Palautetta palstan henkilökunnalle

Onhan poliittisessa keskustelussa muutenkin luonnollista downtimea, kun nyt ei ole mitään isoja vaaejakaan tulossa tai menossa. Presidentti on valittu jne.

Juuri nyt ollaan poliittisesti hiljaisemmassa hetkessä, joten ei oo ihme, jos siellä alueella ei paljoa tavaraa ole. :smiley:

:grin:
Ei epäilystäkään.

2 tykkäystä

Eikä sinne pääse kun kourallinen ihmisiä. Mielestäni erittäin huono päätös. Siellä olisi mukava keskustella.

Pakko ihmetellä. En syytä ketään. Mutta ehdin siis olla “Mestari” -tasolla muutaman hassun päivän, melkoinen hissi tai jopa ikiliikkuja. Ja näin siis “Politiikka” -osio on taas käteni ulottumattomissa. Ja kaiketi kun sain, varmaankin ihan oikeutetusti, lipun alla olevaan viestiin. Vai mistä kyse? Ei tuo nyt kovin kummoinen rike ole. Ei provokaatiota tai muuta vakavampaa. Kun koko ketju on lähes jo itsessään vitsi ja pahoittelin tuolla kanssalukijalle lähinnä sitä, että välieriin pääsyn jälkeisenä aamuna ketju oli noussut “listan” kärkeen syystäni. Mutta tehdään vaikka niin, että minulle on korkein taso tuo “Konkari” niin ei tarvitse harmitella ja odotella josko joskus taas nousisin. Jos teknisesti mahdollista.

https://tappara.co/t/mielipide-jukka-rautakorvelle-potkut/8111/694?u=gatecrasher

1 tykkäys

Ei kai tuollaisesta liputuksestä vielä taso alentunut? Piti olla muistaakseni isompi rike tason alentamiseen. Joku muu kriteeri ei taida täyttyä nyt.

Taisi olla kolme liputusta sadan päivän aikana.

Juuri pääsiäisen aikoihin portit olivat auki ja kaikkien kahdehtima “Mestari” -taso saavutettu.

Huomattava aktiivisuus niin kirjoitusten kuin lukujenkin suhteen pitäisi täyttyä.

Lähes rikkeetön historia. Siinä pari kuprua. Tuo ylläoleva on toinen. Toisen lipun sain 24.2.18 olympia-huumassa, kun Iivo löi venäläisen 50 km hiihdossa ja ihmettelin 1940-luvulta tutulla termillä: “miksei tämä r***ä edes onnitellut”. Ja sitä edellinen lippu jostain vastaavasta toukokuulta 2017 (?). Kolme lippua kaiketi koko palstauralla. Eli varsinainen gangsteri olen. :sunglasses:

Joukossamme on herkkäsieluisia jäseniä, joilla on lisäksi herkkä liputussormi. Viimeksi oma viestini liputettiin vain koska olin eri mieltä joidenkin kanssa. Saamiesi lippujen syy ei siis välttämättä ole palstan henkilökunnassa.

Juu, en palstan henkilökuntaa lipuista syytä vaan ihmetykseni kohde on lähinnä tämä järjestelmä ja siksi kohdistin viestin henkilökunnalle. He tekevät kyllä hyvää duunia.

2 tykkäystä

Järjestelmä viheltää sääntökirjan mukaan. Siltä puuttuu näkemystä.

1 tykkäys

@Nuti Järjestelmä olemme me. Toivottavasti liputtamista tarkastellaan samalla tavalla kuin viestien kirjoittamista ja aiheettomista lipuistakin jaetaan sanktioita.

2 tykkäystä

Gatecrasherin tapaus on kuitenkin sellainen, että systeemi olisi voinut toimia vähän inhimillisemmin tuossa kirjoittajan tason arvioinnissa. Kaikki liput se ilmeisesti näkee samanarvoisina, mutta liputettujen viestien “törkeydessäkin” on eroja. G:n kuvaamat rikkeet olivat mielestäni pieniä. Systeemi laskenee vain, että lippuja on tullut ja toimii omien ohjeidensa mukaan kuin kone ainakin.

