Palautetta palstan henkilökunnalle

Ja heti hakemassa lisää pelikieltoa? Ei vaan. Sanoissasi piilee kyllä totuudensiemen. Jäähyissä vedetään aina kotiinpäin.

1 tykkäys

Juuh. Hieman vaikea hyväksyä ettei “Anttiiih!!!” “WENNSTRÖÖM” -pingailu ole provokaatiota. Eli houkutellaan huutelemalla ketjuun. Minulla on esittää kuitti tilaamastani paidasta.

Tässä kuva: Kerhoradio on Instagram: "Ikuiset pessimistit lauteilla. Tänään kommentaattorina kiekkotoimittaja Antti Wennström. Vielä ehdit mukaan HPK-Jukurit -ottelun tunnelmiin, käännä Citylle! #HPK #Jukurit #Liiga #Kerhoradio"

Jos nyt oikein tulkitsen, niin tässä ei ole kyse yhdestä viestistä, vaan kokonaisuudesta. Vähä niinku kiekossa pelaat koko ajan rajamailla, pikkupoikkaria ja sikaa. Lopulta tulee penalttia mitättömästä tilanteesta ja sitten alkaa itku. Ei täällä yleensä kukaan vahingossa bannia saa.

2 tykkäystä

Annetaanko nyt tämän asian olla (Antti myös) ja mennään eteenpäin.

2 tykkäystä

Kirjoitin siis tuon viestin lisäksi yhteen ketjuun kootut ja jäsennellyt vastaukset (olikohan kolme viestiä useamman h aikana) kymmeniin minulle suunnattuihin kysymyksiin. Näet niiden sijainnin ja sisällöt viestihistoriasta. Olin kuulemma ympäri palstaa provosoimassa. @ljpp laittoi @Juteeni tuoman aiheen piikkiini ja laittoi häkin heilumaan.

Joskus sitä ei itse huomaa, että syytää vain provosoivia viestejä menemään, eikä mitään keskustelua rakentavaa.

Joskus myös provosoidutaan viesteistä, jotka eivät ole provokaatioita. Kritiikki minusta heikkenee, kun tueksi kaivetaan juttuja, joilla on löyhästi liittymäkohtia aiheeseen tai jotka eivät ole totta. Ja tällä viittaan osaan tällä palstalla tämän asian ympärillä kirjoittavasta suuremmasta näkemysosapuolesta.

4 tykkäystä
  1. En laittanut
  2. Tarkistin vielä mistä kakku tuli. Päivän selvä provokaatio erittäin tulenarassa aiheessa, joka muutenkin ylityöllisti @valvojat kyseisellä viikolla.

Loppuun voisi vielä sanoa “bomanit”, koska toisin kuin Kärppien maalissa, tässä ei ole mitään epäselvää. Mittavan foorumikokemuksen ja vahvan journalistisen taustan omaavalta henkilöltä odottaisi korkeampaa harkinnan tasoa.

5 tykkäystä

Huilisi oli kuitenkin vain pari viikkoa. Luottamustasosi on pysynyt konkarina. Penalttisi oli pieni verrattuna moniin muihin, joita olen tällä foorumilla nähnyt annetun. Hyvin arka aihe oli tapetilla, ja sheriffin liipaisin herkässä vireessä. Ymmärrän kyllä, että sinusta voi tuntua epäoikeudenmukaiselta. Mennään eteenpäin?

2 tykkäystä

Nämä eivät olleet päivänselvää provosointia, mutta senhetkisestä paitahankinnasta kertominen oli.

Morott

15 pv

Mäkin ostan ja omistan sen siivun wennströmille. Voimia veliseni sinullekin näinä kovina aikoina!

Tomi

15 pv

@AWennstrm iloksi tilasin pari paitaa ja ostin palan laitaakin vielä :joy: Anttikin voi halutessaan osallistua :heart:

Mitä mieltä?

Edellä olleista päänaukomisista ei tullut ko. kirjoittajille seuraamuksia.

Sitä mieltä että on hyvä hetki lopettaa vanhalla asialla vatuloiminen.

24 tykkäystä

Tapparalaisittain se tapahtunut koronaohjeistuksen rikkominen oli hyvin herkkä aihe. Meidän vierailevien artistien on luultavasti vaikea ymmärtääkään kuinka herkkä.

Sinulle osoitetut kommentit eivät mielestäni olleet fiksuja. (Ehkä jotkut voivat joskus myöhemmin vielä pahoitella sanojaan.) Mennään eteenpäin.

16 tykkäystä

Aika hyvä pinna ylläpidolla, aina samaa vääntöä säännöistä. Itsellä ei kuminauha kestäisi jatkuvaa repeatia samasta asiasta. Itse pidän “tiukasta” linjasta, pysyy hiekkalaatikko siistinä. Kiitos!

10 tykkäystä

@iceman
Jumankauta juu nääs päivää! Ja iltaa.
Niin ehtymätön, väsymätön ja ajantasalla oleva päivitys tuonne Covid-ketjuun minkä teet aina vaan, että oksat pois.
Voimme olla kaikki palstalaiset lämpimästi kiitollisia!
Mitä milloinkin tuosta aiheesta haluaakin tietää, itse aina avaan tämän palstan ensin, ja juuri tuon ketjun. Sieltä löytyy.
Kiitos erinomaisesta työstä!

