Palautetta palstan henkilökunnalle

Meinasitko, että teilataan siitä ketjusta kokonaan pingispallottelu (tyyliin 12 tunnin cooldown) vai että pitää edes hetken aikaa odottaa seuraavaa omaa viestiä (30 min)?

Pistin nyt, että pitää odottaa 30 minuuttia omien postausten välillä. Asetus on käyttäjäkohtainen. Otetaan pois tai nostetaan tarpeen mukaan.

9 tykkäystä

Sainks määkin puoli tuntia vai laitettiinko mulle pidempi aika? :rofl: :rofl: :rofl:

5 tykkäystä

Taisi @Kilo meinata että ketjukohtainen. :slight_smile:

Edit. Riippuu miten ajattelee. Mutta puolen tunnin rajoitus on siis sekä ketju- että käyttäjäkohtainen.

1 tykkäys

No tämä. Aiemmin tuli viikonloppuna käytyä klubikeikoilla kuuntelemassa hyvää rokkia. Asiaan kuuluu että ollaan kylki kyljessä täyteen ahdetussa pienessä tilassa, Väistellen moshpit-touhua ja läikkyviä kaljoja. Aina välillä taistelu ihmismassan läpi tiskille ja takaisin. Jostain syystä tuo on nyt tauolla.

Sen sijaan viikonlopun henkireikä on selata Tappara-foorumilta läpi vuosikymmenen parhaita kappaleita juuri nyt. Surullista mutta totta. Älkää ottako sitä pois.

5 tykkäystä

Saisiko sitä musaketjua niin, että ei ole mahdollista postata kahta peräkkäistä viestiä ja väli olisi 30min sijaan 10min?

2 tykkäystä

Tuossa työkalussa on mahdollista säätää vain aikaväliä. Tuplapostauksien kieltäminen onnisuu foorumin asetuksista, jos jostain, mutta kattanee sitten koko foorumin. Mutta sekin on tuonut ongelmia menneisyydessä, kun on estetty esim. triplapostaukset tms.

4 tykkäystä

Tuo 30 minuuttia on just eikä melkein. Ei tule hetken mielijohteesta floodattua liikoja ja säilyy kuitenkin mahdollisuus pistää mitä huvittaa jos vähän jaksaa vaan odotella.

7 tykkäystä

Itse en taas oikein saa, että miksi pitää olla rajoitus.

Sama kai se on, mitä sinne kukin linkkaa ja kuinka paljon, ei niitä biisejä kuitenkaan ole kenenkään pakko kuunnella, jos ei itseä kiinnosta.

Ei se kuitenkaan ole mikään live-seurantaketju.

Vaikkakaan tuo ketju ei ole mikään chat niin siitä kuitenkin häviää interaktiivisuutta, kun ei voi kommentoida jonkun tuoretta linkkiä ja nokittaa toisella.

3 tykkäystä

Jos joku laittaa esim. 10 minuutissa 7 biisiä niin tuskin on keskittynyt niitä itse kuunteleen. Musiikkia arvostan todella paljon.

Vaikka aika paljon pistänkin linkkejä niin itse en ainakaan ole moista tehnyt. Kaikki biisitkin mihin pistän tykkäyksen tai kommentoin, kuuntelen kokonaan vaikka olisi ennalta tuttu.

Lisäksi pyrin pistämään linkkejä ainoastaan bändeihin, joita ei ole linkattu aikaisemmin (ainakaan nyt tämän nykyisen trendin mukaisesti samalta vuosikymmeneltä).

Itse olen pitänyt tästä vuosikymmen-trendistä, se on selvästi tuonut virtaa ketjuun ja lisäksi nimenomaan interaktiivisuutta, varmaankin kun jengi ei voi käydä baarissa niin Netflixiä katsoessa on ihan hauska tarkistaa että onko ilmestynyt mielenkiintoisia biisejä ketjuun ja sitten vastaavasti niistä saattaa tulla mieleen jotain, joka saattaa kiinnostaa jotakuta muuta.

Mutta edelleenkään en ymmärrä sitä, että miksi se on ongelma, että joku pistää liikaa linkkejä, ei niitä ole pakko kuunnella.

4 tykkäystä

Nyt biisiketjun viestejä ei ilmeisesti pysty myöskään editoimaan (e. ei edes puolen tunnin varoajan jälkeen, siis).

On ollut ihan hyvä ja toimiva ketju, kun sinne on harvakseltaan ja (aina…) harkiten laiteltu poimintoja. Urheilua ja musiikkia. Miksei teemoja ja toimintoja välillä varioidakin voi.

1 tykkäys

Kantsiskohtan tohon tarkotukseen joku toinen ketju?

Paras biisi just nyt on jotenkin ehkä vähän väärä tohon tarkotukseen? Siis meinaan tällä sitä, et mä oon oikeesti tehny pari ihan mielenkiintosta löytyä tuolta. Nyt se menee sellaseks ettei sitä jaksa enää edes kahlata läpi.

No, mun mietteitä vaan ja loppupeleissä sama se mulle.

2 tykkäystä

Just näin. Uusia ketjuja aika helppo tehdä kuitenkin.

2 tykkäystä

Pitäisikö tuo jääkiekkoilijoiden poliittiset kannanotot siirtää sinne suljetulle osastolle?

1 tykkäys

Siirtynee taas sopivassa vaiheessa, mutta kun aihe on pulpahtanut pintaan mediassa, on parempi osoittaa väistämätön keskustelu oikeaan paikkaansa.

7 tykkäystä

Annan minäkin välillä liputuspalautetta. Erikoinen liputus ärsyttävimpien termien ketjussa @AWennstrm viestiin. Siellähän löydettiin asiapitoinen esimerkki termin “Ylikylän…” käytöstä, joka ei ollutkaan ärsyttävää. Mielestäni siis liittyy ketjun aiheeseen.

4 tykkäystä

Minä haluan antaa välillä positiivistakin palautetta. Hieno henkilökunta, aina auttaa kun apua tarvitsee, vaikka parempaakin tekemistä kuin korjata tumpelon viestejä varmasti olisi. @rizka erityisesti, mutta myös kaikille yhteisesti.

6 tykkäystä

Toinen katosi putkeen. :money_mouth_face:

Montako lippua yhteen piilotukseen tarvitaan?

1 tykkäys

En ole voinut paras biisi nyt ketjuun laittaa mitään linkkejä aikoihin ja kaikki minun viestit menee tarkistuksen kautta, vaikka olen jo useita viestejä laittanut? Milloin tuo nollaantuu, että voin taas normaalisti kommentoida :slight_smile:

Palautin vanhalle tasolle. Syy tähän pudotukseen oli liveseurannassa spoilaaminen eli käyttäydy myös siellä ja sisäistä hyvän maun mukainen viive Tapparan matsien seurannassa.

6 tykkäystä