Päävalmentaja Kari Jalonen ja valmennustiimi 2026-28

Niemisen sopimus 2027 ja Näykillä 2028.

3 tykkäystä

Hyvällä maulla toteutettu, perinteet keskiössä, erittäin upea video Tapparan somelta. :clap:t2:

26 tykkäystä

Samaa mieltä.. sanoisin, että napakymppi :+1:

1 tykkäys

Voiko tämän paremmin tehdä? Tappara on mestari jäällä ja sen ulkopuolella.

3 tykkäystä

Oikein hyvä valmennustiimi tähän väliin. Me Likes!

3 tykkäystä

Videon myötä on niin etuoikeutettu olla Tapparalainen! Ei parempaa, ei kauniimpaa. Mestaruus alla, mutta masu ei ole täynnä. Ensi kausi tule jo :orange_heart:

8 tykkäystä

Videon ohjaaja on Jani Uotila. Eikös siltä tullut aikanaan niitä mäkihyppydokkareita? Vähän valtavirrasta poikkeavia.

Omat pojat projekti jatkuu. Ihan älyttömän hienoa saada Krisse mukaan tiimiin. Pitkään kapteenistossa ja ihan varmasti tuo sitä tarvittavaa kokemusta ja Tapparalaisuutta koppiin.

3 tykkäystä

Ei nyt voi sanoa, että ympyrä sulkeutuu, mutta jännä kuriositeetti Kari Jalosen pelaajauran päätöksestä. SM-liigauransa viimeisen maalin hän iski erään… Tampereen Tapparan verkkoon.

Lähde: https://tapparahistoria.com/

8 tykkäystä

Olin paikalla Rauman navetassa, kun tämä pelattiin.

8 tykkäystä

Sama homma, mutta tätä Jalos-aspektia en muistanut!

1 tykkäys

Ai se oli Jalonen… Itsekin olin Raumalla paikan päälle, yksi niistä kolmesta vierasottelusta mitä tullut paikanpäällä nähtyä.

3 tykkäystä

Kari Jalonen herättää luottamusta. Todella tyytyväinen, että hän on linjaamassa Tapparan suuntaa. Jalonen on tarkka ja vaativa valmentaja. Sopii Tapparaan erinomaisesti.

Mitä peliin tulee, niin sen sitten aika näyttää. Pelinopeus tuskin ainakaan laskee siitä mitä se on ollut edelliset kolme kautta. Itse asiassa veikkaan sen nousevan.

Liigan taso nousee ensi kaudelle ja siihen on hyvä lähteä Jalosen kanssa.

7 tykkäystä

Odotin kolmen vuoden projektia, mutta tulikin vain kaksi. Mutta ehdottomasti huippunimi, joten tulee mielenkiintoiset kaksi kautta. :+1:

1 tykkäys

”Kun Tappara oli minuun yhteydessä, minulle tuli hyvä fiilis. Miksen palaisi Suomeen ja kotiin, sinne mistä kaikki on lähtenyt. Se on minulle sydämen asia.”

”Olin miettinyt Suomeen paluuta maailmalla ollessani, mutta ehkä liigaseurat eivät uskoneet, että olisin valmis palaamaan liigaan. Mielestäni Tappara näytti taas vähän suuruuttaan ja pystyi ajattelemaan isosti”, Jalonen kertoo.

”OLEN hakenut haasteita sitä kautta, että pitää olla aina jotain uutta. Jotain sellaista, että joudun laittamaan itseni tiukalle”

”Haaste tulee aina, kun tutustuu uusiin pelaajiin, valmennustiimiin, seuraan ja kaupunkiin. Kaikki on uutta minulle. Siinä tilanteessa pystyn saamaan itsestäni parhaat puolet esiin. Se saa minut syttymään tähän valmentamiseen.”

22 tykkäystä

Tappara on kertonut, että se julkistaa vielä myöhemmin lisää pelaajasopimuksia. Kun Jaloselta kysytään, olisiko mahdollista, että NHL-tähti Patrik Laine palaisi Tapparaan, valmentajaa alkaa naurattaa.
– Ei minulla ole mitään sitä vastaan, hän virnistää.

23 tykkäystä

Minkälainen kaveri toi Norrena on valkkuna? Nyt kun taustalla on enemmän sitä " kaffe och möte", niin palataanko takasin “my way or the highway” tekemiseen? :sweat_smile:

Joku kirjoitteli vissiin täällä, että olis aika armoton valkku ?

Tiilikainen on mulle vähän sellainen Juujärvi klooni. Kokemusta on, mutta ei oikein lähde.

Jalosta pidän ihan Rautakorpelaisena pedanttina auktoriteettina.

Tällähetkellä tuntuu, että mentiin raikkaasta takas ummehtuneeseen, mutta eiköhän Tapparastandard pidä huolen myös siitä, ettei meille tule mitään viime vuosikymmenen oppeja valmennukseen.

Tiedostan kaikkien kokemuksen ja uskon Jalosenkin oppineen uutta pitkällä kiertueellaan. Varsinkin Tsekissä on varmaan pakko oppia erilaista tulokulmaa.

Mä olin vaan niin tyytyäinen meidän Rikeen, Anteen ja Poppeen, että muutos mulle vanhana äijänä taas vaikeeta :sweat_smile:

2 tykkäystä

No nyt lyötiin kova nimi pöytään.

Voi vaatia hieman totuttelua nähdä Jalonen Tapparan pinssi rinnassaan :smiley:

Hienoa myös että Näykki ja Nemo jatkavat :+1:

4 tykkäystä

Ittelle kyllä mieluisin vaihtoehto Tapparan valmentajaksi on Jalonen

4 tykkäystä

Jos minä taas olisin saanut valita valkun Euroopasta, niin se olisi ollut…

Kari Jalonen

Tunnen Kojon toki jo Oulun ajoilta 80-90 luvuilta, mutta en sen kummemmin.

Hän on lienee maailman rehellisin valkku :grinning_face:
Ei ala heittelemään mitään jargonia. Tänäänkin sanoi suoraan, ettei viime vuosina ole paljia seutannut Liigaa. Myös, että pelikirja on viä kesken.

18 tykkäystä