En nyt muuten jaksa kommentoida pelisapluunasta tai taktiikoista mitään mutta ei se nyt herrajumala sentään ole valmennuksen vika jos pelaajat häviävät kaikki kaksinkamppailut. Kyllä se ihan pelaajista on kiinni.
En tiedä onko jo mainittu, mutta mikähän on riken maine valmentajana ruotsissa ja muualla ulkomailla. Olisko mahdollisuus poikkeuksellisen suuriin kaloihin tulevina kausina?
Isolla kirjaimella osaavat ainakin nimen kirjoittaa. Lempinimenkin.
Hänen aikana NHL miehet tuli maajoukkueeseen, eikä se ole aina ruotsissa onnistunut. Joten eiköhän ihan hyvässä maineessa ole, kun mestaruuttakin juhlittu.
Auttaisi varmasti, jos tälläkin kaudella mestaruus tulisi.
Vissiin ihan hyvin ollaan ilman niitä pärjätty, vai kuinka?
No ei kauhean hyvin pärjätty CHL:ssä. Itseäni ainakin kiinnostaa meidän taso suhteessa eurooppalaisiin joukkueisiin ja niitä vastaan pärjääminen, kun Liiga on viimeisen kymmenen vuoden aikana aika monta kertaa “pelattu läpi”.
Itse edelleen sitä mieltä, että vähän siinä ja siinä riittääkö meille saatavilla oleva materiaali ruotsalaisille ja sveitsiläisille pärjäämiseen jatkossakaan tällä pelityylillä.
CHL-rämpiminen ei johtunut (ainakaan omasta mielestä) suinkaan rosterin pätevyydestä, vaan siitä, koska peli oli vielä isosti hakusessa. Nyt nähdään, että hyvinhän tää peli rullaa
CHL:n rämpiminen johtui, siitä että ekat pelit tuli aivan liian nopeesti kun joukkueessa opeteltiin uutta pelisysteemiä.
Tuo on aiheellinen kysymys kun Heljanko siirtyy muualle. CHL voittoa ei ilman magiikkaa varmaankaan olisi tullut. Hyvää saa tilalle mutta rehellisyyden nimissä Helkku on vieläkin matkalla ylöspäin ja aika herkästi on ajateltavissa, että kehitysvaiheessa olevan huipun saa realistisesti vain itse kasvattamalla.
Mikähän Grönborgin motivaatio on satsata liigan estopelisarjaan ja samaan aikaan puhtaampaan kansainväliseen kiekkoon? Vaatimukset ovat aika erityyppisiä. Resurssit riittänevät vain rajallisesti.
Tapola oli nero kun yhdisti molemmat. Mutta ei olisi voittanut ilman Heljankoa CHL:ää, liigan kylläkin.
Ollaan, enkä tietääkseni sitä tässä kommentoinutkaan.
3 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Kenestä Tapparan seuraava päävalmentaja Rikard Grönborgin jälkeen?
Ketju avattiin automaattisesti 29 minuutin kuluttua.
Nyt meikäläinen merkkaa plussan tän valmentajan kohdalle. Runkosarjan voitto viihdyttävällä pelillä ja sitä kautta CHL-paikan varmistaminen ens kaudelle. Mitalipeleihin pääsy. Nyt on saavutettu se, millä saa mut tavallaan tyytyväiseks, kun ekaa kautta mennään Rikardin komennossa. Toki Kalpalle 0-4 turpaan ja pronssipelistä tappio, ni siitä jäis tosi huono maku, mutta periaatteessa sen rajan yli on menty, että voi olla tyytyväinen. Plussana vielä oma persoona mukana Tapparan brändäämisessä, mikä on sujunu hyvin. Hieno haku tämä mies Tapparaan, toivottavasti vetää sopimuksen loppuun nousujohteisesti. Tai ainakin korkealla tasolla.
Välitin juuri viestin pelaajille: Jos voitetaan mestaruus, niin…parta lähtee ![]()
No ei helvetissä!
Parta on valtava osa Riken karismaattista lookkia.
Mä voisin liittyä seuraan… mulla vkosta 4 kasvanut Grönborg- parta…
Kyllä vain. Tämän ehdotus meni parille veijarille, jotka tekivät tänään 4 maalia. Nimiä en kerro, kuten tapanani on.
Helppo lupaus, aika harvalla täällä on parta.
Jos lupasit myös Grönborgin puolesta niin kova liike?![]()
Jo eilen aloin mietiskelemään kuinka hienoa on se että meillä on päävalmentaja joka arvostaa Tapparaa ja haluaa valmentaa juuri täällä. Täydellä sydämellä kun pitää omien puolia niin joskus läikkyy yli (esim ruma f-sana).
Olen saanut sellaisen kuvan että Rike ei ole vain töissä täällä.