Palautetta palstan henkilökunnalle

Pakko kysyä, että mihin @salmela61 olisi pitänyt tuo Ilveksen tulevaisuuden huhu laittaa?
Huhu-ketjuun olisi tullut max 4 viestiä + kyselyitä, että miksi Ilveksen huhusta on tällä foorumilla.
Ilves 2022-2023 -ketju vaatisi muutakin työstöä kuin yhden huhun.

3 tykkäystä

Tätä mietin itsekin. En äkkiseltään parempaa ketjua keksinyt, mutta päätin tuonne kuitenkin laittaa, kun kuitenkin huhu suht kovasta Liigan sisäisestä siirrosta.

@Rantt3

Jos pelaajakohtainen huhuketju tuntuu ylimitoitetulta, niin ainahan voi perustaa jonkun spekulointi/haaveketjun Ilves-osioon, ensi kautta koskien.

Ilves on kuitenkin pienen vähemmistön joukue täällä, joten ketju pysynee “lapasessa”.

Kysymys, jos Ukrainan seudulla aletaan sotimaan kunnolla, käsitelläänkö sitä jossain sellaisessa osiossa mikä ei näy kaikille, eli siis politiikka osiossa tuolla jossain hyvin monelta tavoittamattomissa?

Perstuntumalta sanoisin, että Politiikka-osiossa, jos Brexit-ketjukin on siellä.

1 tykkäys

Tilannetta käsitellään tällä hetkellä Venäjä(Putin) ketjussa, joka on Politiikka osiossa tällä hetkellä. :smiley:

1 tykkäys

@Tuoppa joskus noita päivänpolttavia aiheita on käsitelty vapaallakin alueella, mutta ainakin toistaiseksi menee Venäjä-ketjussa. Ei ole oikeastaan vähään aikaan edes keskustelu politiikka-alueen suuntalinjoista, koska se on toiminut niin hyvin.

3 tykkäystä

Pystyykö joku koostamaan tänne vaateet siihen mitä vaaditaan että sinne pääsee. Tää on muuten vähän kuin työpaikan bonukset, kaikki tietää että niitä on ja osa niitä saa mutta kukaan ei tiedä miten sinne kerhoon pääsee.

Suljetut aiheet kiinnostaisi jonkunkin verran.

2 tykkäystä

Kirjoittelee otteluketjuihin runsaasti onelinereita ja tykkää muitten teksteistä. Eiköhän siinä aktiivisuus kriteerit täyty.

4 tykkäystä

Aktiivisuudella pääsee. Itse olen omalla aktiivisuudellani ihan siinä rajalla, vähän väliä arvotaso nousee niin että näen suljetut puolet ja vähän väliä en :joy:

1 tykkäys

Tarkkoja vaatimuksia ei ole koskaan listattu, jotta porukka ei alkaisi tietentahtoen kilpailla asiasta. Mutta aktiivisuus ja pahojen lippujen välttäminen, siinä se.

Tämä on usein kysytty ja vastattu kysymys. Järjestelmä arvioi käyttäjää monella eri mittarilla, mutta emme avaa tarkkoja kriteereitä ettei niitä aleta manipuloimaan.

Aktiivisuutta ja nuhteettomuutta, niin luottamustaso 3 avautuu yllättävän nopeasti.

1 tykkäys

Miten muistelen että jos pääsee mestariksi ja tippuu pois sieltä niin paluuta ei enään olisi? Vai onko käytäntö muuttunut? Vai muistanko puhtaasti väärin?

Ei pidä paikkaansa. Itse olen saanut luottamustason takaisin kun olen “tippunut” mestarista pykälän alas.

1 tykkäys

Itse tipuin konkariksi tuossa viime syksynä, mutta nyt noin kuukausi sitten nousin takaisin mestariksi. Eli on ainakin nykyään mahdollista.

Mää oon sekä konkari että mestari enkä oo ikinä nähnyt mitään paremman väen palstoja!

1 tykkäys

Muistat suurelta osin väärin ja senkin mitä muistat oikein on vanhentunutta. Joskus muuttui Discourse sellaiseksi, että jos oli pelikieltohistoriaa, ei voinut nousta kolmostasolle ilman, että historia manuaalisesti ylläpidon toimesta nollataan. Niitä sitten nollailtiinkin. Eli aina on voinut kuka vain nousta kolmostasolle, mutta aikanaan isommat rötöstelijät vain armahduksesta.

Mutta systeemi muuttui uudelleen jo vuosia sitten, nykyään anomuksia ei tarvitse lähetellä. Nykyään jälleen isommatkin rötökset lakkaavat vaikuttamasta automaattisesti kiinteän ajan kuluttua. Olikohan puoli vuotta, jos ulkoa sanon.

1 tykkäys

Se on aina ollut mahdollista. Minulla on mennyt varmaan 4-5 kertaa hissiliikettä mestarin ja konkarin välillä eli tiputtu ja noustu on. Riippuu aktiivisuudesta.

3 tykkäystä

Rikos vanhenee sadassa (100) päivässä.

Lokakuussa 2019 tuli mainitsemani muutos, ja silloin aikaraja oli puoli vuotta. Oletan, että tämä on yhä voimassa.

1 tykkäys