19 tykkäystä

On hieman ruvennut harmittamaan, kun konkareille jaattavien tykkäysten määrät ovat niin pienet. Mestareilla on hieman enemmän tykkäyksiä.

Poliittiseen keskusteluun minulla ei sinänsä ole ikävä. Kysyn kuitenkin, että joko kohta olen kantanut riittävästi tällä kaudella vastuuta alkukauden virheistä vai jatkuuko tarkustatelujakso edelleen? Asia ei niin kovin tähdellinen ole niin en viitsi tagailla ketään henkilökunnasta tai ylläpidosta.

Ja tietysti ei tätä niin perustella tarvitse. Niillä mennään mitä on, mutta jonkinlainen aikaraami olisi mukava kuulla :slight_smile:

Koronaketju alkaa olla taas aika raskasta paasausta. Tai siis ei ala olla vaan on. Harkitaanko hidasteiden käyttöönottoa nyt, kun ollaan paasauksen leviämisvaiheessa?

6 tykkäystä

Ei missään nimessä. Keskustelua on syytä käydä ja jatkaa normaalisti :slight_smile: Tuosta keskustelusta ei ole ainakaan mitään haittaa. Jos keskustelun sisältö ei ole mielekästä niin silloin ketjun voi hiljentää tai lopettaa sen lukemisen.

No mitä jos perustetaan viesteillesi oma ketju tai @iceman ille oma ketju (sitten voisin mykistää yleisen koronaketjun)? Jotenkin en tunnista tiettyjä normaalille keskustelulle tyypillisiä piirteitä, kuten etenemistä ja muiden mielipiteiden/asia-argumenttien huomioimista. Siellä on nyt useampaan sataan kertaan tuotu varsin sama viesti esiin. En oikein näe, miksi tällaisella palstalla pitää väen väkisin yrittää mielipidevaikuttaa. Siihen olisi parempiakin väyliä.

Ps. Korjasin “sinulle” → “viesteillesi”. En hae henkilöriitoja.

3 tykkäystä

Keskustelen tästä mielellään asiana. En ihmisinä eli asiana voidaan keskustella, ihmisinä ei. Yleinen koronaketju on olemassa sen takia, että ne, joilla on halua keskustella ja joita tämä aihe kiinnostaa voivat keskustella siitä. Minä keskustelen ja @iceman keskustelee. Tuo ei ole käsittääkseni mikään “rosteriketju”, johon on tarkoitus tuoda ainoastaan uutisia. Kyllä keskustelua voi palastella minun puolestani vaikka kuinka, mutta ihmettelen, mikä tässä on se ongelma.

Pitääkö keskustelun edetä siten, että se huomioi muut näkökulmat? Ei tuolla mielestäni ole tälläkään hetkellä mitään polarisaatiota yhtään enempää ketjussa kuin missään muuallakaan yhteiskunnassa. Härkäsestä kärpänen on oma tulkintani edelleen.

En oikein itse ymmärrä sitä, miksi tällä palstalla tai missään muuallakaan yritetään kategorisesti hiljentää jokin näkökulma keskustelusta. Koronavirus ei toki noudata perinteisiä oppeja, joihin olen tottunut, mutta ihmettelen silti tätä. Mitä haittaa tuosta nyt käydystä keskustelusta ja jos siitä on niin paljon haittaa niin miksei koronavirukselle sitten perusteta erikseen jotain lukittua tiedotusketjua, jos joku tarvitsee tiedotusketjun erikseen?

Ei tässä tarvita henkilöriitoja. En ole koko tämän vuoden aikana ymmärtänyt enkä tule ymmärtämään jatkossakaan - en usko, että asian tila muuttuu. Korona polarisoi yhteiskunnassa ja niin se polarisoi myös täällä. Jos oma mielipide poikkeaa valtavirrasta ja haluaa käydä keskustelua myös toisesta näkökulmasta niin se koetaan haitalliseksi ja jopa disinformaation levittämiseksi. En oikein tunnista sitä.

Käytän tässä nyt samaa vertausta kuin Marin käytti ravintosulusta:

“On loogista ihmisille käydä ravintolassa, jos ravintola on auki. Jos ravintola on kiinni niin ihmiset eivät käy ravintolassa.”

Ihan samalla logiikkalla myös koronaketju toimii minulle. Jos minä haluan keskustella koronasta (mistä näkökulmasta hyvänsä) ja ketju on auki niin keskustelen. Jos ketju on kiinni tai ketjua ei ole (tai olen bannattu) en keskustele.

En jaksa vängätä tämän enempää, mutta vastaan nyt johonkin kohtaan, koska hyvään keskusteluun tunnetusti kuuluu viimeisen sanan sanomaan pääseminen. Koronahan on tällainen substanssiasia. Tällaisissa pidän aika epäilyttävänä, jos joku “ummikko” internetissä vaikuttaa tietävän paremmin kuin tuhannet asiantuntijat. Joskus tulee vastaan internetissä omaan alaankin liittyviä juttuja, niin kyllä niihinkin sitten kommenttikentissä ja pitkin palstoja tykitetään asiavirheitä mutkat suorina isoon ääneen.

Ps. Jääkiekonkaan saralla en ole mikään asiaosaaja, mutta aivan pienesti ärsyttää kokoonpanohahmotelmat, joissa pakkiparit on rakennettu wanhan liiton one timer -kätisyyksillä (R-L).

1 tykkäys