Palautetta palstan henkilökunnalle

Liittyy siihen muutenkin herkät lippujen heilutukset yms. Koen että olen jäänyt ikuiseen paitsioon täällä niin ehkä se kumminkin on ylläpitäjien kanssa yhteinen tahto että poistun, näen ainakin asian koen.

Se “politiikka”-osio taitaa päästää keskustelemaan trans-asioista myös, eilen niistä käytiin vähä keskustelua ja vaikka jokainen tässä maailmassa saa mun ajatuksen mukaan pukeutua niin kuin haluaa (lähinnä tarkoitan esim miehiä naisiksi jne), voi olla seksuaalisuudeltaan mitä ikinä onkaan niin tuossa pridessä tuetaan sukupuolenvaihtoa joka taas ei mun ajatuksenjuoksuun mahdu kromosomeista johtuen niin viestit poistetaan ja laitetaan että niistä voi keskustella sitte politiikka-alueella, ja miehet on jumalauta ite lukinnut mun profiilin konkari-tasolle etten pääse sinne

Mä eilen haeskelin täältä asioita ja löysin kommentin jossa joku valvojista(?) Oli kirjoittanut että pääasiassa tasot menee automaation mukaan, mutta myös heillä on mahdollista lukita profiili tiettyyn käyttäjätasoon. Ja niin tässä epäilen että nyt on käynyt, olen ollut melko maltillinen omasta mielestäni kuluneen vuoden eikä lippu ole juuri heilunut (vaikka se aika herkässä toisinaan on) mutta taso ei vaan nouse, rohkenen väittää että tämän vuoden puolella olen ollut maks 3 päivänä pois sivustolta ja kirjoitellutkin olen.
Luottamustasoista kattelin että tais olla jopa käynyt niin että helmikuussa jos on liittynyt niin luottamustaso on noussut mestari-tasolle, en pidä tuotakaan asiaa erikoisen reiluna.

Tästä olen joskus valittanut itsekin, mutta liputushan on yhteisön toimintamalli eli pääsääntöisesti yhteisö liputtaa ja valvoja ainoastaan hyväksyy tai hylkää lipun. Politiikan suhteen raja on kohtalaisen selkeä - eikä tässäkään tapauksessa ole epäselvää, etteikö viestisi sisältäisi politiikkaa nyt. Harmillista, että koet olevasi ikuisessa paitsiossa, koska minusta ei asia ole näin lainkaan. Minulle et ainakaan tule erityisesti mieleen mistään huonoista, ikävistä tjms. kommenteista, mutta nämä on toki yksittäisiä mielipiteitä.

Ehkä kuitenkin voisit sen bannin sijaan harkita keskustelua henkilökunnan kanssa ja varmentaa, onko asia niin, että profiilillasi olisi jotain tällaista lukitusta johonkin tiettyyn tasoon. En usko, että sisällön puolesta ongelma olisi päästä mukaan poliittiseen keskusteluun. Sen sijaan itse kyllä muutoin voin lämpimästi suositella niitä taukoja ja pitkiäkin banneja tältä foorumilta, jos täällä oleminen tuottaa enemmän huonoa kuin hyvää. Mutta ei absoluuttisesti tarvisi poistua niin forever-mentaliteetilla kenenkään, koska yhteisöt, asiat & ihmiset muuttuvat. Se, mikä on joskus fiilis yhdessä hetkessä tästä yhteisöstä saattaa olla aika toisenlainen joskus myöhemmässä vaiheessa.

5 tykkäystä

Täytynee mutustella hiukan asiaa ja ehkä kysellä henkilökunnalta asioista.
Nyt täytyy harrastaa työhommia, hyvää työpäivää!

11 tykkäystä

Itsekin putosin jossain vaiheessa yllättäen konkaritasolle ja olin siellä ties kuinka pitkään, vaikka olin mielestäni tuossa vaiheessa aktiivisempi kuin koskaan, ainuttakaan viestiäni ei liputettu ja sain sekä myös jakelin tykkäyksiä enemmän kuin nykyisin. Olen suht varma, ettei henkilökunnalla ollut mitään tekemistä tuon kanssa, vaan menetin vain jonkun mestaritasoon vaadittavista normeista, kuten ehkäpä sen, etten ollut sattunut kirjoittamaan viime viikkojen aikana kymmenen eri aihealueen keskusteluun. Myöhemmin pääsin uudestaan mestariksi vasta yhteisöpelien lähtiessä käyntiin viime syksynä, ja asiaan vaikutti ehkäpä myös se, että perustin samoihin aikoihin tietovisaketjun, josta tuli yllättäen sensaatio, ja aloin vetämään taas palstan Avausmaalikisaa. Ei siis kannata ollenkaan ihmetellä jos ei luottamustaso 3 tahdo välillä avautua, veikkaanpa etten minäkään säily täällä enää kauaa kun taas kesäksi hiljennyn lomailemaan.

