Palautetta palstan henkilökunnalle

Avasin.

3 tykkäystä

@ylläpitäjät
Saisiko Lukko-Tappara-parin otteluseurantaa vielä vähän raotettua auki? Jotenkin sellainen olo, että tekisi vielä kirjoitella sinne sopivia viestejä.

4 tykkäystä

Kannattaa muuten toimia sitten ripeästi!
Sen verran tiuhaan tahtiin @iceman sitä räppää auki ja kiinni että vain nopeat ehtivät. :rofl:

2 tykkäystä

Oli vähän säätöä, kun ajastinvalikko muuttunut. Jatkoaika kello 20:00 asti nyt :slight_smile:

3 tykkäystä

Viesti siirrettiin ketjuun: Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Ei ole avattu Palautetta kanssakeskustelijoille -ketjun erää 3?

Ei sillä, että olisin itse antamassa palautetta, mutta onko tässä joku muutos politiikassa tuon ketjun osalta.

3 tykkäystä

Miten oikein pääsen luottamustaso ykköselle?
Mielestäni olen täyttänyt kaikki kriteerit.
@ljpp @Kilo

Kun yritän linkata jotain Twitteristä niin tulee “Pahoittelut linkit tuolta sivulta ei ole käytettävissä”

Minkä takia tuo joukkueen julkistus ketju pistettiin kiinni?

Roskispalo aukeaa taas kello 22.

7 tykkäystä

Jääkiekkoilijoiden poliittiset kannanotot ja näkemykset. Kurkkasin viime viestejä ja ketju olis niiden perusteella valmis siirrettäväksi politiikan puolelle. Siellähän puhutaan Marinin hallituksen toimista puolesta tai vastaan. Eikö se ole politiikkaa. En ihmettelisi, vaikka joku jo liputtelisi.

7 tykkäystä

On se politiikkaa.

Jos ketjun otsikossa on poliittiset kannanotot, niin ketjun keskustelu silloin sisältänee politiikkaa.

Toki ymmärrän, että minut halutaan siirtää sivuun, jos vaan joku pienikin oljenkorsi löytyy, koska olen vahva sillä saralla. :slight_smile:

Ja siis ei siinä mitään. :slight_smile:

1 tykkäys

Tätä ketjua on siirrelty alueiden välillä tilanteen mukaan. Koskan kyseessä on seuran tai pelajaan kannanotto, on sillä suora yhteys jääkiekkoon, eikä sitä oletusarvoisesti voi kokonaan piilottaa.

Toisaalta siitä ei tehdä mitään “varjoketjua” esimerkiksi hallituskeskeskustelulle jolle on oma paikkansa. Asiat asioina. Pelaaja on jotain mieltä ja thats it.

Tässä tapauksessa vaan näytti palstalainen olevan jotain mieltä, ei pelaaja. Politiikasta. Itse en ole ketään ajamassa pois, huomautukseni oli aivan puolueeton. Ties vaikka olisin samaa mieltä asiasta kirjoittajan kanssa. Mutta sitä en voi sanoa, koska se olisi sellainen kommentti, joka ehdottomasti kuuluu politiikan sektorille.

Lippua kehiin jos hyvän maun rajat ylittyvät. Trollejahan riittää.

2 tykkäystä

Mulle on tullut kynnys liputtaa jostain syystä, mutta niinhän se pitäisi tehdä. Pidetään mielessä.

Mitähän sääntöä mun viestini tuolla Chl
-ketjussa rikkoi kun se liputettiin?
Kirjoitin sinne- tänä vuonna me mennään päätyyn asti- On täällä kyllä välillä mitä ihmeellisimpiä liputuksia. tai sit joku tekee piruuttaan kiusaa ja nauttii siitä vielä? En oo aikaisemmin jaksanut nähdä vaivaa puuttua noihin liputuksiin ja tuskin tämän viestin jälkeenkään niin tee.joten pidetään jatkossakin liput korkealla🏴

1 tykkäys

Todennäköisesti tätä:

https://tappara.co/faq

§4. Perusteltu keskustelu

Tappara.co on keskustelupalsta eikä täten ole tarkoitettu ns. chattaukseen (Poikkeus: Otteluseuranta ). Jokaisen kirjoituksen tulisi tuoda lisäarvoa keskusteluun. Vältä erittäin lyhyitä, vain muutaman sanan kirjoituksia ja perustele väittämäsi.

Jos asianasi on vain toisen jäsenen kirjoituksesta samaa mieltä oleminen tms., tätä ei ole tarpeen ilmaista kirjallisesti, vaan käytä palstan “Tykkää viestistä”-toimintoa (sydän). Henkilökohtaiseen viestintään on palstalla yksityisviestitoiminto.

3 tykkäystä

Yritän olla jatkossa tarkempi näissä keskusteluissa.