Minä en nyt haluaisi kelailla tätä ketjua joten voisitteko laittaa tänne paremman vastauksen kuin tuollaisen selaa taaksepäin.
On mielestäni hyvä että meillä on täällä muidenkin joukkueiden kannattajia kirjoittelemassa, joskus kyllä roiskuu yli itse kullakin. Asialliseen kysymykseen voisi myös antaa paremman vastauksen mitä tähän annettiin.
Pointti oli siinä että hän jumitti jälleen jankkaamaan asiasta, kun edellistä noin tusinaa viestiä katsoo – ei se että totuutta pitäisi etsiä jostain kauempaa.
Tämä on itse asiassa tyypillinen käytösmalli nettipersoonille jotka eivät osaa lopettaa. Jos alkuperäinen asiaketju saadaan rauhoitettua, niin ikuinen debatti jatkuu jossain muualla – tällä foorumilla yleensä palauteketjuissa.
Muistui mieleen tämä vanha ketju:
Kiitos, tämä oli hyvä selvennys .
Itsekin olen aikoinani toiminut ircissä ja erilaisilla foorumeilla modena ja tuohon on helppo yhtyä.
Tähän on vielä odotettavissa jatkoksi uhriutuminen ja dramaatinen kirjoittelun lopettamisilmoitus joka kyllä peruuntuu yleensä aika äkkiä
Älä huoli, eiköhän me saada sut tuossa turnauksessa pidettyä, vaikka Valtuusto banaania sinne osoitteeseen tarjoilisikin. Kommunikoidaan sitten vaikka Lichessin kautta.
Sitten toki todettakoon itse aiheeseen sen verran, että minun mielestäni mitään kollektiivisia kesälomalippuja ei todellakaan kuulu tällä palstalla jaella yhtään kenellekään. Tästä asiasta en sano tämän enempää.
Täällä modet toimii kyllä hienosti, mutta välillä tuntuu, että vastaukset on justiin tyyliin “selaa ylöspäin, niin tajuat tai turpa kiinni nyt tai istut puolivuotta jäähyllä!” Ymmärrän kyllä, että suurin osa on kirjoittajien omaa syytä, mutta pieni piikki myös hienoa ja vapaaehtoista työtä tekeville modeille, varsinkin yhdelle. Käytös on välillä pirun päällekäyvää/hyökkäävää!
Se on aika inhimillistä. Itse toimin adminina ja modena aika isoissa ympyröissä (jostain 90-luvulta lähtien jo tuttua touhua) ja tämä touhu on erittäin epäkiitollista hommaa. Varsinkin siinä vaiheessa kun kävijämäärät kasvaa sekä alkaa olla isoja ja joudut jatkuvasti jankkaamaan samoja asioita usein samoille ihmisille niin sitä helposti alkaa tulla juuri tuonlaisia kommentteja. Esimerkkinä joudut toistamaan “viitsisitkö lukea säännöt jookosta?” 20 kertaa päivässä vaikka kirjoitat kissan kokoisilla kirjaimilla joka väliin “lue säännöt” mutta silti niin ei tehdä niin ottaahan se jo hermojen päälle.
Ymmärrän itse siis tuon aivan täysin ja mun mielestäni tän palstan moderaattorit pitää kyllä “kuulinsa” ihan helkkarin hyvin. En mä itse täällä modena haluaisi olla, kokopäivä työtä josta ei kiitoksena saa oikein saa kun kettuilua.
Miksi joillain (itselläni oli kanssa) on nimi harmaalla? Onko se joku rajotustoimi joka tulee liian monesta flägätystä viestistä, vai mitä ihmettä?
Joo, jos käyttäjän nimi on harmaalla, tarkoittaa se sitä, ettei ole luottamustasoa, tai on muuten vain henkilökunnan tarkkailtavissa. (jos en nyt ihan väärässä ole )
Palstalta löytyi ketju otsikolla ‘Kyselyjä ja testejä internetissä’ mutta se on lukittu ja siirretty samalla useita viestejä Tietokilpailu-ketjuun. Varmaankin siksi lukittu kun niin moni viesti meni väärään ketjuun? Onko ihan poissuljettua avata tuo ketju?
On.
Olet oikeassa. Jako ei loppupeleissä toiminut ja oli enemmän sääntö kuin poikkeus, että testit laitettiin tietovisoihin ja tietovisat testeihin. Idea varmaan oli uudelleennimetä tuo “Tietokilpailuja ja muita pähkinöitä” kattamaan myös testit.
Mulle tulee joka viestiin “viestisi odottaa hyväksyntää”. Olenko jollakin mustalla listalla, vai onko koko palsta playoff-moodissa?
Sinut on asetettu tasolle 0, koska viestisi keräävät paljon liputuksia, kirjoitat paljon offtopicia ja muutoinkin tasossa on skarppaamisen varaa.
Historia ja viestihistoria on pitkä. Jollakin tasolla on keskustelu ollut. Jotain myös virheistä on opittu. Poista viive!
Tuskin sitä viivettä komentamalla pois saa…
Erikoinen ratkaisu sulkea tuo Twitterin osto ketju. Ja käskeä keskustella siittä politiikka osiossa. Politiikkaahan se ei mitenkään liity.
Vähintäänkin erikoinen - en viitsi edes enempää kommentoida, lähinnä pyöritän vain päätäni
Vähän tuollainen Kaukokarimainen vihellys henkilökunnalta
Kyllä mä tuossa politiikka-aspektin ainakin näen heti. Twitter-alustana jo aika poliittinen kenttä. Ja tuosta saa useita poliittisia näkökulmia. Mutta jos avauksen tarkoituksena on keskustella liiketoimesta niin sitten eri juttu.
Keskustelijoiden mielestä olisi ennen pitkää liittynyt vähintään. Sen verran lukenut keskusteluja aiheesta muualta viime aikoina, että ennakointi on niin kovin helppoa.
Realistisin vaihtoehto Politiikka-alueelle on politiikasta puhumisen täyskielto. Mutta nykytila on henkilökunnan vinkkelistä hyvä.
Tuolla verukkeella voisi sulkea Helsinki Garden keskustelun kokonaan, se kun on ollut lähes koko ajan poliittinen sirkus
Vain esimerkki huom.