Palautetta palstan henkilökunnalle

Ymmärrän tämän. Ihmetyttää vain, että pelin aikana siellä on “10” pelaajan ketjuissa pohdintaa - oli se sitten posia tai negaa.

Hienoa, että noihin some ja mainonta ja markkinointi etc. ketjuihin tuli kirjoitustaukoa. Niin skeidaa tekstiä niihin tuli, että itse suorin tästä nukkumaan. Öitä.

9 tykkäystä

@ljpp miksi mun viestiä Tanuksen ketjusta ei voinut siirtää, kun muut siirrettiin vaan se piti liputtaa? Yrittänyt käyttäytyä fiksusti, oikein kunnolla miettinyt että kirjoitus liittyy aiheeseen. Nyt kun puhutaan Tanuksesta ja kommentoin täysin Tanuksen asiaan liittyen, mun viesti on se paha.

Aamulla huomasin, että nää muutamat tyypit sai penaltia samasta syystä kun mä, yhdeksi yöksi. Mä pariksi viikoksi. Ei sillä, että olisit ottanut mut silmätikuksi, mutta kuitenkin…

2 tykkäystä

Ei sillä että yrittäisit silmätikuksi, mutta kuitenkin.

Viestisi käsitteli CMoren uusintahidastusten laatua. Eksyy aiheesta flagi ei kasvata rikosrekisteriä.

En yritä. Epäilen, että sinä yrität ottaa.

Mutta joo. Se siitä.

E. Ja tämä on mielipide ja palaute. Toistaiseksi ei olla Neuvostoliitossa, niin sen saanee sanoa.

2 tykkäystä

Kysymys henkilökunnalle:
Miksi aiemmin oli kiellettyä kommentoida muita pelejä Tapparan pelin seurantaketjussa?
Ja toinen kysymys;
Miksi se ei enää ole kiellettyä?

5 tykkäystä

Kaipa se johtui siitä, että Tampereen peliä seurasivat varmaan kaikki. Helpotti, kun ei tarvinnut pomppia kahden ketjun väliä.

3 tykkäystä

Mielestäni henkilökunta mainitsi jossain, että nyt kun kaikki vaikuttaa kaikkeen, voi kertoa tuloksia. Itse heitin pariin kertaan tulosta ihan oikeaan ketjuun.

4 tykkäystä

Tässä tilanteessa se on vain palvelua kun ei tarvitse monesta paikasta kytätä että pysyy tilanteen tasalla.

2 tykkäystä

Eikä sinne tainnut tulla kuin maalit. Jopa ihan hyvää tulospalvelua, kun huomioi tilanteen hektisyyden. Olisin kyllä harmistunut jos nuo olisi kielletty.

1 tykkäys

Ymmärrän kyllä, siksi ihmettelen sitä alkuperäistä linjausta. Palveluahan se on aina muulloinkin. Itse ajattelin alunperin, että se sääntö oli sen takia, että joku pysyy halutessaan tulospiilossa ja silloinhan se juuri on tärkeää kun joka pelissä on panosta.

Ja vielä varmuuden vuoksi, tämä nykyinen linjaus on hyvä, koska tulospiilon kannalta ei foorumilla kannata pyöriä. Mutta lähinnä sitä, että miksi se tulosten laittaminen joskus kiellettiin. Ehkä sen takia, että keskustelu pysyy asiassa.

2 tykkäystä

Pelin seuraamisesta ko. ketjussa ei tule sitäkään vähää jos sinne huudellaan muutkin tulokset, varskin kun ilmaisu on yleensä vähän liiankin lyhyttä.

Mutta ei tämäkään asia ole mustavalkoinen ja sitä sovelletaan milloin mitenkin.

1 tykkäys

Hienoa tilannetajua henkilökunnalta, sopi hyvin seurannan väliin.

3 tykkäystä

Voisiko tuon asiat ja ihmiset, jotka harmittavat ketjun napata lukosta poies? Vai onko jäädytetty lopullisesti? Ilmeisesti tähän ei vastausta saada, vaikka virkamiehiä täällä pyöriikin.

2 tykkäystä

@ljpp
Jep lähdin rationaalisesti liikkeelle, että tuo viesti olisi siirretty avauspostaukseksi siihen lankaan :).
Mutta kävihän se noinkin.

1 tykkäys

Ja kanssakeskustelijoille ja muille viskaaleille sekä valtuustoille.

Noiden huhujen liputtaminen seurojen kausiketjuissa on varmaan ihan perusteltua. Mielestäni oman ketjun perustaminen joka ikiselle huhulle on helkkarin työlästä ja tuolla tavalla myös osa jää kokonaan keskustelun ulkopuolelle.

Sitä vain pohdin olisiko muiden seurojen kevään huhuille mahdollista perustaa yksi ketju? Yritän vain helpottaa kaikkien elämää…:grinning: Vai muistanko, että jonkun elämä tästä hankaloittuu…

4 tykkäystä

Kyllä, oma kokoomaketju sekalaisille huhuille. Huhuja on kuitenkin eri tasoisia, iltapäivälehtien juttuhin perustuvat ja sitten on näitä juttelin hallilla joidenkin vierasjoukkueen kannattajien kanssa ja heilltä oli varma tieto että Möttönen pelaa ensi kaudella Saipassa yms. Ei näille ole mitään järkeä kaikille avata omaa ketjua ja muutenkin itseä ainakin ihmetyttää mitä nämä Saipa, Kalpa, KooKoo huhuketjut ylipäätänsä tekevät Tappara foruumilla

1 tykkäys

Geneeriset ketjut eivät ole olleet suuria menestyksiä nekään, mutta voihan sitä taas kokeilla kaudelle 2022-23.

• Joo, kokeillaan!
  • Ei kokeilla!

0 voters

Ping @henkilökunta

No tulisi sinne ainakin kootusti näitä huhuja vaikkei kielenkantoja kirjallisessa muodossa avaisikaan. Ja tärkein, eivät vahvistamattomina ”saastuttaisi” seurojen kausiketjuja.

Olisko joku, jolla on nappuloita voinu siirtää mun ja @gatecrasher in viestit väärästä ketjusta oikeaan mielummin kuin toi liputus? Me kirjoteltiin ensin tohon ketjuun, kun tapaus otettiin sielä esille ja vasta sen jälkeen caselle perustettiin oma ketju.

1 tykkäys