Palautetta kanssakeskustelijoille

Minun mielestäni taas täysin turha, koska se oli aivan irrallaan muusta tekstistä, joka ketjussa oli. Ei tuolla ollut mitään muuta funktiota kuin provosoida, toki se nyt ei ole eka kerta, kun @Naapuri tuota harrastaa ja hetken päästä tulee jankkaamaan, että enhän minä.

Mitenkään taas kehumatta, mutta miksi on niin helkkarin vaikeaa ottaa käytösmallia @terppp ja @Nuti? Kummallekaan ei tulisi pieneen mieleenkään tässä ympäristössä heittää tuollaista onelineria keskelle tekstiä ilman mitään syytä.

Noh, onneksi mielipiteet ja erilaiset mielipiteet on rikkaus. Onhan minulla viime aikoina vetänyt monesta asiasta huuruun, joten en ihmettelisi, jos nyt tässäkin. Minä en arvostanut! :smiley:

8 tykkäystä

Mielipide ja tulkinta : Sinunkin mielipiteesi ja tulkintasi :slight_smile:
Yhtä väärä ja oikea kuten omakin, mene ja tiedä.

Ymmärrän kyllä sun tulkintasi!

Kyselyn vois melkein tehdä…? Täällä on aika paljon eri joukkueiden faneja, keitäs oli tunnettuja vierasjoukkueiden faneja? Oli ainakin Hifkiä,Ilvestä,Kärppiä,Lahtea,Poria ja Lukkoa

(Moni tämän tietäessä voisi esim tägätä kys. henkilöt tarvittaessa)

3 tykkäystä

@Kahvanaama onhan noita täällä - ja menestystä tulee vähän henkilön mukaan. Kärppä-edustus on ollut todella esimerkillistä niin kauan kuin ovat täällä olleet ja tuoneet lisäarvoa foorumille. @Raumalainen on kanssa loistava hankinta Lukosta, vaikka välillä onkin vähän aivopierua seassa. Ja minä ainakin olet pitänyt näistä IFK:n kavereista @DelJampe ja @Jiipee84 (osuisko?) ja tuo Pelicansin kaveri kanssa, joka osaa käyttäytyä ja niin hyvin kaverin tiedän, että en edes nimeä muista!

Toki samalla pitää muistaa, että onhan tuo Ilves-Tappara-yhdistelmä sellainen, että vähän eri vaatimustasokin on. Ilveksen puolelta täytyy olla äärimmäisen tarkka, miten sanansa asettelee, kun Tampereella ollaan ja eletään. Ilveksen oma foorumihan on ratkaissut tän asian sopuisasti - ylläpito poistaa Tappara-fanit keskustelusta. Sillä tavalla meillä on parempi kulttuuri täällä.

6 tykkäystä

Kuka jaksaa provosoitua jostain ilvesläisen letkautuksista. Tässä nyt jokusen vuosikymmenen(3) katsellut ilvesläisten vinoilua tilaisuuden saatuaan ja kyllähän se täytyy kestää, se on voittajan osa saada kuitit kun menee huonommin.

15 tykkäystä

Tuskin kukaan. Mutta jos anti koko palstalle on Seppo Hiitelän tyhjien housujen luokkaa.

7 tykkäystä

Sinulla on kyllä hyvä pontti.

Toisaalta hyvä kun joku miettii palstan luettavuutta ja tuo Kilon sulkema ketju olisi karannut käsistä. Itsekin olin kirjoittamassa banaanin arvoista suoritusta siihen. Kumitin pois kun näin Kilon avatarin.

3 tykkäystä

Eikös meidän kaikkien pitäisi miettiä tätä? Yhteisö jne… Tapparan logo on tuossa vasemmalla ylhäällä ja minusta tämä palsta pitää olla ensisijaisesti meille Tappara kannattajille. @ylläpitäjät tietysti päättää loppu kädessä.
Mielestäni täällä nähtiin muutama hessu joulun aikoihin, jotka voisivat kirjoittaa seuraavan kerran lumien sulaessa. Tämä on vain minun mielipide, mutta miksi rangaistaan mieluummin omia kuin vieraita? Halutaanko lisää vieraita?

8 tykkäystä

Monikulttuurisuus on rikkaus, vai miten se meni.

Jos nyt ei ängettäisi politiikkaa tähänkin asiaan.

2 tykkäystä

Vieraat on aina tervetulleita JOS heillä on jotain annettavaa keskustelufoorumi tyyliselle alustalle. Muutamalla ainut anti palstalle on jatkuva v*ittuilu ja provoaminen. Täytyykö meidän sietää tuota loputtomiin? Ei. Jos taso ei nouse niin kissanruokapaketti kainaloon ja ovesta ulos.

7 tykkäystä

Kenen ainut anti on tällainen? Tiedät ja tiedätte kyllä mitä tehdä.

1 tykkäys

Tiedän kyllä, että se ”bisneksen” kannalta aivan sama pyörinkö minä täällä vai tilallani esim. vaikka joku JYP-kannattaja. En jaksa jotain yksittäisiä viestejä liputella, kyse on kokonaisuudesta, oletan että kun ollaan Tappara.co -nimisellä keskustelufoorumilla niin motiivin kirjoitteluun pitäisi olla jokin muu kuin jatkuva kuittailu tai provoaminen. Juu, en pidä sitä keskusteluna. Mutta bisneksen kannalta olemme tasa-arvoisia.

1 tykkäys

Ny kaikki ulos lenkille. Reippaalla ja hyvällä tuulella kohti illan peliä ja pitkää kevättä. Hopi,hopi…

3 tykkäystä

Otan kantaa lenkkiisi ja kerron, että tunnin päästä aion mennä parin tunnin lenkille! =) Tosin syketaso näyttää tänään sitä, että kun on kyseessä pitkä niin kävelyksi toi taas menee :smiley:

1 tykkäys

Tällä kertaa Kemiläisen asia oli levinnyt vain kahteen paikkaan, mutta oli erittäin perseestä silti yrittää perata viestejä yhteen uuteen ketjuun. Toivottavasti onnistui edes suht hyvin. Tällaisille aina oma ketjunsa heti niin säästätte minulta ja muilta valvojilta hirveän määrän puuduttavaa työtä.

1 tykkäys

Anna sen verran armoa, että eilen illalla ei varmaan kovin moni täällä ollut skarpeimmillaan / parhaimmillaan sattuneesta syystä :smiley:

1 tykkäys

Mä pysyttelin poissa palstalta melkein kokonaan eilisillan. Mutta silti: täysin hoopoa toimintaa käyttää jotain tuomaritoimintaketjua tällaisen puimiseen. Monestakin syystä.

1 tykkäys

Täysin hoopoa. Samaa mieltä.

Harmi, kun porukka vatvoo näitä väärässä ketjussa. Kyllä ne joskus vielä oppii.

Pitää muistaa viive. Elikkäs ajatella ensin. :face_with_raised_eyebrow:

1 tykkäys

Silloin kun Tappara iskee maalin Ilvestä vastaan, niin silloin ei ajatella vaan toimitaan :smiley:

4 tykkäystä