Palautetta palstan henkilökunnalle

Ainakin koronaketjun voisi varmaan taas hidastaa.

6 tykkäystä

Pahin paasaaja laitettiin jäähylle (ns. axe grinding - ei kuitenkaan Tappara)

2 tykkäystä

En tiiä onko ylimielistä, mutta Kuuselalla realistinen mahdollisuus rikkoa Janne Ojasen pistemäärä joten olisi hienoa jos sivustolta löytyisi ylhäältä laskuri Kuuselan pisteistä ja paljon jäljellä.

Liian aikaista miettiä sellaisia. Katsotaan parin vuoden päästä.

8 tykkäystä

Liian aikaista moisille laskureille, mutta Kuuselan paita latauskuvasta jäi uupumaan 700p jälkeen… :wink:

Tämä ei oo niinkään palaute vaan kysymys, mutta mikä ihmeen mansikkakakku tossa mun nimimerkin perässä on? :smiley: Oon kyllä kova poika syömään kakkua, mutta mistä te sen tiedätte???

4 tykkäystä

Palstalle liittymisen vuosipäivä.

7 tykkäystä

Eli siis oikein ihanaa uuden elämän syntymäpäivää! :partying_face::boom::sparkles::tada::confetti_ball::cupid::gift_heart::eyes::nail_care::person_in_motorized_wheelchair::person_in_manual_wheelchair::rose::volcano::rainbow::dizzy::star2::strawberry::fries::pizza::doughnut::shaved_ice::ice_cream::birthday::cake::beers:

4 tykkäystä

Saisiko yhteisöpeleille oman alueensa, niin saisi koko alueen hiljennettyä. Ei tarvitsisi sitten aina ketju kerrallaan hiljennellä.

15 tykkäystä

Tätä pitää harkita. Trendi on ollut yllättävän pitkäikäinen, eikä siinä mitään.

8 tykkäystä

Olen näköjään pudonnut konkaritasolle. Mitä olen mahtanut tehdä tämän eteen?

3 tykkäystä

Samaa ihmettelin itsekkin… :thinking:

2 tykkäystä

Melkoinen järkytys on tämä, että on jotain tasojakin? Jännä katsoo kuinka tiputuksiin ja nousuihin tulee suhtauduttua? :blush:

Olen kyllä melkoisen tasainen luonne, että ehkä heittelyn kanssa tulee jotenkin toimeen?

2 tykkäystä

Kappas, sama täällä. Mielestäni hetki sitten olin vielä mestari.

1 tykkäys

Eikös nuo tasot ole jokin Discordiin sisään rakennettu juttu, jota ei manuaalisesti voi ohjata?

1 tykkäys

Korjaan sen verran että Discourse. Kaksi eri sovellusta kyseessä.

1 tykkäys

Discourse.

@Mr.Peter @Heka8835 Koneäly pitää kirjaa kuin tiedustelutontut ja taso elää sen mukaan. Emme paljasta tarkkoja kriteereitä ettei asialla ryhdytä “pelaamaan”.

7 tykkäystä

Eikös tuo luottamustaso myös laske, jos saa lippuja? Näin muistelisin. Mutta enpä tiedä mitä muuta hyötyä tuosta mestari-tasosta on, muuta kuin se, että näkee Politiikka-osion. Joillekin voi olla big deal, itselleni ei, niin ei haittaa että olen itsekin “vain” konkari.

2 tykkäystä

Jaa, taisin tipahtaa samallalailla joskus toissa kesänä ja se kyllä korjaantui kun ottelut alkoivat syksyllä. Tämä syksy ja alkutalvi on saattanut olla vähän hiljaisempi omalta osaltani, vaikka kyllä joka päivä vierailen täällä. :grinning:

Mä itse asiassa toivoisin myös tuota omaa aluetta. Yhteisöpelit on hieno juttu, mutta kaikki eivät niitä koskevia ketjuja halua nähdä.

4 tykkäystä