Ehkäpä kyseessä on vain toivomus aktiivisempaan lipunkäyttöön ko. ketjussa. Luultavasti Ilveksen kannattajat lukevat ketjua hieman muita tarkemmin.
Mulle tuli sama ajatus ku @Tartsa lle, että ehkä toive oli, että ns. ilvesläiset moderois tarkemmin Ilveskeskustelua, jos vaikka viettävät niissä ketjuissa keskimääräistä enemmän aikaa.
Niin, minä laitoin että Ilveksen johto tiedottaa perjantaina jotain. En viitsinyt rosteriketjuun laittaa, kun siellä varmaan puhutaan paljon muistakin asioista kuin pelaajista. Esim. Ilves Hockey Oy:n asioista, kun toimitusjohtaja Risto Jalo on siellä.
Menee tosi sekavaksi, jos esim. Ilves Hockey Oy:n talousasioita aletaan laittamaan rosteriketjuun.
Aivan, sitähän siinä tarkoitettiinkin vissiin. Ymmärsin varmaan hiukan väärin asian. Mut täytyy vissiin opetella liputtamaan, kun en ole ikinä moista asiaa tehnyt. Eteenpäin siis.
Edit. Juu, siis vika olikin lukemisen ymmärtämisessä meikäläisellä. virheen merkiksi.
Olit ainoa joka tuli ulkomuistista mieleen
Yksi vaihtoehto voisi olla sulkea tuo ketju, jos se ei enää ole niin ajankohtainen? Ilves on jo organisaationa laitettu kuntoon.
Totta tämäkin. Pitää harkita. Olemme tottuneet siihen, että Ipan konttorilla sattuu ja tapahtuu, kun meno on ollut villiä aina kun Jalo ei ole vahtivuorossa.
“Olet ansainnut mestari.” Onkos se taas yksi lippu ja palaa konkariksi, niinkuin viimeksi kävi? Ajattelin vaan, että aika armoton on tämä systeemi, jos näin menee.
Systeemi on armoton kuin Lajusen poikkari.
No mitä sitten. Ainoa ansainta mikä itseä lämmitti, oli ensimmäinen tykkäys. Sen jälkeen tietää, että edes
joku on samalla aaltopituudella.
Pitääksesi arvosi sinun pitää jakaa täsmä vastauksia.
-
Ei saa liikaa herättää tunteita.
Asiapohjalla. -
Tarkasti harkittu
Ei spontaanisti.
Oman mielipiteen esittäminen nyky yhteiskunnassa ei aina johda toivottuun tulokseen
Mielipide:
Tykkäykset eri foorumeilla, Onko niillä väliä minun kirjoitteluuni vai ei, minulla ei.
Täällähän kirjoitetaan Tapparasta. Jos haluaa hakea lisää kannuksia elämäänsä se ei ole välttämättä tämä foorumi.
Tästä ehdottomasti samaa mieltä.
Ei tuo pidä paikkaansa, itse en juurikaan edes kirjoittele Tappara-ketjuihin, kun ne aina menevät väännöiksi ja kirjoittelen taas muihin ketjuihin aika kummallisiakin juttuja.
@peterra jossain ketjussa antoikin palautetta, että vähän värikkämmäälläkin tyylillä voi foorumilla pärjätä.
Mutta ei kuitenkaan onneksi yhtä salakavala, kuin KukkosLassen vastaava Nojoo juuri tämän tyyppiset hassuttelut pitäis vissiin jättää laittamatta. Laitoin silti.
Nyt en saanut kiinni, että mistä epäselvyys.
Nyt en saanut kiinni, että mitä kysyt.
Hyvin kiteytetty. Olkaamme ilmeikkäitä kuin Rautakorven valmennustiimi.
Pahoittelut @henkilökunta , yritän kyllä aina etsiä parhaan mahdollisen ketjun, mutta aina ei löydy.
Tulee teille ylimääräistä hommaa, kun siirtelette viestejäni parempaan.
Vaikka en kyseiseen keskusteluun liittynyt, niin miksi polttoaineen hinta keskustelusta liputettiin viestejä ja ketju laitettiin kiinni?
Eikö siellä suluissa ole myös sähkö? Mielenkiinnosta vain kyselen
Ei ollut alun perin, vaan se on lisätty siihen kaikessa hiljaisuudessa syksyllä. Ja varmasti sillä ajatuksella, että sähkö on joidenkin ajoneuvojen polttoaine. Yleiset sähkösopimusasiat eivät kuulu ketjun aihepiiriin.
Sähköllä ladataan myös sähköautoja. Hinnalla on merkitystä. Mutta tehkää ihan miten tykkäätte. Ihan kuin alkais pikkuhiljaa mennä överiksi. Saako siitä liputtelusta tosiaan noin paljon bonuksia.