Hylje täällä livestä hei . Avatkaa noi tykkäykset meiile kaikille kun munkin rajat tuli vastaan jo eilen ja haluisin lähettää sydämiä niin monelle ettei viitis millään tunteja oottaa
! Rajan vois ainakin kertoo ainaskii 10
. Nyt on tätä rakkautta rinnassa ja ilmassa
. Kiitos ylläpito
Komppaan tätä. Mikki siis käskee avaan tykkäykset
Mikillekin täält HyljeLivestä tykkäys eli !
Viikko takaperin tili pistettiin @rizka toimesta seurantalistalle. Olisi hyvä jos tietäisi kuinka pitkään se on ao listalla.
Nolla taisi tulla eri suunnasta. Otan nollan pois. Suosittelen, että pysyt pois sotaketjusta, kun ei tunnu sopivan sinulle. Sen vuoksi taidettiin tähän erikois0peraatioon päätyä.
Sota hommelit lähtee helposti laukalle varsinkin kun ei ole sitä omaa alaa.
Mites onko sallittua heittää yksi meme Jugin ketjuun? liittyy siis Peltolaan, mutta tehty vain meme-muodossa. Säännöissä sanotaan, että ei epäolennaisia kuvia, mutta lasketaanko se sellaiseksi?
Missä kohtaa siitä on tullut hyväksyttävää, että kun yksi kirjoittajaa laittaa viestiä ketjuun, niin loppu palsta hyökkää hänen kimppuunsa? Osittain todella paljon asian ohi. Kirjoittajalla saattaa olla tietoa asioista. Toki voi olla myös, ettei ole.
Vastaan tähän, kun olen varmaan epäsuosituin vastaaja ikinä ja varmuudella asian suhteen väärässä. Ja siis asiassa olet täysin oikeassa - kunnioittava sävy täytyy pyrkiä säilyttämään, vaikkei se läheskään aina keneltäkään onnistu. Ei ole hyväksyttävää hyökätä yhden käyttäjän kimppuun, mutta minulle on sanottu n. 150x eri yhteyksissä, ettei kannata kirjoittaa polarisoivia tekstejä, jos ei kestä sitä, mitä niistä seuraa.
Ei tarvitse varmaan olla kenenkään Einstein ymmärtääkseen, että jos kirjoittaa jotakin triviaalia tietoa palstalle, joka herättää voimakkaasti tunteita ympäristössä niin silloin siihen kommenttiin myös reagoidaan. Sama ilmiöhän on jokaisessa huhuketjussa ollut niin kauan kuin maapallo on ollut olemassa.
Jos yksi kirjoittaja kirjoittaa provosoivasti ja muut yrittää saada jotain järkevää perustelua tai on muuten vaan eri mieltä, se ei liene yhtään huonon tavan mukaista. Kai muutenki saa olla eri mieltä? Huonon tavan mukaista voi olla se, että jos vanha jäsen liittyy palstalle, toinen kirjoittaa, että ei ole ollut ikävä.
Kysymys? Olenko jonkinlaisessa seurannassa, kun jokainen viesti tarkastetaan ja tulee teksti odota, yksi viesti jonossa. Jos ja kun olen tarkkailussa, niin onko tarkkaillen joku aika raja vai onko tämä nyt elinikäinen kakku?
Oli kuulemma levy jäänyt päälle, josta seurasi tämä toimenpide. Jotenka ei jankkausta tulevaisuudessa. Otin nollan pois.
Vati täynnä.
En löytänyt mistä saan poistettua profiilini, viestini jne?
Koitin etsiskellä profiilini alta mutta en löytänyt?
Ei kait niitä poistaa tarvitse, poistat vaan suosikeista. Tuut sit joskus takasin, jos mieli muuttuu… Kyllä täällä yks @Tomi pitää olla…
Ei muutu, olen miettinyt asiaa useamman kerran ja eilinen oli viimeinen niitti.
Olen ollut jäsenenä yli 6 vuotta, suoltanut muutaman viestin tuona aikana ja käyttänyt sivua vuodessa keskimääräisesti 350 päivänä.
Mun profiili on lukittu konkari-tasoon, olen useamman kerran keskustellut pääsystäni politiikka-osioon mutta kun ei riitä niin ei riitä.
On parempi kun poistan kaikki tietoni niin on enemmän “oikeamielisille” tilaa sananvapauden suuressa maailmassa
Kiitoksia kuitenkin
Edit. Olisko lipun paikka joltain kun ollaan väärässä ketjussa
Edit 2. Ja asiasta ei ollut tarkoitus tehdä julkista, olen eilen lähettänyt henkilökunnalle viestiä jossa kysyin kuinka profiili poistetaan mutta en saanut siihen vastausta niin siksi kysyin täällä.
Varovasti samaa mieltä ja varmaan tullee penalttia itsellekin.
Eikä oikein voi naamatusten kysyä että mikä juttu.
Hienoja kirjoituksia sinulla.
Kiitos
Jep, harmi homma.
Näinhän se on, jos olet joutunut silmätikuksi niin silloin täytyy olla varovainen.
Perseennuolijat voi huoleti ■■■■■■■■■ ja olla töykeitä, osa henkilökunnasta vaan tykkää viestistä.
Kumpa voisi naamatusten keskustella vaikka kahvien merkeissä, tarjoan kyllä ja pullat päälle tms. että mikä oli väärin ja kysyä neuvoa että mitä voin tehdä ettei enää tarvi liputella, koska sellainen salainen toiminta puun takaa on aika syvältä…
Kommentoikaa kiitos jos saataisiin tästä toiminnasta reilua ja vahvaa ja avoimempaa niinkuin Tappara on aina ollut ja tulee olemaan.
@Tomi jokainen saa toki tehdä niin kuin haluaa ja jos käyttäjänsä haluaa poistaa niin varmasti tuokin (tai pysyvä banni) järjestyy. On silti harmillista, jos tuon lievästi poliittisen keskustelun tai tuolle alueelle pääsyn takia ratkaisuusi päädyt. Tuo politiikka-alue täällä foorumilla ei koskaan ole ollut mikään erityisen aktiivinen eikä siellä mitään erityisen hienoa ainakaan minun mielestäni ole ollut. Vaikka se on mestari-tasolle varattua hommaa niin aikaisemman kokemukseni mukaan se ei sitä perusasetelmaa juurikaan muuta - suurin osa mestareista ei edes keskustele siellä.
Ja olen ymmärtänyt, että toi tasolle pääseminen on täysin automaation varassa eikä se sisällä mitään henkilökunnan harkintaa. Jos ei ylene mestariksi niin jotain puuttuu aktiivisuudesta, tykkäyksistä tai kommentoinneista. Ainakin itse olen ollut bannattunakin välillä viikoista kuukausiin ja aina olen jossakin vaiheessa noussut uudestaan mestariksi. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa, kun minä taas olen tyytyväinen, jos tällä foorumilla pääsen käsiksi ainoastaan muuhun keskusteluun. Politiikalle on toiset foorumit paremmat.