Palautetta palstan henkilökunnalle

Koska olet kirjoittanut vasta 5 viestiä. Muutama vielä, niin ei tarvitse enää odottaa. Tuo toiminto on tehty siksi, että foorumille voisi kirjautua myös joku roskapostibotti. Tervetuloa, ihminen.

12 tykkäystä

Aikoinaan jo annoin koko sieluni ja sydämeni Tapparan keskustelupalstalle 1990-luvun lopussa ja 2000-luvun alussa. Luulisi, että sillä saisi edes jonkun ohi jonon oikeuden? Mutta hei siis oikeesti kiitos tiedosta! Maailma kun on nykyään bottien ja trollien. Sen lisäksi pitää olla skarppina etenki just tällaste vanhojen renttujen kanssa. :wink:

1 tykkäys

Täällä voi nousta nopeastikin korkeammille käyttäjätasoille, kun alkuun pääsee. Kohta olet haastaja, sitten konkari, ja jos olet keskustelupalstan suurkuluttaja, sinusta tulee mestari. :slight_smile:

2 tykkäystä

En minä vieläkään noista titteleistä välitä. Minulla nyt on muuten vaan paljon mielipiteitä ja ajatuksia. Enkä edes yritä helppomahtua mihkää valmismuottiin. Ei ole siis vieläkään mitään tarvetta pakkomiellyttää isompaa ryhmää. Kärppäfanille pakko heittää vielä kyssäri, kuulitko koskaan sitä 2000-luvun alussa julkaistua biisiä, jossa Iku goes to Raksila? Oli nettihitti Oulussa 2000-luvun alussa.

1 tykkäys

Eikö tuosta tietosuoja ilmoituksesta mitenkään pääse eroon. Se on just tuossa vastaa-napin päällä , ja joskus, eli lähes aina, täytyy n. 8 kertaa painaa vastaa-nappia, ennen kuin vastaus lähtee. Vähän ottaa niin sanotusti kupoliin.

Yleensä kirjoittelen Samsungin puhelimella tai tabletilla.

7 tykkäystä

Vaihda selain Braveen niin pääset eroon kaikista tietosuojailmoituksista.

2 tykkäystä

Palstan säännöt on hyvä kerrata:

https://tappara.co/faq

Esimerkiksi kuvaamasi vaihtoehtoinen rakettien laukaisutapa ei edistänyt keskustelua Ilotulitteet -ketjussa (ko. ketju ei myöskään käsittele huliganismia).

1 tykkäys

Ei valitettavasti pääse, koska nerokkaat lainsäätäjät vaativat eksplisiittisen suostumuksen evästeiden käyttöön.

Se toimii huonosti, eikä Google ole reagoinut raporttiini asiasta.

1 tykkäys

Kirjoittakaa yhden ottelun oneliner-itkunne

• seurantaan,
  • otteluketjuun tai
  • päiväkirjaan
17 tykkäystä

Laittakaas nyt tuo lippuketju vaihteeks huilille, alkaa oleen sellaista meininkiä taas.

Ei helevetissä. Pesee illan TV-tarjonnan viihdyttävyydessä mennen tullen. :rofl:

5 tykkäystä

Ketju ei ole kyllä tuonut moneen sataan viestiin mitään uutta, mutta eipä se asia toisaalta ratkea silläkään että keskustelu asiasta suljetaan.

Semmonen tarkennuspyyntö tähän oneliner-sääntöön, että joskus joku kysyy jotain asiaa ja mulla ei ole vastausta antaa, kuin sen onelinerin verran, niin olen jättänyt vastaamatta, mutta sekin on mielestäni hieman epäkohteliasta. Eli miten semmoisessa tilanteessa pitää toimia oikein?

Ei se pituus, vaan miten sitä käyttää.

10 tykkäystä

Täällähän ei ole pakko heti vastata. Voit vaikka tykätä hänen viestistä, että olet lukenut. Vastaat sit myöhemmin, jos tulisi samaan aiheeseen muutakin sisältöä mieleen. Tai kommentoit samalla jonkun muun viestiä, jos löytyy jotain juttua.

Ja ei se maailmaa kaada, jos ei nyt aina saa vastausta. Sitähän voi kysyä uudestaan, jos oikein jää kaiveleen.

Itse pyrin vastaamaan onlinerin sijaan niin, että ei tule sitä jatkokysymyksen jatkokysymystä. :grinning:

2 tykkäystä

Vaaliseuranta kaikille vai vaan harvoille ja valituille?

3 tykkäystä

Kyllä noi on tavattu laittaa liveseurannan puolelle. Luonnollisesti politikointi minimiin.

7 tykkäystä

Mihin ketjuun minun olisi kannattanut kirjoittaa “palautetta kanssakeskustelijoille” -ketjuun kirjoitettu liputettu viesti? Mielestäni se ei sovi ollenkaan otteluketjuun, mutta en vienyt sitä Tuomenoksa- tai kipinäketjuun.

Näitä sentterikeskusteluita on nyt useammassa ketjussa jo.

1 tykkäys

Tässäpä se ongelman ydin, eli miksi tästä aiheesta keskustelua täytyy levittää taas uuteen ketjuun ja nyt tähänkin ketjuun?

Voisiko viestin siirtää oikeaan ketjuun? Viesti oli kuitenkin asiallinen ja siinä oli asiaa.

edit. viestiä ei tarvitse siirtää tai palauttaa. Liputtaminen on ihan ok.

1 tykkäys