Palautetta palstan henkilökunnalle

En kyllä aina ymmärrä miksi viestejä piilotetaan. Ainakin omissani pientä ironiaa ja sen sellasta. Toisille se sallitaan ja toisille ei. Outoa. No sananvapaus on sittenkin rajoitettu. Piiloon menee kai tämäkin. Olis kiva tietää mikä viesteissä on vikana vai jemmataanko ne ihan muuten vaan.

1 tykkäys

Syy viestien piilottamiselle tai poistamiselle löytyy säännöistä:

https://tappara.co/faq

On laitettu turha kuva, vaikka linkinkin olisi voinut laittaa, sisällöttömiä onliner -viestejä, postattu väärään ketjuun tai muuten sääntöjen vastainen viesti (kielletty linkki, tekijänoikeusloukkaus, jne).

Ei sen kummallisempaa yleensä.

Säännöt on hyvä kerrata.

12 tykkäystä

En tiedä @kilo:sta, mutta minä olen hiljattain poistanut pari puhtaasti “vänkäämisestä”. Tämä on pakkoratkaisu koska yksi tarpeeksi sitkeä vierasfani saa ketjun täällä umpisolmuun, koska saa vastaansa paljon isomman määrän kirjoittajia ja vastauksia. Meitä on suhteellisen pieni porukka vapaaehtoistyössä ja haluamme myös itse nauttia peleistä, emmekä olla siivoamassa foorumia 24/7 → riidanaiheuttajat poistetaan herkästi.

Se että foorumi on julkinen ja kaikille avoin aiheuttaa joillekin väärän käsityksen siitä että tämä on KELA tai joku muu virasto, jonka pitää palvella kaikkia tasapuolisesti. Näinhän asia ei ole.

Tämä on yksityisesti operoitu yhteisö jota pyritään muovaamaan niin että se palvelee mahdollisimman hyvin aktiivisinta ydinjäsenten ryhmää ja siihen ei riidankylväjät istu. Internetin historiasta löytyy valtava määrä esimerkkejä joissa foorumi tai yhteisö on mennyt pilalle kun sen henki ja sisältö on päästetty hapantumaan.

73 tykkäystä

Njaa. Eipä tarvitse enää pohtia kuka on modeosaston gooni. :grin:

1 tykkäys

Ylläpitäjillä on sama katse, kun Austinilla.

Ja hyvä niin.

2 tykkäystä

Kun palauteketjussa ollaan niin ytimekkäästi voisin todeta, että h*vetin hyvää duunia, ei ole helppo takuulla tätä foorumia pitää lukukelpoisena kun kauteen ja offseasoniin tuntuu mahtuvan monenlaista😅

:tophat: päästä

17 tykkäystä

Puhdikasta pulmustelua.

Ei vaan, ehkä tämä taas tuosta ja noista. Sairaus- ja sota-ajat hellittävät, Turku nyt ainakin lähinnä piristää.

Moi. Nyt on kiellot lusittu.

Alkujaankin vähän ihmettelin, mistä tuo tuli, mutta ehkä ihan syystä, en tiedä. Minä olen täällä aina kirjoittanut Tapparan Tapparana, en yhtään tiedä mistä puhut? En omista Salmela61 nimistä käyttäjää Ilvesfoorumilla, jos sitä meinaat. Siellä minulla on ihan eri nimimerkillä vähemmän aktiivinen, paljon aiemmin luotu käyttäjä, jonka nimeä et tämän käyttäjän nimimerkistä voisi millään päätellä. Eli sieltä turha tehdä mitään päätelmiä.

Sinun viestisi minua kohtaan ovat puolestaan poikkekusetta aina jotain vitt*ilua, enkä yleensä ihan ymmärrä miksi, kun kuitenkin ihan asiallisesti täällä olen koittanut keskustella. En myöskään tiedä mistä tuo päätelmä täydestä trollista tulee? Milloin ylipäätään olen mitään trollannut?

Niin ja lopuksi ; en ole Hervannan Tredua käynyt, ihan lukiomiehiä kun olen. Yleisesti pahoittelun mahdollista häiriöikäyttäytymistäni.

28 tykkäystä

Saisiko tuon ”yleishuhuketjun” auki?

1 tykkäys

Olisko mahdoton ajatus laittaa kollektiivisesti ilvesläiset kesälomalle finaalisarjan ajaksi? Hämmentämisen määrä palstalla on sellainen tällä hetkellä, että on hieman vaikea nauttia kiekkokeväästä. Eikä se varmasti ole sattumaa.

5 tykkäystä

Mistä hämmentämisestä puhut? Tuon Kuusela huhuketjun ainakin loi Tappara fani, enkä muutakaan hämmentämistä tähän hätään keksi.
Itse en ole edes avannut Tappara-Tps finaaliketjua, ei nimittäin ihan hirveästi kiinnosta enää tänä keväänä kiekko. Paitsi tietenkin pronssipeli.

1 tykkäys

Jankkaamisesta/vänkäämisestä.

6 tykkäystä

Sinun kohdallasi on ainakin kyse ihan tästä jatkuvasta vänkäämisestä, jota jatkat bannien jälkeenkin.

5 tykkäystä

Itse en ainakaan haluaisi kesälomalle täältä, koska täällä on jääkiekon ulkopuolisia juttuja, joihin olen osallistunut (esim. shakkiturnaus, tietovisa jne.). Jos haluatte, voin olla kirjoittamatta jääkiekosta finaalisarjan ajan, mutta en tykkäisi yhtään, jos kaikki Ilvesfanit bannattaisiin suoraan täältä.

12 tykkäystä

Ei täältä ketään bannata värilasiensa takia. Kunhan noudattaa yhteisiä pelisääntöjä niin kaikki on hyvin.

23 tykkäystä

Niin, en tiedä onko kysymyksen esittäminen vänkäämistä. En välttämättä kuitenkaan haluaisi heti uutta bannia, ja en ihan oikeasti kyllä tiedä mitä hämmennystä olemme aiheuttaneet.

Selvä, mutta en ole ihan varma mitä tuo vänkääminen oli. Sinä päivänä kun sain bannin kirjoitin ehkä yhden tai maksimissaan kaksi viestiä. Ehkä tämäkin sitten on sitä, mutta minun puolestani asia on nyt tässä.

On jos sen kysymyksen esittää aina sama naama. Olet yksi niistä tämän palstan käyttäjistä, joiden täytyy aina saada se viimeinen sana, ja joille tekisi hyvää opetella sivuuttamaan viestejä internetissä sen sijaan, että niihin pitää joka kerran saada se viimeinen sana.

7 tykkäystä

Niin, no jos teksti koskee muun muassa minulle uuden bännin antamista ilman syytä, niin kyllä siihen minulla on mielestäni ihan oikeus vastata. En ymmärrä muutenkaan mistä puhut, mitä olen nyt tässä aiemmin kysellyt ja vängännyt? Ihan vilpittömästi kysyisin jotain esimerkkiä.

Kelaa tätä ketjua taaksepäin. Teet nyt ihan samaa.

5 tykkäystä

Ja siltikään et ymmärrä lopettaa vänkäämistä. Aina pitää saada se viimeinen sana…

7 tykkäystä