Tarviiko nimettömän anonyymin keskustelupalstalla puolustaa itseään?
Ps. En ole lukenut koko keskustelua, ihmettelin vain lähtökohtaa.
Tarviiko nimettömän anonyymin keskustelupalstalla puolustaa itseään?
Ps. En ole lukenut koko keskustelua, ihmettelin vain lähtökohtaa.
Ketään ei tuolle alueelle pääsevä ei ole mollattu tai heitä käsitelty
Edit. Sanamuoto korjattu
Mikä olisi mielipiteesi jos kyseessä olisit sinä?
Mää jouduin oikein tekemään tutkielman, että miten voi olla ettei näin komea, lahjakas, älykäs ja muutenkin selkeästi hyvä ihminen kuin minä mitenkään vuosien ja vuosien ja taas vain vuosien aikana ylene tasolle, missä hänelle sallittaisiin nähdä kaikenlaisia salaisia kansioita. Mutta löydökseni oli vähän sellaisia, että emmää sellaiseen tanssiin rupea. Ei se mun egoani ny niin paljon syö. Nykäsen Mattia lainaten, että “sovitaanko että sinä oot palstamestari ja minä oon maailmanmestari”.
Toki kaikki poliittiset viestit olisi voinut myös poistaa, koska rikkoivat sääntöjä - olisi ollut se toinen vaihtoehto. Tällä kertaa uhrasin työaikaani ja tein siirron.
Pitäisi tietää mistä puhutaan, kuten sanottu en ole lukenut mitä syytöksiä olet saanut.
Joskus parempi antaa olla, ja asia unohtuu. En ole täällä taistelemassa ketään vastaan.
Onneks intternetti on niin iso, että vaikka ei nyt Tappara.co salaiselle poliitikka-palstalle pääsekään, niin voi mennä vaikka Twitteriin tai johkin muualle ja löytää sieltä paskakasoja mihin voi kätensä työntää, jos siis semmoiseen haluaa vapaa-aikaansa käyttää.
Ei siinä keskustelussa mitään uutta enää olisi sinulle. Olen koko keskustelun nähnyt ennen ja jälkeen siirron. Että siinä mielessä et mitään kyllä menetä.
Mimmonen mestari pitää olla, että tuonne voi osallistua?
Palstan algoritmi nostaa ja laskee luottamustasoa automaattisesti tiettyjen parametrien mukaan, jotka liittyvät mm. aktiivisuuteen palstalla ja saatujen lippujen määrään (”eksyy aiheesta” ei vaikuta). Sinulla näyttää jäävän yhdestä kriteeristä hieman vajaaksi, joten nostin nyt manuaalisesti.
Pitää roikkua foorumilla kaiken aikaa.
Jari Kurri, vanha ja keittiömestari. Ainakin.
Mitä nyt inboxiin paukkuu viestiä, että viestejäni liputetaan piiloon, enkä voi itse tehdä asialle mitään.
Ongelma ei ole keskustelun sisältö vaan, se että se siirretiin ulottumattomiin ja nyt sieltä liputellaan viestejä, jotka alentavat luottamustasoani ilman, että mahdan asialle mitään.
On siellä näköjään monta muutakin viestiä liputettu jostain syystä piiloon joten et ole ainoa.
Sama homma itellä. Taisi olla eka viesti, joka palstahistoriani aikana liputetaan sopimattomana. En ihan ymmärrä miksi, mutta toki sitä mielelläni muokkaan, jos olen jonkun mielestä ollut puheissani sopimaton. Nyt se ei ikävä kyllä onnistu
Aktiivisuuteni palstalla laskee aina kesän aikana, koska kesällä on aika paljon muutakin harrastettavaa kuin Tappara.co. Sitä myötä putoan aina alemmas luottamustasolla kuin missä talven jäljiltä olin. Ymmärrän, että tasoa pitää mitata jollain parametreillä. Samalla mietin, Voisko tätä asiaa harkita uudelleen?