asiakasta, joka voisi tsekata, että onko kaksi yhden hinnalla -kampanja lunastettavana OP:n appista? Itse olen OP Kangasalan omistajajäsen eikä viime vuoden tavoin ole samaa mahdollisuutta avoinna. Olisiko vain Tampereen asiakkaille enää?

2-ketju tekee tänään väh. 2 maalia.

On kyllä tyhjä halli

Hyvin lähtee Sparkling Starseillakin… :heart_eyes:

Tää Ärje on kyllä ihan hirveä selostaja.

2 tykkäystä

Aika rohkeeta etten sanois

2 tykkäystä