Palautetta palstan henkilökunnalle

Laitan tänne kun en muista oliko parempaa ketjua.

Näkyykö muilla nuo tietosuoja- ja evästeasetukset kokoajan vaikka ne on hyväksynyt/lukenut?

Ärsyttävästi pomppii miten sattuu tuossa alalaidassa ainakin näin puhelimella selatessa.

16 tykkäystä

Minulla on taas vähän hämmentävästi sellainen “ongelma”, että android-firefoxiin ei mitään ilmoitusta muuttuneista jutuista ole koskaan ilmestynytkään.

1 tykkäys

Outoa :smiley:
Itse siis käytän androidia ja chromea.

1 tykkäys

Me käytetään täällä Googlen AdSensen mainoksia, jotka mahdollistavat tämän touhun.

Google on luonnollisesti aika isoissa haasteissa EU:n GDPR-lainsäädännön kanssa ja ovat kehittäneet tällaisen kikkareen käyttäjäsuostumuksien keräämiseen. Laitoin sen pari päivää sitten päälle ja olen kyllä myös huomannut että ihan :poop: se on.

Asiaa selvitellään.

11 tykkäystä

Näkeekös tuon jostain itse mitä puuttuu että näkee myös politiikat? Pidän itseäni veteraanina täällä mutta ehkä vähän laiska yltääkseni kerman joukkoon.

1 tykkäys

Ei näe. Itsekin olen ollut mestaritasolla, mutta aktiivisuus on tippunut tänä vuonna sen verran, että olen tippunut alaspäin. Kyllä se melko säännöllistä kirjoittelua vaatii.

1 tykkäys

2 viestiä siirrettiin ketjuun: Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Olisin halunnut kommentoida ipan käynnissä olevaa peliä, mutta te ette anna siihen mahdollisuutta.

7 tykkäystä

Nyt riittäisi paljonkin puheensorinaa erittäin viihdyttävästä ja tapahtumarikkaasta
:ilves: - :kookoo: pelistä, mutta kuten yllä sanottu niin ketju on kiinni :frowning:

2 tykkäystä

Ketju on auki, menkää sinne.

1 tykkäys

Miksi tuosta koulukiusaamisketjusta poistetaan viestejä?

Enpä tiedä, mutta arvelen poistetuissa viesteissä tuodun politiikkapuolen asiaa yleiselle puolelle.

En kyllä politiikkaa huomannut ja itsekin siihen viestin laitoin. Ihan kyllä tiukasti aiheessa oltiin.

Näin kun itsekin koulussa olen jonkin verran työskennellyt ja tunnen koulussa työskenteleviä ihmisiä, niin ihmettelen suuresti.

Ei kai se aina ole politiikkaa, jos mainitaan romanit, maahanmuuttajat tai vaikka homoseksuaalit. Nuo ihmisryhmät ovat isosti kiusaamisen uhreja ja kohteena.

Mutta tämä tästä tässä osiossa ja ilmeisesti myös muualla.

1 tykkäys

Sangen erikoista moderointia taas. Merelän loukkaantumisesta johtaneesta tilanteesta kiellettiin keskustelu kunnes vamman laatu ja saikun pituus selviää. Tapparan tiedotus linjan kun tietää niin Merelän tilanteesta ei saa enää keskustella! Olisin halunnut kommentoida tilannetta kun diitä nyt videokin julkaistiin. Mutta täytyy olla hiljaa ettei tule banaania.

1 tykkäys

Ajatus oli, että loukkaantumiskeskustelu sairastupakeskusteluun. Kuten mieluusti kaikki loukkaantumiskeskustelu samaan yhteen paikkaan.

Yleensä kyllä loukkaantumiseen johtaneista tilanteista on perustettu oma ketju. Tyyliin pelaajan x taklaus pelaajaan y. Miksi nyt ei toimittu samoin?

Edit. Nyt Merelän tilannetta puidaan monessa ketjussa.

Ei muuta kuin Merelän loukkaantuminen karjaturnauksessa ketju pystyyn ja kaikki viestit sinne

Juu, huomasin samoin näin jälkikäteen ja pystytin ketjun. Jos hoksottimet on paremmalla tasolla näin lauantai-iltana, kuka tahansa saa ketjun laittaa pystyyn.

3 tykkäystä

Näkeekö jostain millä perusteella käyttäjät luokitellaan eri luottamustasoille?

Huomasin, että politiikka osio (johon aikaisemmin kirjoittelin muutaman kerran) ei enää näy. Olisi kiva tietää onko perusteena joku rangaistus vai johtuuko oma luottamustason pudotus siitä, että eri luottamustasoille otetaan vain rajallinen määrä käyttäjiä, jolloin joku täytyy pudottaa esim. muita vähäisemmän aktiivisuuden perusteella. Sinänsä voin jatkossakin pysytellä pois politiikasta, mutta olisi hyvä ymmärtää säännöt, joilla pelataan.

1 tykkäys

Multa häipyi se osio sen takia, kun multa liputettiin “offtopic” viestejä, johon ei olisi ollut edes parempaa ketjua. Yhteisö on aina oikeassa. :wink: Ei auttanut vaikka poistin viestit, jotka häiritsi muita. Hieman turn off kieltämättä…

Avatkaas EHT Turnausseuranta!

1 tykkäys