Näkeekö jostain silleen kätevästi mikä on oman käyttäjän eka viesti? Skrollaamalla tietenkin pääsis, mutta tota ~6 tuhatta viestiä minkä oon tänne tunkenu nii ei jaksais alkaa selaamaan.
Klikkaa käyttäjän, kunniamerkit ja kunniamerkeistä ekan viestin, jotenkin noin.
Edit. Tervetuloa-kunniamerkki.
Edit2. Se onkin vaan kunniamerkki ekasta tykkäyksestä.
Melko hätänen mielestäni.
Hei, remember rage-unlike.
Shelvä. No katotaas jos jaksais ettiä huomenna paremmin.
Olis kiva tietää millasella one-liner/kakkaviestillä tulin sisään
No se on kuule tämä, koska tuossa sun viestissä on se eka tykkäys, mutta ketjussa myös ennen viestiä lukee, että se on sun eka viesti.
Oho. Sehän on varsin hyvännäköinen viesti.
Odotin pahempaa🤣
Jos haluaisi absoluuttisesti nähdä kenen tahansa ekan viestin niin henkilökunnan pitäisi kaivaa se kannasta, koska eka viesti ei ole välttämättä saanut tykkäystä, niin ei löydy kunniamerkeistä.
Joo ei mua muitten ekat nii kauheesti kiinnostele
Itse on tullut hengattua Tappara-aiheisilla palstoilla samalla nimimerkillä about 1990-luvulta asti (omien muistikuvien mukaan). Silloin eivät liene kaiken maailman GDPR-hömpötykset olleet edes utooppisia huuruiluja, mutta oma viestihistoria olis kyllä varmaan jännä lukea, kun käytännössä lapsena aloitellut ja nyt näin lähes keski-ikäisenä jatkuu vaan.
Ekat oli jotain bbs-palveluita, kun ei rahvaalla ollut vielä pääsyä utopiaan?
En muista muuta kuin että ehdottomasti niihin ekoihin rimpauteltiin ihan lankapuhelinyhteydellä.
Olen joskus täällä kysellyt, että olisiko palstan kokeneemmalka kaartilla mahdollista heittää ”Tappara-palstat” kautta aikojen jollekin aikajanalle, mutta ei ole kuulunut mitään takaisin. Itse en ainakaan muista, millä kaikilla palstoilla on vuosikymmenten aikana tullut oltua.
Edit: tämä viimeisin on, ehkä, palautetta henkilökunnalle, koska muistaakseni ole. sieltä suunnasta tätä joskus kysellyt.
Viesti kirjoitettu 1.9.2016. Tykkäyksiä muutama.
Viestin aikaleima 19.9.2016, tykkäys. Ei meikäläistäkään kauheasti kiinnosta ensimmäiset viestit ja niiden laatu. Mutta kunniamerkki saatu alla olevasta viestistä.
Jottei mene off topikiksi niin jatkakaa samaan malliin moderointia.
@BlueOval havahtui
Voiko joku muuttaa TPS 23-24 kauden ketjun aloitusviestin Wikiksi? Voisin päivitellä tässä joku päivä joukkueen sinne, kun se alkaa olla kutakuinkin kasassa.
Nyt pitäisi olla Wiki.
Ainakin sinne @axe n aikanaan ylläpitämälle palstalle oli täällä joskus linkki. Sinne tosiaan kirjoiteltiin ja sitten axe niitä päivitti kun kerkesi. Ei ollut niin tiivistä se viestittely ja reagointi siihen aikaan.
Kiitos sille henkilökunnan jäsenelle joka siivosi viestini Sentterivahti ketjusta. Rupesi oikein hävettämään oma negailu. Mietin itse viestien poistamista, mutta en tiennyt voiko niin tehdä.
Kiitos ja anteeksi.
Voi, viestin kolmen pisteen takaa roskisikonista.
Saisinko jotkut järkevät perustelut tämän viestin liputtamiselle tai ohjeet sen muokkaamiseen, kiitos?
https://tappara.co/t/aariryhmittymien-liikehdinta/6115/484?u=protappara