Ei ehkä henkilökuntapalaute, mutta palstan toimivuus
Voiko seuraavalle ongelmalle tehdään mitään hidastetun tilan kanssa:
Rike ketjussa halusin vastata @cace6969 hyvin perusteltuun kysymykseen. Aloitin kirjottamaan vastausta 26 minuuttia edellisesta viestistä eli 4 min ennenkuin voin taas lähettää viestin. Kun olin kirjoittanut sen oli kulunut 32 minuuttia edellisestä, mutta palsta huusi “hidastettu tila” ja pitäisi taas odottaa 30 min.
Laitoin Ilveksen kannattajat ja fanitoiminta -ketjuun linkin podcastiin, jossa kerrottiin noin kymmenen minuutin verran Osaston matkasta Kuopioon, fanikatsomon tapahtumista ottelun aikana ja puhuttiin aktiivikannattajien ja rivikannattajien ristiriidoista. Se siirrettiin kuitenkin tarranliimausketjuun, vaikka tarracasea käsiteltiin vain alle minuutin verran. Miksi tämä siirto?
Osaako @ylläpitäjät kertoa, että miksi viestini poistettiin tuolta Robyn ketjusta, kun kysyin @Mr.Peter ihan normaalin kysymyksen siitä, että osaisiko hän kertoa että oliko uusi maalivahti yksi kolmesta pelaajasta kenestä hän puhui?
Johtuikohan siitä että viestini oli väärässä ketjussa, vai mitäköhän siinä oikein oli? Jos oli tämä siinä syynä, niin ymmärrän kyllä hyvin ja pahoittelen viestini liittymättömyyttä ketjun aiheeseen.
Jos pitäs veikata ni tää on syy. Järventien ketju ja kysymys liittyy toiseen pelaajaan/huhuun. Ite olisin kopsannu lainauksen ja pistäny kysymyksen Nausedan ketjuun.
Joo ymmärrän. Oisin jättäny kysymättä syytä liputukselle, mutta huomasin että se ketju on mennyt jo aika villistikin ohi aiheen eikä muiden viestejä samalla tavalla napsittu pois. Noh, en tästä yöuniani menetä ja annan vain nyt asian olla.
Juu. Saman olen kokenut. Ilmeisesti siitä syystä kaikki viestini tarkastetaan edelleen, että puhelimella viestiessä, vahingossa mennyt väärään ketjuun eikä otteluseurantaan. Olen pyytänyt tunnuksieni poistoa, koska mitä täällä puolivaloilla roikkua mukana. Siihenkään ei reagoitu.
Tämä tapahtui siis yli vuosi sitten. Kirjautuneena tuossa olen ollut, ja unohtui koko kauden ajaksi, koska näin järkevämmäksi kirjoitella Jatkoaikaan.
Havahduin keväällä, ja edelleen moderaattorit jaksavat hyväksyä viestejäni. Sinnikkäitä ovat.