Tämä on täysin totta ja näin sen pitää mennäkin. Toisaalta voi kysyä olisiko sisäpiirin kannattanut kokoontua jo tammikuun loppupuolella, helmikuussa tai viimeistään maaliskuun alkupuolella? Omaan silmään näytti siltä että syytä olisi ollut.
Onko tämä se Puistolan korvaaja
Edit. Kokemusta kaverilla on, mutta ainoa mitä itse olen hänen työstä nähnyt on Linköpingin viimekausi joka meni aivan perseelleen, mutta hyppäsi kyllä palavaan roskikseen kun pestin kesken kauden otti.
Tuli vähän tälleen vaivihkaa kesken finaalien perjantai iltana…lisää ruotsalaisverta.
Oho, no nyt tuli puskista. Nopean 3min skouttauksen perusteella on varmaan kova nimi apuvalmentajaksi. Pitkähkö SHL-kokemus, toivon mukaan toisi mukanaan vivahteen SHLn pelityylistä Tapparaan.
Onko kolmospaita ensikaudella sinikeltainen? Tiedä nyt mitä tästäkin sopimuksesta on mieltä.
Kun Xavi sanoi että kommunikaatio on vaikeeta ulkkarikoutsien kanssa niin otetaan sitte vielä 1 lisää. Kovat statsit mut en mä oikein syty. Voin olla väärässäkin
Otetaan vielä herran EP:
Oho, nyt tuli täysin puskista. On paljon Ruotsissa valmentanut, joten tuskin mikään turha kaveri. Odotin kyllä kotimaista vaihtoehtoa tähän, mutta mielenkiintoista nähdä mitä tuo meidän valmennukseen.
Tervetuloa Anders!
Pari Ruotsalaista vielä tuonne niin pelataan kohta SHL:ssa.
Taitaa pukukoppikieli olla ruotsi jatkossa.
Samaa vähän mietin itsekkin.
Toinen kotimainen. Luulis kaikkien osaavan.
Pelaajat suomalaisia ja valmentajat ruotsalaisia.
Sm liigan kovin Cv näistä kakkoskoutseista. Kos tää seppä nyt tuo SHL sarjan vivahdetta meidän peleihin niin otan ilolla vastaan. Paljon parempi ratkaisu tämä on kun joku liiton valmentaja jolla sama sapluuna kun 500 muullakin kolleegalla
Juu ja TBK-nimi palautetaan. Uusi slogan on TBK - för bättre folk!
Aika yllättävä
Toisaalta ei
Harmi kun Ojanen vapautu näin ”myöhään” Hifkistä. Olis ollu kanssa hyvä vaihtoehto
Kai ny kaikki osaa toista kotimaista sen verran että tietää mitä pitää tehdä
Kerkesi peluuttaa Heljankoakin yhden pelin ajan tämä uusi koutsi, jonka jälkeen penkitettiin. Saa nähdä mitä tuo tuohon valmennukseen.
Sama koutsi joka penkitteli Helkkua?
Vai ”kakkoskoutsi” jotta Juujärvi voi keskittyä 100% pokemon go pelaamiseen?
Odotin pätevää kotimaista valmentajaa, ettei nyt vaan mennä metsään.