@ljpp tiedotti aikaisemmin että väliaikainen ratkaisu, joka on huono. Se tosiaan palaa melkein joka kerta.
Siirry käyttämään Bravea, joka piilottaa noi:
Väliaikainen ja väliaikainen, kun se on Googlen tekemä ja lain pakottama. Huono se on. Parhaiten se toimii kun ei hyväksynnän jälkeen reagoi siihen mitenkään.
Olen asiasta kyllä tehtyt tikettiä Googlelle ja yrittänyt nostaa Discoursen kehitykseen, että voisivatko tehdä in-house ratkaisun, mutta se vaatii jonkin verran työtä.
Jäi nyt epäselväksi että miksi juuri tällä sivulla on koko ajan esiin ponnahtava tietosuojaboksi kun ei muillakaan ole. Vaikuttaa lähinnä isolta bugilta kun tulee koko ajan ruksittavaksi.
Eikä tälläkään sivulla aiemmin moista ollut.
Voit olla ihan varma että huvikseni en tuollaista kikkaretta ole laittanut.
No joo siitä olen varma. Jos olisit huviksesi laittanut niin vihaisit kyllä käyttäjiä todella paljon ja lisäksi olisi melkoista masokismia, tuolta kun tuskin pystyy kukaan välttymään. ![]()
Pitäähän se palstallekin suoda pieni reenijumi joskus…
Joo, siis harkitsen että otanko sen pois, mutta silloin:
- Emme täytä lain kirjainta
- Google saattaa suuttua ja tää touhu pyörii 100% niiden rahoilla
Ymmärrän. Vaihtoehtoja löytyy suuntaan jos toiseenkin.
Saisiko auki tuon jalkapallon liveseurannan. Kiitos.
@Kilo silloin kun vastasin, niin ei näkynyt liputettuna.
Ja kristallipalloa ei ole.
Jaa-a. En tiedä, miten liput toimii (näkyy) kaikilla, mutta viesti oli ollut liputettuna viisi minuuttia tuossa vaiheessa.
Mulla ei ainakaan näkynyt.
En olisi edes vastannut muuten siihen. En taida koskaan olla vastannut liputettuun viestiin. Siis jos näkyy liputettuna.
Onhan toi nyt palstan ohjelmoinnissa virhe jos käyttäjä pystyy vastaamaan viestiin mihin ei ole tarkoitettu pystyvän vastaamaan. Tuossa @cace6969 vastauksen lainauksessa ei ilmene mitenkään että viesti on liputettu.
Juu. Lippu ei ilmene lainauksessa mitenkään. Lainaus jää, mutta liputettu viesti poistuu aikanaan.
Menin toisella selaimella, mitä en käytä koskaan, katsomaan tuon, ja viesti näkyy ainakin kirjautumattomalle liputettuna. En usko, että liputuksen näkymisessä on viivettä, mutta kaikki on mahdollista tietotekniikassa.
Palautetta. Tämähän ei ole mahdollista?
Eihän ne viestit mene ensimmäisestä lipusta heti piiloon, vaan tarvitsee useamman lipun? Jostain olen sellaisen käsityksen saanut että tarvitsisi viisi lippua ennen piilotusta. Voi olla kyllä että olen tuon määrän jostain keksinyt itsekin. Ja ennen kuin viesti muuttuu piilotetuksi, eli siis menee sen “spoilerin” alle piiloon, liputus ei taviskäyttäjälle näy mitenkään.
Joo, tarpeeksi monta yhteisön lippua aiheuttaa “liputuksen”. En tiedä, missä tuo määrä menee. Joskus se saattoi olla kolmekin. Mutta myös henkilökunta käsittelee lippuja.
Tapahtui virhe: Uudet käyttäjät voivat tilapäisesti kirjoittaa vain 3 vastausta samaan ketjuun. Kyseessä otteluseuranta.
Tehdään testi. Saat täydet kirjoitusoikeudet, joiden säilymisestä olet itse vastuussa.