Tyypillistä off-seasonia: Asiaa on vähän, mutta silti on tarve kirjoittaa jotain.
Ihmeen hyvin pysynyt kasassa, kun ottaa huomioon että tämä kesä on ollut pitkä. Valvojille yleensä aika raskasta aikaa.
Tyypillistä off-seasonia: Asiaa on vähän, mutta silti on tarve kirjoittaa jotain.
Ihmeen hyvin pysynyt kasassa, kun ottaa huomioon että tämä kesä on ollut pitkä. Valvojille yleensä aika raskasta aikaa.
Nyt alkoi kiinnostamaan miksi minulla ei näy politiikka ketjut enään? Tuskin ainakaan eilisestä liputuksesta johtuvaa? @henkilökunta
Jos olet suututtanut jonkun?
Ehkä aiemmin, mutta käsitykseni mukaan en tällä hetkellä. Oon ollu niin kiireinen koko alkukesän etten ole edes kirjoitellut oikeastaan mitään, mutta päivittäin kyllä olen palstaa lukenut
Ei sinun tarvitse ketään suututtaa. Tuo menee automaatiolla. Kriteerit on salaiset, mutta esim. aktiivisuuden tippuminen voi johtaa siihen, että tipahtaa alaspäin.
Minäkin sain eristysselliä 2’viikkoa kysymyksestä Kontiolalle tulospalkkauksesta joka olisi molempien etu…Heti Liputettiin, aika morttia porukkaa.
Palstaa oon päivittäin lukenut että pysyisi aktiivisena, ja on siinä pari ketjuakin jotka kiinnostaa kesän ajan.
Melkoisen köppänen homma jos sen takia ei politiikka enään näy etten ole kirjoitellut, sillähän ihmiset “pakotetaan” jauhamaan sontaa ketjuihin vaikka näin kesän aikana ei oikein asiaa olisikaan.
Ei tuo kaiketi ainoa kriteeri ole, mutta aktiivisuus on myös se kirjoittaminen. Ongelmaahan ei ole: kun kausi alkaa aktiivisuus nousee ja kohta taas mestari.
Onhan se näinkin, olisi vaan kiinnostanut päivän poliittinen kuuma aihe
Lippuja ja aktiivisuuden puutetta, eli kahdellakin triggerillä.
1 vai 2 lippua kahteen kuukauteen?
Eikö meikäläisellekkin ois riittänyt liputus ja huomautus/ muutaman päivän rankku. Mutta iski heti 2 viikkoa, ja muutama “rasisti” kerkeis jo kommentista tykkäämäänkin? On tämä jeesus vie ihmeellistä. Sitten, kun näin kyselee, niin johtajat, vaan ■■■■■■■■■ ja jopa puoliksi provosoi.
En löytänyt hakutoiminnolla vastausta, niin ajattelin kysäistä täältä.
Saako tällä palstalla “mutetettua” käyttäjiä? Ainakaan en löydä sellaista ja kun klikkaa käyttäjänimen auki, niin sellaista vaihtoehtoa ei näy.
Saa. Mene jonku profiiliin ja ainakin oikealla on valikko missä lukee aluksi normaali. Sieltä voi valita sitten vaimenna yms.
Ylläpito ja foorumin alustan vaihdon ideoimat henkilöt saavat kiitosta jopa naapurin palstalla.
Käyttäjä:Peltipurkki
Olisko ylläpidolla mielenkiintoa luoda huhuista samanlaista aluetta kuin esim. naapurin foorumilla? Siellä saisi sitten jauhaa perttiä jokaiseen huhuun liittyen loputtomiin ja uudet huhut nousisi heti esiin.
Käyttäjä:Anapoli
Paljon myös tuota naapurin foorumia käyttävänä voin sanoa, että se heidän fooruminsa on helvetin paljon toimivampi systeemi. Tää on jotenkin kauhean raskas luettava.
Ja nyt tehdään varsinainen ilmaveivi ja välitetään Ilveksen foorumia koskeva palaute oikeaan osoitteeseen. @Noma
Todellista kannattajien välistä yhteistyötä!
3 kuukauden huili & silti ennen Konnaa .
Heh. Rentoja vetoja ja eteenpäin!
Mikäs minun mielipiteestä koronaketjussa tekee sääntöjen vastaisen ja herjaavan? Olisi kiva tietää.
Sen kummemmin teidän poteroiden vahvuudesta tietämättä, niin ei tämä ihan sellainen kanssakeskustelijaa kunnioittava virke ole:
“Toivon kuitenkin sinun mielenrauhasi vuoksi, että saadaan urheiluseurat ajettua konkurssiin ja ravintolat pois maasta pysyvästi. Nämähän ne toimet on, jotka haluat voimaan.”
Toivon siis, että linja on sitten sama muillekin. Varsinkin kun viestissä oli ihan asiaa. Oletan, että minuun kohdistuvat haut sitten vedetään samalla linjalla myös.