1 tykkäys

Älä ole @gatecrasher surullinen.
Yhdestä sanasta taisin itsekin tipahtaa paremmasta porukasta.
Sana oli World of Warcraft pelistä tuttu olisikohan Eyeoren Jatkoajassa aikoinaan uusiokäyttöön ottama lempinimi HIFK:lle.

Ja kun minulla oli pelikielto sitä ennen itse siitä tietämättä.
@Kilo kertoikin myöhemmin että olin tosiaan jäähyboxissa muutaman tunnin.
Ilmeisesti vastustaja rokotti heti kun pääsin boxista pois niin nopeasti.

Kone on kone. Tosiaan nuo omat rikkeet max. kahden minuutin arvoisia. Kolmesta 10 min rikkeestä ymmärrän pääsykiellon alueelle.

1 tykkäys

Elikkäs:

  • “eksyy aiheesta” -liput eivät jätä merkintöjä “100 päivän rikosrekisteriin”,
  • esim. “sopimaton” jättää.

Sulta löytyy kolme “sopimattomaksi” liputettua viestiä viime ajoilta: joku ryssä-viesti helmikuulta, tuo “sori” ja “täysin asian ytimessä” -oneliner. Et ilmeisesti ole saanut tuosta “asian ytimessä” -viestistä ilmoitusta, koska järjestelmän tekoäly ja ihmisajattelu eivät ole soveltuneet yhteen.

“Täysin asian ytimessä” liputettiin nimikkeellä “sopimaton”. Minä käsittelin tuon lipun. Lippu oli paikallaan, mutta koin, että siinä mielessä epäreilu, että sen hyväksymisestä menee merkintä 100 päivän rikosrekisteriin. Joten piilotin viestin sillä ajatuksella, että siitä ei tulisi negatiivista merkintää. Näiden viestiesi perusteella (ainakin) minulle selvisi, että liputetun viestin piilottaminen on sama asia kuin lipun hyväksyminen. Ja se ei siis ollut tarkoitukseni vaan päinvastoin.

Järjestelmä ei lähetä ilmoitusta käyttäjälle tietyissä tilanteissa. Uskoisin, että noissa piilotustapauksissa käy näin.

1 tykkäys

Olen kyllä asian ytimessä. Viestiä ei ole tosin tullut. Mutta en tästä nyt herneenpalkoja vedä nenään, ja heittelen jatkossakin vastaavia muka hauskoja. Ja en tuota “Mestari”-tasoa jää kaipaamaan. Over & out. Saa jatkaa.

2 tykkäystä

Kun henkilökunta kerkiää, niin tuolta kahvaamis-ketjusta voi siirtää ainakin yhden minun kirjoitukseni tuohon uuteen ketjuun toimittajien tasosta.

Olisiko mahdollista jakaa käyttäjille sen verran paukkuja, että voisivat siirtää oman viestinsä ketjusta toiseen?
Itse olen tehnyt niin, että olen kopioinut viestin sisällön ja tuhonnut sitten viestin ja mennyt sitten oikeaan ketjuun luomaan uuden viestin. Kankeaa, muttei työllistä valvojia.

2 tykkäystä

Minä olen ainakin todella huono näissä. En edes tiennyt, että noin voi tehdä. :slight_smile:

1 tykkäys

Ei ole valitettavasti sellaista asetusta, jolla voisi ihmiset pelkkiä omia viestejään siirrellä. Tuo poistaminen ja toiseen ketjuun postaaminen on yksi tapa. Toinen on viestin liputtaminen esimerkiksi muulla syyllä ja kertoa, että viesti lipsahti väärään ketjuun.

1 tykkäys