Palautetta palstan henkilökunnalle

Jos joku kirjoittaa että Tappara pelasi voittavaa jääkiekkoa kaudella 2016-17, niin tarvitsetko lähdeviitteen kausitilastoihin?

Kun sinua nyt selkeästi häiritsee se että pyrimme pitämään keskustelun järkevänä ja faktaperusteisena, niin suosittelen miettimään onko tämä sinulle oikea paikka.

5 tykkäystä

En helvetissä tarvitse. Olen Tapparan kannattaja, seuraan mitä Tappara tekee. Mutta jos joku sanoisi samaa vaikka HPK:sta, pitäisi tutkia tilannetta. Oli pikkusen kömpelö tämä vertaus.

Tämä korona elää niin paljon, että mielelläni sen ketjusta löytäisin sitten ne tiedot siitä viestistä, joka jotain sanoo.

Ja tämä on ehdottomasti oikea paikka minulle.

E. Ja nythän sä voit vaikka etsiä palstalta, kun olen palstan moderointia kehunut. Edelleen olen sitä mieltä. Haluan vaan, että kaikkia koskee samat säännöt.

1 tykkäys

Onko muuten ok se, että ylläpitäjät/valvojat saa ohittaa asettamiaan aika rajoituksiaan?

2 tykkäystä

Totta kai se on ok. He saavat mm. myös trollata ja samalla pistää toiselle trolli (minä tietenkin) osapuolelle vuoden bannin. Tasavertasta paskanjauhantaa osapuolilta, mutta maailma eo ole oikeudenmukanen, ja ei myöskään tämä palsta. Get over it👌

Kun vuoden sivusta seuras, niin kyllä on taso laskenu moderoinnissa. Pääsääntösesti korona jutuissa. Vain ja ainoastaan modejen totuus on ainoa oikea totuus. Modet määrittää mikä tieto on ok. Asiantuntijoita copypastettamalla.

Ei mitään, näillä mennään tai ilmeisesti tän jälkeen näillä meette??:grin:

1 tykkäys

Nyt pieni tarkennus.

Nuo veemäiset ylläpitäjät ja valvojat tekevät ihan helvetin hyvää työtä, jotta me saamme räksyttää heille päivästä toiseen.
Ja tuo puhdasta…kehumista.

■■■■■■■■ on, no rakkautta.

3 tykkäystä

Mikäs se vaihtoehtoinen lähde sitten on? Legendaarinen “otin itse asiasta selvää”?

3 tykkäystä

Pieni tarkennus? Et sää mun mielipidettä pysty tarkentaa🤣 Lähinnä vaimo pystyy siihen. Toi on sun näkökantas asiasta ja pidä siitä kii, mää sit teen oman mielipiteeni kans niinku parhaaksi koen.

En mä nyt sinulle vastannut mielestäni…

1 tykkäys

Ei tietenkään. Maailma täynnä virallisia lähteitä mitä Suomessa ei esitetä. Esim tällä hetkellä olevat Kanadan rekkamielenosotuksista ei ylet ja muut kerro. Australian sessiot oli kovat ei mitään. Lääkäteitä on paljon, siis ihan virallisia, en todellakaan mitään juutubbi tai hämärälinkkeja tarkota. Twitteristä esimerkiks löytää helposti. Sieltähän Icemankin postaa suurimman osan suoraan. Enkö mää mitenkään väitä etteikö noi laitetut uutiset totta ole. Varmasti on, mutta monesti ei koko totuus.

1 tykkäys

Hyvä. Ymmärsin niin.

Kannattaisiko seurata myös valtamedioita?

5 tykkäystä

Tämä on varmasti kauniin ja järjellisen keskustelun alku.

7 tykkäystä

No siinähän se on. Koko pointtini on kumottu. Kirottua😁

Lähinnä seuraan alan huippuasiantuntijoiden kommentteja, en “stand-up” -koomikoita tai muita satunnaisia “twiittailijoita”. Pyrin myös tarkastamaan ja lisäämään lähteet parhaani mukaan.

Twitter on vain yksi lähde muiden joukossa.

8 tykkäystä

Vastausta ei ole kuulunut. Aika paljon tullut liputuksista valitusta nyt ihan lähiaikoina. Ja ihan sieltä ylemmältä taholtakin. Ei ole banaania näkynyt.

Itse meen eteenpäin Jutin ohjeilla.

Enimmäkseen teette kuitenkin hyvää työtä.

En viitannut ollenkaan sinun sanomisiisi tai tietoihisi koronasta vaan linkkeihin mitä olen jakanut.

Yleistyksesi Twitter -linkeistä ei vain ole validi.

Rokotteiden kohdalla on ollut kyllä tiukka linja. Asiallinen, kriittinen periaatetasojen keskustelukaan ei näyttänyt olevan oikein sallittua ja yhteisöllisesti suotavaa joskus taannoin.

Aiemmin muiden yhteiskunnallisesti ensisijaisten koronatorjuntatoimien ja -suositusten kohdalla meno ei ollut ihan tai lähellekään niin sofistikoituneen jyrkkää.

Ylipäätään nuo yleiset pandemiaketjut ovat kai koostuneet valtaosin muutamasta eriaiheisesta (poliittisesta, yhteisöllisestä) ja oikea-asenteisesta sanomanjulistuksesta. Käyttäjäsuodattimien avulla sisällökkäimmät linkit täsmäävine kuvauksineen ovat olleet kohtalaisesti luettavissakin.

Mikään rajoite ei estä valvojaa tai ylläpitäjää. Esim. henkilökohtaisesti yritän katsoa kellosta että ~1 tunti on täyttynyt. Joskus on muistaakseni käynyt virhe ja joskus valvojat ovat huomautelleet toisiaan, koska asiaa ei aina hoksaa tarkkailla, koska järjestelmä ei siitä varoita/kerro.

2 tykkäystä

Erikoinen linjaus tuo että NHL pelin aikaiset kommentit laitetaan useampaan ketjuun. Eihän liiga pelien aikanakaan saa kommentoida lähetyksen asioita muihin ketjuihin.

4 tykkäystä

YLE:n ensimmäinen herättää ehkä vähän lisämielenkiintoa, joka ei kuitenkaan sinänsä liity itse peliin.