Tästä olen samaa mieltä. Mutta mielestäni on turhaa päästää asioita eskaloitumaan, kun se asia on kumminkin noteraattu, antamalla tieto liputtajalle. Tässäkin tapauksessa tuli fiilis, että se oli liputtajan oma vika, kun ei vaimenna keskustelu lankaa johon haluaa kumminkin itse osallistua.
Missä pitää keskustella puolivälieristä sen aikaa, kun Tappara-TPS ketju on jarrulla? Nyt on playoffsit, jarrut pois että ollaan keskiviikkona valmiina!
Olen tuskastumassa tämän palstan mielivaltaiseen moderointiin. Oma status on hiihdellyt konkarin ja mestarin välillä siten, että en itsekään pysy perässä. Tuntuu, että aina kun mestaristatuksella erehtyy esittämään konsensuksesta poikkeavan näkemyksen, on seuraavana päivänä taas konkarina palstalla liikkeellä. Erityisesti on tullut tunne, että kokoomuslainen ajattelutapani asioihin ei miellytä.
Status vaihtuu automaattisesti palstan tiettyjen kriteerien mukaan ja tähän moderointitiimi ei vaikuta (Statukseen vaikuttaa mm. luku- ja kirjoitusaktiivisuus ja liputusten määrä tietyllä aikavälillä ja muutama muu kriteeri).
Peruutan tuskastumiseni moderointiin, kun automatiikka hoitaa sen.
Ymmärrän toki nyt paremmin relaation mestaristatuksella kirjoitettujen poliittisen osion näkemysteni ja sitä seuranneiden tason pudotusten kanssa, jos (ja kun) nuo liputukset vaikuttavat statusmäärittelyyn.
Kaikkien kuvien liittämisen kanssa kannattaa olla tarkkana, sillä niihin liittyy tekijänoikeuskysymyksiä eli niiden välttämiseksi kannattaa laittaa esimerkiksi juuri Fingerporit linkkinä lehden sivuille.
Samaan alan olla kyllästynyt. Bännäis vaikka kokonaan mutta älytöntä tää ettei saa kirjottaa edelleenkään ilman tarkastusta mitään. Vuosi sitten yhdestä “nyyhkistä” viestistä ikuiselle mustalle listalle:D
Laitoin tämmösen viestin Ilveksen uutta aikakautta käsittelevään ketjuun:
Tässä voi jo vähä spekuloida, että kumpi olis toteutuessaan kovempi sulaminen:
Ilveksen nykyisen valmentajan tippuminen puolivälierissä runkosarjan kakkosena 1-4 runkosarjan seiskalle
Vai
Ilveksen tulevan valmentajan tippuminen “all in -kaudella” 3-0 voittotilanteesta neljällä peräkkäisellä tappiolla puolivälierissä.
Se liputettiin piiloon syyllä, että eksyy aiheesta. Kysymys: Mihin ketjuun mun olis pitäny tommonen viesti laittaa? Eikö siinä nimenomaan puhuta nykyisyydestä ja tulevaisuudesta, mitä ketjun aihe mielestäni käsittelee?