Palautetta palstan henkilökunnalle

“Eksyy aiheesta” lippu ei kerrytä rikosrekisteriä, eikä siten pudota käyttäjän statusta. Muut lipputyypit kyllä. Luottamustaso 3 edellyttää säännöllistä aktiivisuutta ja nuhteettomuutta. Toimii hyvin koska häiriöt rajoitetuilla alueilla ovat yksittäisiä ja harvinaisia.

3 tykkäystä

Okei, no hyvä tietää. Jospa se siitä palautuu sitten. Kiitos👍

Eli yksi lippu riittää pudottamaan luottamustason. Hyvä tietää.

1 tykkäys

Ei riitä, itse tipuin pois mestari-tasolta varmaan 3-4 liputuksen jälkeen, joista vain osa tuli politiikkaosastolta.
Jos yhdellä lipulla saisi toisen tiputettua pois mestari-tasolta niin tuo olisi aivan liian helppo väline kiusan aiheuttamiseen jos toisen mielipiteet ei miellytä.

1 tykkäys

Minulla on yksi ”sopimaton” lippu ja kolme ”eksyy aiheesta”. Sillä näyttää tippuvan. En valita tuomiosta, mutta olisi hyvä jos säännöt olisi jossain nähtävissä. Samoin se, että kauanko ”banni” kestää vai onko se elinkautinen.

1 tykkäys

Ei johdu siitä. Johtuu jostain aktiivisuuteen liittyvästä.

1 tykkäys

Ahaa, meillä oli erilainen näkemys viestien paikasta muun @henkilökunta kanssa.

• Siirsin Oula Palveesta haaveiltuja viestejä Palveen huhuketjuun
  • muu @henkilökunta liputti siirtämäni viestit

Miksi siirsin, oli että on pelaajista aiemminkin haaveiltu huhuketjuissa ja seurattu juonenkäänteitä. Palveen saaga menisi yhden ketjun alle. Minusta pelaajahaaveiluketju on huono ketju, jossa ei ole päätä eikä häntää.

@JJ69, @soosi, @Tapparapojat55

1 tykkäys

Okei, tajuntaani on tullut, että sekoitin Palmun ja Palveen nimet :man_facepalming: eli virhe meikän piikkiin, @JJ69, @soosi, @Tapparapojat55.

Multitaskaus + perjantai = 100 % kaaos.

21 tykkäystä

Sen verran vahvat viikonloppufiilikset täälläkin, et nielin syötin mukisematta.

1 tykkäys

Miksi täysin asialliset viestit ei mene läpi tai sitten ne menee tunnin päästä?

@ljpp / muut.

Kisojen avajaiset alkoi. Varmaan sopisi myös tuonne liveseurantaan kommentoida, mutta se on suljettuna…

2 tykkäystä

Yhtäkään viestiä ei ole hyväksytty sen jälkeen, kun pääsin palstalle takaisin, mistä mahtaa kiikastaa?

Laadusta.

Eihän kukaan voi kirjoittaa esim. 30 viestiä, joissa yhdessäkään ei ole kriteerit täyttävää laatua. Varsinkin, kun laittaa jonoon kaikki kirjoitukset, mitä täällä on.

Tällaista laatua se on:

■■■■■ toi Tappara on paska!!! Perun CHL peliin menon.

8 tykkäystä

On siellä laadukastakin, kaivappa ne kaikki viestit tähän, mitkä ei myöskään mennyt läpi.

Tässä kolme tänä vuonna hylättyä viestiäsi tuon aiemman lisäksi:

Paskin Tappara ever, Jyrgenssiki korvat luimussa menee kulmiin.

Ei saa Tapola mitään kuria tuohon joukkueeseen, toivottavasti Tuulola saa kunnon rangaistuksen. 5 peliä vähintään!

Matushkin neloskentän hyökkääjä, lol :slight_smile:

Muita hylättyjä järjestelmä ei tälle vuodelle löydä.

8 tykkäystä

Nuohan pitää ihan paikkaansa, ei vainenkaan :grinning::grinning:
Tulipahan Janille selväksi, että pitää skarpata vielä. Kyllä se siitä lähtee.

1 tykkäys

Moderaattorit ovat moderaattoreita, koska moderoivat. Ja siksi tämä palsta on siisti. Minä en ainakaan maksa jäsenyydestä mitään, joten tiedän paikkani, ja ymmärrän vaikutusmahdollisuuteni.

12 tykkäystä

En löydä keskustelua aiheesta nyt pirullakaan, mutta mites toi tietosuojakikkare saadaan tosta alakulmasta pois? Avaan sen, hyväksyn ja suljen. Kikkare tulee kuitenkin tasaisesti takaisin, vaikka olen jatkuvasti kirjautuneena palstalle. Eikö mun valinta todella pysy muistissa, vai teenkö taas jotain väärin?

3 tykkäystä