Palautetta palstan henkilökunnalle

Minkä takia tämä @gatecrasher in viesti on liputettu piiloon? Sehän on aivan oikeassa ketjussa:

https://tappara.co/t/jaakiekkoilijoiden-poliittiset-kannanotot-ja-nakemykset/19733/678?u=bastardo

Koska Rovanperä ei pelaa jääkiekkoa.

E. En liputtanut.

Vain jääkendolijoille. Hyväksyn lipun.

Muistelin tuon ketjun olleen joskus kaikkia urheilijoita koskeva.

Mun mielestäni tuo ketju voisi aivan hyvin kattaa kaikki urheilijat.

@henkilökunta No eipä tuossa todellakaan ollut tarkoitus keksiä mitään sontaa. Pahoittelut.

Olisi kiva jos voisi edes huomauttaa ilman että aletaan rankaisemaan käyttäjätason laskulla.

1 tykkäys

Ei tässä ole aikaa erikseen kaikille viilata pilkkua joka asiasta. 0-tasolle lasketaan yleensä, kun on epäilyttävä käyttäjä tai katsotaan, riittääkö taso. Ei se ole rangaistus vaan testi.

Jaa, no mitä jos saisin tasoni takaisin? minähän vastasin kysyjälle heti, että asialla ei mitää pohjaa vaan oma pelko.

Mielestäni muutenkin käyttäytynyt asiallisesti.

Edit: minä kiitän.

Mites tää luottamustaso toimii?

Nyt kun huomasin asiasta puhuttavan tuossa ylempänä, niin tarkistin oman tason ja jos en väärin muista niin olin aikaemmin tasolla MESTARI ja nyt olen KONKARI?Esim: jos joku liputtaa mun viestini piiloon niin vaikuttaako se jollain aikavälillä negatiivisesti tasoon(laskee tasoa) jossa sillä hetkellä on?

Muistelisin, että noita ei hirveästi ole avattu, mutta joku tietävämpi voi kommentoida. Itsellä tippui aikanaan ihan vain siksi, että en enää päivittäin käynyt foorumilla. Tai olettaisin ainakin, kun ei ollut liputuksia tai muuta ihmeempää silloin.

1 tykkäys

Eipä näihin juuri vastattu ole. Itse olen käsittänyt, että kun toimit foorumilla asiallisesti ja olet aktiivinen niin luottamustakin alkaa löytymään.

2 tykkäystä

Hyväksyn senkin ettei aleta asiaa enempää avaamaan jos sellainen viiva on veteen piirretty kaikessa hiljaisuudessa​:+1: olin taso mikä hyvänsä niin sillä mennään eteenpäin :slightly_smiling_face:

Aktiivisuus vaikuttaa. Itselläni on ollut mestari status varmaan 4-5 kertaa mutta pudonnut joka kerta pois jos on ollut pidempään poissa. Liput ei sinänsä vaikuta, ainakaan jos ne eivät ole olleet loukkaavia viestejä mistä olisi tullut bannia. Mikäli liput ovat vain eksyvät aiheesta tason huttua niin sen ei pitäisi vaikuttaa.

1 tykkäys

Tästä on tässä samassa ketjussa 15 päivää sitten juurikin sama kysymys, johon henkilökunta on vastannut muutamassa erillisessä viestissä.

1 tykkäys

Pahoitteluni etten tarkistanut ketjua ylempää.

Asia on kunnossa omasta puolestani👍

Joop, laitoinkin ihan vinkiksi sitä varten, että löydät kysymäsi tiedot noista henkilökunnan viesteistä.

1 tykkäys

Palstan henkilökunta pidättää oikeuden keskustella yksityishenkilöinä palstan sääntöjen puitteissa. Meikäläisen viesteistä varmaan 99 prosenttia on täysin Tappara-kannattaja rizkan persoonassa kirjoitettuja, tuo mukaan lukien.

5 tykkäystä

Antaako tämä foorumialusta minkäänlaista tilastotietoa liputuksista? Siis antavatko lippuja aikalailla tasaisesti kaikki käyttäjät vai onko meidän foorumilla ryhmä käyttäjiä jotka käytännössä antavat valtaosan lipuista.
Mitään käyttäjien nimiä ei tässä olla kyselemässä vaan ihan yleistä käyttäytymista tällä foorumilla, sillä ajoittain noita lippuja jaetaan aika suuria määriä.

1 tykkäys

Miksi tuo vit… harmitusketju on kiinni?

Eiks nuo pelaajien ja valmentajin omat ketjut voisi sulkea otteluiden ajaksi? Analyysit - kehut ja negat sitten pelien jälkeen?

Siinä olisi liiaksi manuaalista työtä. Sikai jätetty käyttäjien vastuulle olla kirjoittamatta.