2 tykkäystä

Liput vanhenee 100 päivässä ja niitä on sinulla vielä yli vaaditun rajan. Muuten olet lähellä.

10 tykkäystä

Taas olis tarjolla yhteisöpeliä, jos pieni mainos sallitaan.. :wink:

4 tykkäystä

Jos pieni ihmettely sallitaan, niin taitaa olla järjestelmässä vikaa mikäli jollain yhteispelillä saadaan lisäpisteitä.

Kukaan ei tiedä tarkkoja speksejä aiheesta, mutta ainakin vaatii viesti aktiivisuutta, paikallaoloa, ja tykkäyksiä. Tuskin ainakaan haitaksi…

2 tykkäystä

Ymmärrän ja samalla en ymmärrä. Nyt ei sitten pidä kyseiseisiin ketjuihin osallistuvien pahoittaa mieltään.
Jos järjesjestelmä toimii niin, että aktiivisuudesta/tykkäyksistä palkitaan, niin meiltä taitaa unohtua melko rankasti jääkiekko.

Varmasti nuo ketjut on hauskaa hupia, mutta ei sen pitäisi kuitenkaan “palkita” porukkaa kiekkoaiheisilla palstalla.

4 tykkäystä

No mitä olen seurannut palstan keskusteluita, niin aika iso osa pelaajista on mukana myös otteluseurantaketjussa, ja muutenkin aktiivisia. Sivustolle tullut varmaan 1-2 käyttäjää yhteisöpelin myötä. Ei siis mikään oikotie onneen, vaan ehkä jollekin se “puuttuva metri”.

Ei ole siis jääkiekolta pois. Ja tosiaan pieni mauste joukossa, välillä niin vakavaan menoon. (Varsinkin Tapparan heikon jakson sattuessa.)

5 tykkäystä

Montako viestiä palstalle on yhteensä kirjoitettu?

Tuli vaan mieleen, koska itsellä näkyy olevan 936k luettua viestiä.

https://tappara.co/about
Tuolta näkee. Tällä hetkellä viestejä on kirjoitettu 1,3 miljoonaa kappaletta. Tämä ei ole enää palautetta henkilökunnalle :grinning:

1 tykkäys

Samalla tavalla järjestelmä “palkitsee” mistä tahansa muustakin kiekkoon liittymättömästä keskustelusta, mitä tälläkin palstalla hyvin paljon esiintyy, kuten biisien linkkaamisesta, sään taivastelusta ja futisseurantaan kirjoittelusta.

Tuskinpa kukaan yhteisöpelaaja sitä minään palkkana pitää, jos pelin ohessa sattuu mestari-ansiomerkki kilahtamaan plakkariin.

3 tykkäystä

Kuten edellä mainitsin, niin “ongelma” ei ole yhteisöpelaajat, vaan “ongelma” taitaa olla järjestelmä

1 tykkäys

Anteeksi vain, mutta vähän vaikuttaa siltä että ongelma ei ole järjestelmä tai yhteisöpelaajat vaan ihan joku muu.

No, et ole yksin. Siihen pitää vaan tottua, ettei kaikkeen riitä. Politiikka on ilmeisen vaativa alue. ,)

1 tykkäys

Ihan niin hienoa tekoälyä tässä ei ole että se ymmärtäisi mikä suomeksi kirjoitettu viesti on kovaa jääkiekkosubstanssia ja mikä ei.

Aika hyvin nuo salaiset mittarit kuitenkin toimivat, koska suljetulla osastolla tulee äärimmäisen vähän ongelmia, vaikka siellä käsitellään aiheita jotka yleisellä puolella kärjistyvät käytännössä aina.

3 tykkäystä

Ja varmaan sinä ja muut ymmärsivät sen, että nyt tälläkään kertaa minulla ei ollut tarkoitusta haastaa palstalaisia? Pohdin vain miten järjestelmä ehkä toimii.

Sinänsä sen ymmärrän jokseenkin hyvin, miksi @krobbe ketju suljettiin (siitä ei olisi seurannut mitään hyvää ja todennäköisesti paljon onelinereita), mutta ketjussahan oli ihan henkilökohtaista, mielenkiintoista sisältöä sekä monen kaipaaman käyttäjän ilmoitus paluusta takaisin. Ketjun sulkemisen ymmärrän, mutta sitä en ymmärrä, ettei ko. sisältöä voinut samalla vaivalla siirtää sopivampaan ketjuun kuten vaikka kanssakeskustelijoiden palauteketjuun tai kaivatut & kadonneet nimimerkit. Tuohon oli suoraan sanoen ilouutinen, että krobbe on palannut tännekin pitkästä aikaa :slight_smile:

11 tykkäystä

Viestejä voi myös kirjoittaa oikeaan ketjuun. Tuossa oli viestejä noin kahdeksaan eri ketjuun.

2 tykkäystä