Ai niinku Ilves - Kärpät -ketju?
3 viestiä siirrettiin ketjuun: Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta
Hyvä veto laittaa Heljangon ketju kiinni. Tulis vaan turhaa negaa tässä tunnekuohussa.
Mitäs nyt on koodattu, kun tuollainen kirjoitusasu on menny läpi?
Taivutusmuodot on aina kelvanneet.
Onko kolmen peräkkäisen viestin sääntö poissa, kun @gatecrasher pääsee päivittämään SHL-ketjua vapautuneesti?
Mun mielestä se on poistettu tuosta ketjusta.
Ai se on vaan kolme peräkkäistä viestiä. Varmaan TOP3 -äänestysketjussaki on joku poikkeus ku oon sitä pystyny ylläpitämään.
Ei mulla oo tiedossa, että jotain ketjukohtaisia poikkeuksia olisi mahdollista tehdä. Ei juuri nyt mitään hajua miksei rajoitin tule vastaan.
Liittyisikö jollain tapaa aikaan?
Ainakin otteluseurannassa (hiljaisessa) muutaman kerran tullut “varoitus”, että “mieti kannattaako vastata uudella viestillä, vai onko järkevämpää muokata edellistä viestiäsi”
En siis tiedä, miten tuo toimii, mutta veikkaan, että peräkkäisten viestin lähettäminen voi myös olla aikaan sidonnaisia?
Alkaa tuota Ilves porukkaa olemaan täällä sen verran haastavalla asenteella. Voisi olla karsinnan paikka. Asialliset ja pidemmän linjan tyypit ok, mutta toi tökkiminen on ihan turhaa. Vähintään pientä muistuttelua siitä missä ollaan olisi syytä jakaa. @ylläpitäjät
Iloa ja surua samaan aikaan. Tuo todellinen luturisti @Salmela61 laitettu huilimaan. Mitä nopeasti katsoi pojan ilvespalstan viestihistoriaa, niin ei tuosta ainakaan Hervannan Tredun välitunneilla huomenna puhuta. Ehkä Ahvenisjärven koulu.
Hyvä että moderaattoritkin tajusi että täysi trolli.
Ja Salmelalle tiedoksi, Tappara. Ei t#ppara
Minusta kyllä ko. käyttäjä on kirjoitellut huomattavasti asiallisemmin kuin mitä kommentistasi voisi päätellä. Estokaan tuskin olisi noin lyhyt, jos kyseessä olisi täysi trolli. Mutta ihan aiheellinen toimi ylläpidolta; varoitus annettiin jo hyvissä ajoin ja sitä olisi ehdottomasti pitänyt noudattaa.
Kovin ironista, että ko. kirjoittaja on nyt itse bänneillä .
Viesti siirrettiin ketjuun: Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä
Täällä on parilla sivulla paljon palautetta henkilökunnalle, erityisesti @Kilo lle myös tämänkin foorumin jäseniltä/entisiltä jäseniltä… Ilmeisesti oman kertomansa mukaan asiallisia Ilvesfaneja poistettu. Tässä pääpointit:
Taitaa tällä hetkellä aika kovalla kädellä saada tuolta Ilves nimimerkit bänniä. Itse en ainakaan pysty enää kirjautumaan käyttäjälleni, vaikken tänään edes osallistunut mihinkään provoavaan keskusteluun tms.
Vähän tuntuu, että on joillain modeilla (kuten nimimerkki Kilo) noussut kusi hattuun ja kirves heiluu liiankin helposti
Joo pitäis mustaki noitten modejen vähän hengittää. Kilo vetää ihan omiaan ja liputtaa sen minkä kerkiää.
Tämä, juuri hän se oli joka sinne tuli itkemään, jos on niin, että ei netissä saa enää kertoa mielipidettään, joka faktoihin perustuu, koska joku pahoittaa mielensä niin… en ehkä halua edes sanoa mitä olen mieltä… mielensäpahoittajien kulttuuri on aika syvällä… ja tosiaan täysi mulkku tuo Kilo.
Musta muilla modeilla ei juuri tätä ongelmaa ole. Kilo tekee mitä haluaa ja kukaan ei puutu. On myös aktiivisin kaikista modeista joten… Menee vähän Venäjätouhuks
Edit. Ei ole mikään provoyritys tai oma mielipide, vaan laitoin vaan, jos joku Ilvesfani on poistettu, vaikka ei olisi tehnyt mitään väärää.
Miks tällästä tuodaan tänne edes? Pitäkää omalla alustalla
Ajattelin vain välittää, jos joku näistä Ilvesfaneista on oikeasti poistettu väärin perustein… Ja tosiaan osa tällä foorumilla jäseninä, joten varmaan kuuluu tähän ketjuun.
Olisiko nyt hyvä katsoa ja odottaa mihin mennään.
Tuhannen kilometrin päässä taistellaan vapauden puolesta. Jos kohta mennään, niin olen valmis. Kotimaahan ei tule nyt kukaan eikä tuu myöhempi nkään.
Ei oo ollenkaan eka kerta, kun meidän toimista avaudutaan muilla foorumeilla, tuohon on totuttu. Voit viedä terveiset että bännätyt katsokoot peiliin vaan, jotain on kukin tehnyt väärin. Me ollaan bännätty niin paljon teidän leirin porukkaa viime aikoina, ettei oo helppo heti keksiäkään kenestä puhutaan. Kaikenlaista ihan ihmeellistä provokaattoria on jäänyt katiskaan. Ihan hirveän yksityiskohtaisesti ei yleensä tee mieli edes näitä yksittäisiä kurinpitopäätöksiä ruotia… siitä on henkilökunnan näkövinkkelistä paljon riesaa ja mahdollista haittaa ja vähän hyötyä. Käyttäjävinkkelistä ymmärrän toki uteliaisuuden.
Teidän leiristä saa aina ilman muuta tulla tänne, kunhan sipuli kestää, että täällä selvä enemmistö katsoo asioita toisesta vinkkelistä. Ehdottoman tarpeellista jopa, sillä moniin asioihin Ilvestä tarkemmin seuraavat pystyvät tuomaan näkökulmia, joita täällä ei osata ajatellakaan. Monesti täällä tykätään tarttua teidän seuran epäkohtiin hanakasti ja monesti lyödään vielä vähän kermaa kakun päälle. Silloin on ihan tervetullutta, että joku tulee pilaamaan hyvät jutut faktoilla. Kuitenkin kaksi asiaa:
-
Pysytään aiheessa. Ei suisteta tahallaan ketjuja ohi otsikon mutkutteluilla.
-
Ei jäädä jankkaamaan loputtomiin. Joku on aina internetissä väärässä, sitä ei voi muuttaa.